kashmere Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jeden z najbardziej doinwestowanych civiców w Polsce: http://forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=5645 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 K20 to trzeba spawac w komorze silnika. I jest drogi w stosunku do B16/B18Cx, a także gorzej dostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 kashmere, generalnie jak kogoś interesują swapy turbo itd to forum.streetshadows.pl jest pięknym miejscem z drugiej strony to z hondami to można wszystko żadna modyfikacja typu turbo/swap czy nawet modyfikacje n/a nie mają sensu z punktu widzenia ekonomicznego takie jset moje zdanie bo zawsze można kupić mocniejszy samochód po prostu mimo to jesteśmy posiadaczami uturbionego samochodzika i moge powiedzieć jedno, jak robi sie to z głową jak sie użytkuje taki samochód z głową i do tego nie przekracza pewnej granicy... (co to będzie jak dmuchniemy jeszcze 0,1 ??) to nie ma problemu. nasze małe padło przejechało już po uturbieniu 68kkm i nie ma z nim żadnych problemów jak na razie musiałem tylko raz wymieniś sonde lambda i obecnie kończy sie sprzęgło i tyle. nie jest rakietą ma 115KM i 155Nm z litra pojemności ale nie chodziło o moc maksymalną a o poprawe "elastyczności" w ruchu codziennym. ot i cała historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 żadna modyfikacja typu turbo/swap czy nawet modyfikacje n/a nie mają sensu z punktu widzenia ekonomicznego takie jset moje zdanie bo zawsze można kupić mocniejszy samochód po prostu To nie jest taka do końca prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 owoc666, jasne że masz poniekąd racje ale to już opowieść na inne długie wieczory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To właśnie ciekawe, bo mówi się, że najlepsze silniki do uturbienia to właśnie lanosowe i VTEC. Nie wiem, jak 1.6, ale ponoc Nubirowe 2.0 maja duzo wspolnego z C20LET. [ Dodano: Pon Sty 26, 2009 7:14 am ] O lanosach z turbo: http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0& ... art=1&vc=1 O konkretnej Nubirze z turbo (350KM): http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0& ... art=1&vc=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 kashmere, generalnie jak kogoś interesują swapy turbo itd to forum.streetshadows.pl jest pięknym miejscem z drugiej strony to z hondami to można wszystko żadna modyfikacja typu turbo/swap czy nawet modyfikacje n/a nie mają sensu z punktu widzenia ekonomicznego takie jset moje zdanie bo zawsze można kupić mocniejszy samochód po prostu mimo to jesteśmy posiadaczami uturbionego samochodzika i moge powiedzieć jedno, jak robi sie to z głową jak sie użytkuje taki samochód z głową i do tego nie przekracza pewnej granicy... (co to będzie jak dmuchniemy jeszcze 0,1 ??) to nie ma problemu. nasze małe padło przejechało już po uturbieniu 68kkm i nie ma z nim żadnych problemów jak na razie musiałem tylko raz wymieniś sonde lambda i obecnie kończy sie sprzęgło i tyle. nie jest rakietą ma 115KM i 155Nm z litra pojemności ale nie chodziło o moc maksymalną a o poprawe "elastyczności" w ruchu codziennym. ot i cała historia. oczywiście że swapy mają sens. Zwykłe autko staje się sportowe za rozsądne pieniądze. Można kupić auto od razu 200konne ale to już jest auto sportowe a więc albo zjechane albo drogie - znacznie droższe niż swap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 oczywiście że swapy mają sens. Zwykłe autko staje się sportowe za rozsądne pieniądze. Można kupić auto od razu 200konne ale to już jest auto sportowe a więc albo zjechane albo drogie - znacznie droższe niż swap Ich sens nie jest taki oczywisty, bo wraz z silnikiem trzeba najczęściej zmienić skrzynię/hamulce/napędy i wiele innych pierdół. A także budy słabych samochodów są często inne, niż ich odpowiedników w mocniejszych wersjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 tu mówimy o soft turbo lub swapie na większy NA. Mnie chodzi o takie 30% w górę do którego pomalutku zmierzam. W moim przypadku byłby to swap z 1,8 na 2,0 i 105kM na 130kM. Czyli wymiana słupka silnika wiązki i kompa. Reszta bez problemu da radę Koszt jest znacznie niższy niż turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się