Kuba Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Wiem, dlatego macie nawet lepiej bo w Europie jest duzo wiecej malych silnikow z turbo niz w stanach. Setki tysiecy VW 1.8t, rozne Volvo, Saaby, Fiaty itd. W stanach jest duzo trudniej znalezc samochody z turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Z dostępnościa może i lepiej,z cenami niekoniecznie a już napewno nie ze stanem takich rzeczy na szrotach. Pojęcie "turbo" i "szrot" w połączneniu z "niezajechane" i "pewne" występuje bardzo.bardzo rzadko u nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 A za zachodnia granica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 silnik Lanosa to niezła konstrukcja - przynajmniej jeśli chodzi o wytrzymałość. może w serii jeszcze są wytrzymałe do pewnego stopnia, ale turbo do tego silnika to trochę wyrok śmierci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 jeżeli już dłubać to raczej robić swap na większy NA. To znacznie mniej kłopotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Mój kolega zrobił Civica Żelazko VTi na bodaj 250 koni (ze 150 bazowych) kosztem około 3-4k. Z tego co wiem, wszystko hula bez zarzutu, o awariach nie słyszałem. Znam przynajmniej piec zaturbionych civików i w każdym przypadku hula bez zarzutów. Skrzynia bez problemu wytrzymuje bo to nie Gtek Moim zdaniem jeśli jest to ekonomicznie opłacalne* i ma sie zdrowy silnik to zdecydowanie warto zakładać turbo. * Chodzi mi o porównanie kosztów swap/soft turbo. Np W przypadku Civica 1,3 dużo bardziej opłaca sie swapować na 1,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 silnik Lanosa to niezła konstrukcja - przynajmniej jeśli chodzi o wytrzymałość. może w serii jeszcze są wytrzymałe do pewnego stopnia, ale turbo do tego silnika to trochę wyrok śmierci Na jakiej podstawie tak piszesz? [ Dodano: Nie Sty 25, 2009 2:20 pm ] Kashmere - I couldn't agree more Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Np W przypadku Civica 1,3 dużo bardziej opłaca sie swapować na 1,6. A jeszcze bardziej swap na 1.6 i do tego soft turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Np W przypadku Civica 1,3 dużo bardziej opłaca sie swapować na 1,6. A jeszcze bardziej swap na 1.6 i do tego soft turbo i zasmażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Np W przypadku Civica 1,3 dużo bardziej opłaca sie swapować na 1,6. A jeszcze bardziej swap na 1.6 i do tego soft turbo nawet to sie znośnie napędza http://pl.youtube.com/watch?v=suy7bgMB1 ... re=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 jeżeli już dłubać to raczej robić swap na większy NA. To znacznie mniej kłopotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 zwłaszcza do civica takie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Prosze bardzo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Ale to chyba nie ma prawa dobrze jeździć. Może do draga się nadaje, ale to wszystko. Masa silnika musi robić swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 poszukaj na youtube pod haslem "civette". Silnik Corvetty jest zrobiony z aluminium i jest bardzo lekki, podejrzewam ze wazy tyle co czterocylindrovy z Miaty, do tego skrzynia biegow nie jest przy silniku, tylko na tylnej osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 poszukaj na youtube pod haslem "civette".Silnik Corvetty jest zrobiony z aluminium i jest bardzo lekki, podejrzewam ze wazy tyle co czterocylindrovy z Miaty, do tego skrzynia biegow nie jest przy silniku, tylko na tylnej osi. Interesujące. No to może być faktycznie ciekawy projekt. Bo wiem, że jakiekolwiek próby wkładania H22 do Civiców kończyły się totalnym rozwaleniem rozkładu masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Akurat w przypadku Civica to jest to tylko sztuka dla sztuki, w takim samochodzie z orginalu pozostaje praktycznie tylko mocno zmodyfikowana karoseria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 próby wkładania H22 do Civiców kończyły się totalnym rozwaleniem rozkładu masy. to H22 nie jest po części z aluminium :?: a b18c4 i b18c6 są z aluminium :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Nic mi nie wiadomo o tym, żeby były z aluminium, choć mogę się mylić. H22 to raczej ciężka jednostka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 to H22 nie jest po części z aluminium :?: Z tego co pamiętam to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 to H22 nie jest po części z aluminium :?: Z tego co pamiętam to jest Może ma aluminiową tabliczkę znamionową? Ja wiem jedno. Civiki z H22 nie skręcają. Znacznie lepszym wyborem dla tego auta na swap jest B18C6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Civiki z H22 nie skręcają. szkoda a i jeszcze jedno k20 to ten z civica takiego jak ma owoc :?: też przekładają do starszych civiców i crx-ów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 szkoda a i jeszcze jedno k20 to ten z civica takiego jak ma owoc :?: Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 B18 to jest plug&play a K20 to trzeba spawac w komorze silnika. Pozatym te Civiki to nie mecyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapsel Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Kuba, znasz jakąś fotorelację z budowy tego potworka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się