Skocz do zawartości

4. Impreza & Evo Rally Sprint


GD GT

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 263
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Helloł.

Wrzesień już z tuż tuż wiec ja może odświeżę temat.

 

Tak jak w zeszłorocznej edycji tak i w tym roku oferuję swoje 50 kg i doświadczenie dla kierownika, który będzie potrzebował pomocy z prawej strony.

Jestem w stanie wziąć pod opiekę 2 Subaraki a jeśli będzie większe zapotrzebowanie to mam kumpla również z doświadczeniem równie chętnego do pomocy.

 

:) Witaj Kasiu, czemu preferujesz tylko Subaru ? :(

Niektorzy maja Evo... :)

Pozdrawiam :)

 

Mój drogi, preferuje subaru bo KOCHAM Subaru a poza tym to jest forum Subaru ;), ale innym czterołapem nie pogardzę :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlecono mi jak najlepsze ogarnięcie 4. impreza & evo Rally Sprintu. Oczywiście, wszystkie komentarze / wnioski są mile widziane i chętnie przyjmowane jako pw :grin:

 

Z nowości: nawiązaliśmy współpracę z magazynem WRC, w ramach której ukaże się relacja na 2 strony a zwycięzca w klasyfikacji generalnej będzie na rozkładówce (plakat). Zdjęcie co prawda nierozbierane, ale i tak fajna pamiątka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez zmian:

 

-można jechać na slicku rajdowym w klasie Pro, pod warunkiem że głębokość bieżnika wynosi minimum 1.6 mm. Z tym akurat nie powinno być problemu, bo znacznik np. w A01 jest na poziomie 2 mm...

 

-slick wyścigowy (torowy, zupełnie gładki) nie jest dozwolony w żadnej klasie. Chodzi o bezpieczeństwo załóg oraz widzów. Również wycięcie w nim bieżnika nie powoduje zmiany tego stanu rzeczy.

 

-w klasie Debiutant oraz Amator można jechać tylko na oponach dopuszczonych do ruchu drogowego, czyli np. Toyo R888 czy Bridgestone RE 070.

 

-oczywiście debiutant może się zgłosić do klasy Pro (która ma formułę otwartą) i zapinać na slicku rajdowym, grzanym w kocach.

 

Mam nadzieję że już wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieeeee, ale możecie założyć slicka na stronę kierowcy (lewą) a R888 na stronę pilota (prawą) albo odwrotnie - w zależności, gdzie kto siedzi :wink:

 

a tak na serio i według regulaminu "ogumienie: dopuszczone do ruchu drogowego o minimalnej głębokości bieżnika 1.6 mm na wszystkich czterech kołach"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli samochód jest zarejestrowany w Anglii i posiada legalne dokumenty (dowód rejestracyjny), to oczywiście można, zapraszamy!

 

[ Dodano: Sro Sie 19, 2009 10:27 am ]

Dzięki firmie Race and Rally (oficjalnemu dystrybutorowi marki Alpinestars w Polsce), zwycięzca każdej klasy otrzymuje rękawiczki Alpinestars model Tire

 

http://www.raceandrally.pl/TIRE_GLOVE-83.html

 

a zwycięzca w generalce - w pełni profesjonalne, homologowane Tech 1-Z

 

http://www.raceandrally.pl/TECH_1_Z_GLOVE-80.html

 

Cały czas pracujemy nad zwiększeniem puli nagród...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po konsultacjach z zawodnikami, wersja ostateczna i oficjalna na temat startu w dwóch klasach jest taka:

 

-można startować tylko w JEDNEJ, wcześniej wybranej w zgłoszeniu klasie

 

-jazda w dwóch klasach mógłby powodować słuszne protesty o "ponadprogramowe zapoznanie". To troszkę tak, jakby startować dla dwóch krajów na olimpiadzie w biegu na 100 i 400 m na tym samym torze ;)

 

Oczywiście, możesz jechać jako pilot u kogoś a później sam startować.

