Premo Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 A jeszcze tak z głupiej ciekawości ... Moje auto czyli GT z silnikiem STI w ktorej klasie by jechało. GT wrx PRO czy Evo/STI Pro ?????? Jechałbyś w GT/WRX pro - wszystkie GC8 jechały w tej kasie obojętenie co miały pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Relacja: http://vimeo.com/6555625 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Fajna relacja. Szkoda, że impreza wypadła w dzień MERCa w Słomczynie, bo na pewno bym pojechał na oglądare. Jesli moge cos powiedzieć jako kibic to tworzenie klasyfikacji debiutan/amator jest zbędne, wydaje mi się że wystarczy rozróżnienie kierowców z licencją i bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Jesli moge cos powiedzieć jako kibic to tworzenie klasyfikacji debiutan/amator jest zbędne, wydaje mi się że wystarczy rozróżnienie kierowców z licencją i bez. I tu się z tobą nie zgodzę bo nie-ASO szczególną wagę położyło na klasę debiut i dobrze bo mogliśmy pościągać się z chłopakami którzy nigdy nie brali udziału w żadnych zawodach. Wyszło tak naprane jak trzymamy ciśnienie, jak radzimy sobie ze stresem. Gdybym jechał o pietruszkę rywalizując z Biłkiem czy Adamem to nie miałbym żadnej motywacji. Skończyło się tym że stoi trofeum które zachęca mnie do jeżdżenia dalej. Dzisiaj znowu byliśmy na kryterium Dąbrowa tylko dzięki temu startowi. Bardziej motywuje to, że tniesz się z kimś z twojego poziomu na sekundy niż to że jesteś 30-ty i śpiewasz sobie piosenkę: " i co ja robie tu uuuuu.... " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 http://www.youtube.com/watch?v=hT79Q0OZmVA - najświeższa produkcja Moto Medii z ralysprintu Racja, bardzo dobry składak 2:52 Stec i 3:01 Stawiarski rządzą Łoś pod publikę :cool: Bryk też elegancko... i rewelacyjny wynik – sporo ujęć, Nygi stanowczo za mało, z przyjemnością bym podpatrzył, Gacu -10s. a wynik nadal najlepszy w klasie. Prema mało, bo chyba nikt nie przypuszczał, że GTpaść też może wygrać :wink: Relacja również bardzo fajna – więcej Nygi. Gratulacje dla uczestników i organizatorów! Mi czapka spadła :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Jesli moge cos powiedzieć jako kibic to tworzenie klasyfikacji debiutan/amator jest zbędne, wydaje mi się że wystarczy rozróżnienie kierowców z licencją i bez. I tu się z tobą nie zgodzę bo nie-ASO szczególną wagę położyło na klasę debiut i dobrze bo mogliśmy pościągać się z chłopakami którzy nigdy nie brali udziału w żadnych zawodach. Wyszło tak naprane jak trzymamy ciśnienie, jak radzimy sobie ze stresem. Gdybym jechał o pietruszkę rywalizując z Biłkiem czy Adamem to nie miałbym żadnej motywacji. Skończyło się tym że stoi trofeum które zachęca mnie do jeżdżenia dalej. Dzisiaj znowu byliśmy na kryterium Dąbrowa tylko dzięki temu startowi. Bardziej motywuje to, że tniesz się z kimś z twojego poziomu na sekundy niż to że jesteś 30-ty i śpiewasz sobie piosenkę: " i co ja robie tu uuuuu.... " Wszystko zależy od tego jak kto na to patrzy. Jezeli dla Ciebie puchar i walka ze slabszymi jest motywacja to ok ale ja będąc zawodnikiem nie straciłbym jej gdyby nie bylo dla mnie oddzielnej klasyfikacji, tylko dlatego ze nigdzie nie startowalem. Za to ogromnym zastrzykiem determinacji jest równanie do najlepszych i osiąganie zbliżonych do nich czasów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Prema mało, bo chyba nikt nie przypuszczał, że GTpaść też może wygrać :wink: Prema prade mówiąc to jest ZERO Szkoda bo jechaliśmy wg mnie ciekawym autem. Auto o nie GT paść tylko impreza Type RA więc miłe do jeżdzenia. Tu widać już szybciej jak nie umie jezdzić http://www.youtube.com/watch?v=F1pEau5v ... re=channel i fajna fota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 ...Auto o nie GT paść tylko impreza Type RA ... Spoko, spoko… Chodziło mi raczej o to, że GC8 już prawie na nikim nie robi wrażenia, szczególnie taki zepsuty z kierą w niewłaściwym miejscu :wink: Graca GC8 ma przynajmniej ładne felgi :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Wszystko zależy od tego jak kto na to patrzy. Jezeli dla Ciebie puchar i walka ze slabszymi jest motywacja to ok ale ja będąc zawodnikiem nie straciłbym jej gdyby nie bylo dla mnie oddzielnej klasyfikacji, tylko dlatego ze nigdzie nie startowalem. Za to ogromnym zastrzykiem determinacji jest równanie do najlepszych i osiąganie zbliżonych do nich czasów :wink: I tu pierwszy błąd... nie ze słabszymi tylko z równymi - ja zawodnikiem nie jestem kocham subarki upalam na grach ale w życiu KJS-a nie uświadczyłem. Widzę że zapomniałeś jak to jest być debiutantem - szkoda. Dzisiaj zrozumiałem do czego trzeba dążyć: Witek przerasta mnie o wieki, nie ze względu na auto, czy wiek tylko o doświadczenie, obycie z przejazdami. Ja każdą próbe zaczynam w stresie a kończę z drżącymi rękami, ale wiem, że po kilku pojeżdzawkach to mija :wink: Bądź wyrozumialszy i nie patrz na amatorów z pozycji JA pozdrawiam [ Dodano: Nie Wrz 13, 2009 9:47 pm ] ...Auto o nie GT paść tylko impreza Type RA ... Spoko, spoko… Chodziło mi raczej o to, że GC8 już prawie na nikim nie robi wrażenia, szczególnie taki zepsuty z kierą w niewłaściwym miejscu :wink: Graca GC8 ma przynajmniej ładne felgi :razz: :wink: No kiera po złej stronie, nie mieliśmy ręcznego wogóle i ja prowadziłem prawą połamaną ręką :wink: Dla nas powinni zrobić osobną klase - inwalidzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Premo, ja sam nie startuje, bo nie mam za co i kierowca ze mnie marny ale coraz czesciej widze, ze dużo zawodników/amatorów wygrywa puchary/klasy, w której konkurencja jest słaba a czasem w ogóle jej nie ma. Znam przypadek, gdzie kierowca dumnie ogłasza na swojej stronie wygraną w klasie, w której jechał on sam Oczywiscie no offence, to moje luzne przemyslenia, po prostu uważam, że trzeba skupić się na samej jezdzie bez znaczenia czy dostaniemy puchar czy nie. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Premo, ja sam nie startuje, bo nie mam za co i kierowca ze mnie marny ale coraz czesciej widze, ze dużo zawodników/amatorów wygrywa puchary/klasy, w której konkurencja jest słaba a czasem w ogóle jej nie ma. Znam przypadek, gdzie kierowca dumnie ogłasza na swojej stronie wygraną w klasie, w której jechał on sam Oczywiscie no offence, to moje luzne przemyslenia, po prostu uważam, że trzeba skupić się na samej jezdzie bez znaczenia czy dostaniemy puchar czy nie. pzdr Jeżeli pijesz do mnie to przyznam Ci się że naprawdę jestem kiepskim kierowcą, nie mam żadnej wprawy poza trzema TJS-ami które nijak mają sie do Tychów. Dopiero na trzeciej próbie poczułem jak bardzo opony trzymają. Gdybym dzisiaj jechał pojechałbym o niebo szybciej ale to właśnie jest klasa debiut: pierwszy raz w aucie, pierwszy raz na tym torze pierwszy raz z tymi ustawieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Gdybym dzisiaj jechał pojechałbym o niebo szybciej ale to właśnie jest klasa debiut: pierwszy raz w aucie, pierwszy raz na tym torze pierwszy raz z tymi ustawieniami. Dokładnie- a wcale nie sprawiał wrażenia debiutanta :!: Widziałem więc wiem co mówię. Kilka imprez i powalczy w innych klasach jak nic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Premo, absolutnie nie pije do Ciebie, przecież u Was w klasie było kilka aut. Mówie o zawodniku, który w tym roku zaczął jeździć w RPP :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Ogólnie jest tak, że było miło. Zrobiliśmy to na co było nas stać wtedy !!! i jakby nie wrarto pozbawiać nikogo tego co przeżyliśmy my. Pierwszy pogratuluje debiutantowi w przyszłym roku bo jest to pewne rozdziewiczenie i zderzenie z naprawde konkurencją. Jak pisałem miałem pewne problemy