 

Przepraszam za zamieszanie i mam nadzieję, że teraz już wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest ktoś chętny to posadzę siebie na prawym w tym rallysprincie :twisted:

 

Cechy własne:

niska masa,

doświadczenie na prawym i lewym,

bardzo dobra znajomość specyfikacji toru,

dyktowanie w języku polskim lub angielskim,

własny dojazd,

wynagrodzenia nie pobieram :grin:

 

Kontakt:

PW,

kprocner555@wp.pl

503 142 575

Pozdrawiam,

Krzysiek.

>>>>>>>>>NIEAKTUALNE !!!<<<<<<<<<<<<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, bo rozważam możliwość startu,( o ile wogóle jestem tam mile widzianym gościem :twisted: ) czy jest możliwość aby w dniu imprezy zadecydowac w której klasie mam startowac ?

Chodzi o to że jak by było sucho to jade w klasie amator, a jak mokro to w profi, a tylko dlatego że nie mam zwykłych opon na mokre tylko medie i deszczówki, na suche jakieś tam Toyo wyczaruje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba że kolega carfit ma w planach popsuć nam niedzielną imprezę :razz: - w co wątpię :wink:

 

tak oczywiście, na zakończenie imprezy mam w planie zaśpiewac swój repertuar i pokazać gołą dupe gościom z telewizji :twisted:

 

A o szczegóły zapytaj AZRAELA :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o szczegóły zapytaj AZRAELA :twisted:

 

Nie wiem czy chce znać te szczegóły hehe :wink:

 

W sumie :roll: to mam żone i dziecko , chyba nawet z żoną :twisted:

 

alę będąc na na jakiejś tam imprezie 4T już nie pamiętam której , czułem sie powiedzmy lekko zniesmaczony :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie :roll: to mam żone i dziecko , chyba nawet z żoną :twisted:

 

A mnie się wydaje że to Twoja żona ma dziecko - kto wie - może z Tobą :razz:

 

Jak można się czuć zniesmaczonym w otoczeniu kilkudziesięciu takich czterołapów :?:

Poza tym pewnie to była pierwsza edycja bez mojego udziału - bo w moim towarzystwie nie można się czuć zniesmaczonym :razz: :razz: :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W klasie debiutant chodzi o kogoś kto nie brał udziału w żadnej imprezie z pomiarem czasu, czyli patronowanych/organizowanych przez AK czy o kogoś kto nie brał udziału w mierzonych imprezach na torze Tychy?

 

[ Dodano: Sob Sie 29, 2009 11:29 am ]

Mam pytanie, bo rozważam możliwość startu, czy jest możliwość aby w dniu imprezy zadecydowac w której klasie mam startowac ?

Nie kombinuj Edwin i do PRO sie zapisuj :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Debiutant to osoba, która nigdy nie startowała w KJS-ie, Rally Sprincie, Super Sprincie, kręciołku, rajdziku. Wszystko jedno, czy na torze w Tychach czy gdziekolwiek. Jeśli jechałeś/jechałaś na czas w jakiejkolwiek imprezie, w której były wyniki + klasyfikacja + ogłoszenie zwycięzców, to wyklucza start w klasie Debiutant.

 

Treningi w Ułężu czy na innym zamkniętym obiekcie są OK w tej kategorii.

 

[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 10:15 pm ]

Dziś w południe wypełnił się limit miejsc (75), natomiast nadal zachęcamy do nadsyłania zgłoszeń. Będą one umieszczane na liście rezerwowej. Jeśli ktoś z listy głównej nie wpłaci opłaty uczestnika lub np. zrezygnuje ze startu, to automatycznie osoba z listy wchodzi na to miejsce po wpłaceniu normalnej opłaty - 250 zł.

 

No i jest 5 dzikich kart :) Priorytet w ich otrzymaniu mają debiutanci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy będzie wiadomo czy się jedzie czy nie? Czy będzie jakieś powiadomienie mailowe czy w dniu zawodów pakować się i jechać a na miejscu będzie dopiero wiadomo?

PS: zgłosiłem się i szukam pilota który zna tor i nie boi jechać się z debiutantem który nie umie kompletnie jeździć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...