zdrowotne i auto jakby odwórcone ale wcale nie było bajki. Prowadziliśmy 2 oeay a na trzecim spadliśmy na 4 miejce. Determinacja opanowanie stersu..... dla nas odbył sie rajd i wygraliśmy go - w klasie debiut ale wyglądał jak prawdziwy Buncol555 nie odbieraj mi czy moim następcom tego bo to się pamięta na lata. :-) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Premo, fajny debiut miałeś, zasłużyłeś na zwycięstwo, wielkie gratki dla Waszej załogi :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Dzięki A tu FWD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Chodziło mi raczej o to, że GC8 już prawie na nikim nie robi wrażenia, szczególnie taki zepsuty z kierą w niewłaściwym miejscu :wink: Chyba w Polsce :roll: GC8 jest najlepszym Subaru w historii, i do tej pory klasyki klepią nowsze fury w zawodach TA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichaczu Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 A to parę dżampów które zrobił znajomy z Hondy Śląsk. P.S. Sorry za rozmiar. Mniejsze już beznadziejnie wyglądały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Chodziło mi raczej o to, że GC8 już prawie na nikim nie robi wrażenia, szczególnie taki zepsuty z kierą w niewłaściwym miejscu :wink: Chyba w Polsce... ja słyszałem, że Lanosy wygrywają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Chyba w Polsce GC8 jest najlepszym Subaru w historii, i do tej pory klasyki klepią nowsze fury w zawodach TA. Dobrze mówi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Ja mam tylko jedno zastrzeżenie do organizatorów, było za mało HOSSTES . Te co były, były fajne ale wszystkich zawodników nie mogły ogarnąć :roll: Następnym razem prosimy aby były co najmniej dwie do jednej załogi, co by po męczacym starcie mogły człowiekowi pot z czoła wytrzeć, podac redbula, a wieczorem.................. umilic czas wtedy nawet nie musze startowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 dobrze przygotowana odelżona sti08 , będzie szybsza od GC8 tez dobrze przygotowanego Mati śmiem twierdzić... nikt nie robi tego bo wszyscy poszli w starsze modele z pewnych powodów Gdyby moj sti ważył 1300kg ( a można nizej wiadomo) ok 260 kg mniej niz teraz to zupełnie inna bajka .Fizyki nie oszukasz ..., niska masa w zakrętach to podstawa, może jak mi klepki padną zrobię go na małą wagę tzw easy poni czytaj koniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Tomek jeżdził po torze Poznan GC8 i STI'08 jeden i drugi dobrze przygotowany i jego opinia jest taka, że STI będzie szybsze w zakrętach./szybkich łukach. GC8 może szybciej odjechac z ciasnego zakrętu (jest dużo lżejsze). STI było dużo bardziej stabilne i sztywniejsze od GC8. Klatka STI była co prawda dużo bardziej rozbudowana i GC8 było na dośc wymeczonym zawiasie ale jednak różnica w czasach była spora ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catchMEifYOUcan Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Ja mam tylko jedno zastrzeżenie do organizatorów, było za mało HOSSTES . Te co były, były fajne ale wszystkich zawodników nie mogły ogarnąć :roll: Następnym razem prosimy aby były co najmniej dwie do jednej załogi, co by po męczacym starcie mogły człowiekowi pot z czoła wytrzeć, podac redbula, a wieczorem.................. umilic czas wtedy nawet nie musze startowac ręce opadają ;/ doceń to, że powstrzymuje się od złośliwego skomentowania Twojej wypowiedzi na temat hostess, a jedynie odsyłam do słownika Kopalińskiego, tudzież każdego innego, dzięki któremu dowiesz się więcej na temat poprawnej pisowni tego słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 catchMEifYOUcan te a Ty skad sie urwales kolego? jeszcze sie nie przywitales* a juz moraly prawisz... prof.Miodek sie znalzl... ps. *sekcja sprzedam auto jest gdzie indziej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się