ComeToDaddy Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Wizualnie mi się po prostu nie podoba i tyle....... Wygląda jak zwykły kompakt a Subaru jednak nie. Impreza GT wygladala jak najnormalniejszy kompakt na swiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Wizualnie mi się po prostu nie podoba i tyle....... Wygląda jak zwykły kompakt a Subaru jednak nie. Impreza GT wygladala jak najnormalniejszy kompakt na swiecie. i to bylo uwazane, za najwieksza jej zalete... niepozorny samochod... obiecane czasy: FQ320 - 1:26,0 WR1 - 1:29,4 no ale, jak juz pisalem, to tylko porownanie na lotnisku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Podobno Subaru jest dla chłopczyków, a Mitsu dla facetów chciałbym być takim "chłopczykiem" który umie wykorzystać STi w 100%... :roll: Jak dla mnie Subaru to zdecydowany numero uno aczkolwiek Mitsu darze respectem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Fq320 vs WR1, impreza przegrala o prawie 4 sekundy :? o no wlasnie. jakos tak... zreszta jak znajde ten odcinek to dokladne czasy moge wrzucic. czasy to: 1.29.4 i 1.26 evo wykrecil niesamowity czas, ale na filmiku widac ze decha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 No właśnei, co sądzicie o najmocniejszych wersjach EVO? Ostatnio był test FQ-400 w Top Gear FQ-400 dla fana marki, badz kolekcjonera. Normalnie auto lekko bez sensu. Moim idolem jest FQ-330, choc juz FQ-300 zapewnia "przyzwoite" osiagi. Stycznosc mam jedynie ze zwyklym EVO VIII, czyli EVO 260 W porownaniu do STi duzo twardszy, a silnik "dzwieku". Za to duzo czulszy i precyzyjniejszy uklad kierowniczy. Poza tym EVO jest obszerniejsze z punktu widzenia pasazera tylnej kanay, tylko kto tam jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 A pro pos Legacy Spec. B jak ono brzmi, chyba nie gorzej niż SI Na razie je widziałem, ale nie słyszałem. Rzuciłem okiem na wydech i jest taki sam jak w Legacy 3.0, a tam jest cicho jak makiem zasiał. Cisza grobowa panowie...można sprzęgło spalić przy ostrym ruszaniu, bo w ogóle nic nie słychać Nie zgodze sie. Owszem no, jest cichszy od STi, a od SE to juz wogole. Brzmi calkiem inaczej niz normalny H6, tak bardziej hmmmm "ziarniscie", albo.... "agresywnie", lub tez.... "charakterystycznie". I wcale nie jest znowu az taki cichy, zeby go nie bylo slychac :wink: Moim zdaniem brzmi lepiej od wszystkich pozostalych Siubarakow, a moze konkurowac nawet z V8 HEMI (my opinion) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Nie zgodze sie. Owszem no, jest cichszy od STi, a od SE to juz wogole. Brzmi calkiem inaczej niz normalny H6, tak bardziej hmmmm "ziarniscie", albo.... "agresywnie", lub tez.... "charakterystycznie". I wcale nie jest znowu az taki cichy, zeby go nie bylo slychac :wink: Moim zdaniem brzmi lepiej od wszystkich pozostalych Siubarakow, a moze konkurowac nawet z V8 HEMI (my opinion) :wink: A ja sie z Toba nie zgodze Dla mnie spec.B jest za cichy, chodzi tak samo jak H6. Nie oznacza to, ze mi sie ten dzwiek nie podoba, lecz od spec.B oczekiwalem czegos wiecej. Wydech Prodrive wskazany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Eee no, nie chodzi tak samo, przesadzasz :wink: a co do glosnosci - o gustach sie nie dyskutuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Eee no, nie chodzi tak samo, przesadzasz :wink: a co do glosnosci - o gustach sie nie dyskutuje Ja siedziałem za kierownikiem w tym aucie i twierdzę stanowczo ze jest za cicho,,,,nawet jak na limo z aspiracjami sportowymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Ja siedziałem za kierownikiem w tym aucie i twierdzę stanowczo ze jest za cicho,,,,nawet jak na limo z aspiracjami sportowymi Dokladnie, nawet jak sie jedzie na pelen gwizdek to brakuje "sportowego" pomruku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Evo nie takie straszne jak go maluja. W ostatnia niedziele scigalem sie na lodzie, przyjechaly dwa Evo 8, obydwa na Hakkapeliitta RSi, jeden okolo 350KM, za kierownica doswiadczeni kierowcy. Ja w swoim kombi na Bridgestone WS50 nie mialem problemu z ich pokonaniem. Moj kolega w WRX na oponach z kolcami byl szybszy od rajdowego Evo 7 tez na kolcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel Opublikowano 26 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 http://www.extreme-machines.nl/movtopgear2.htm - tutaj znajdziecie porównanie FQ320 i WR1 na torze, na samym dole 4,6mb zajmuje, widzę, że jest też jakieś większe porównanie zwykłych wersji, ale zajmuje 46mb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 sciagam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel Opublikowano 26 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Obejrzałem: Narzekali strasznie na podsterownośc Subaru i uznali, że jest cieńkie Ale to oczywiście nieprawda. Patrzcie na tego farciarza: ;] http://forums.evolutionm.net/showthread ... ge=1&pp=15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Obejrzałem: Narzekali strasznie na podsterownośc Subaru Lekarstwem DCCD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Ja siedziałem za kierownikiem w tym aucie i twierdzę stanowczo ze jest za cicho,,,,nawet jak na limo z aspiracjami sportowymi Dokladnie, nawet jak sie jedzie na pelen gwizdek to brakuje "sportowego" pomruku Auto pracuje bardzo ładnie, ale całkiem cicho. W ogóle coś zaczyna być słychać od 3000-4000 obrotów na minutę - wcześniej nic a nic. Na wysokich obrotach chodzi rewelacyjnie, ale o dźwiękach rodem z Imprezy nie ma mowy. ;-) Poza tym zastanawia mnie, co tak naprawdę różni sedan 3.0 od specyfikacji B? Rozumiem, że zawieszenie, manualna skrzynia, felgi i chyba na tyle. Wydech jest ten sam itd. Jeśli jestem w błędzie - proszę o wyprowadzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Skrzynia, zawieszenie, kola, ciemna tonacja wnetrza i ... ciemne wnetrza reflektorow. To wszystko. Reszta jak w H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Patrzcie na tego farciarza: ;] http://forums.evolutionm.net/showthread ... ge=1&pp=15 FQ-340 też jest limitowana jak FQ-400 :?: bo nie rozumiem co w tym takiego fartownego :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 To jeszcze ciekawostka dotycząca ewentualnej wersji FQ-400 w nowym evo (tekst pochodzi z artykułu AutoExpress na temat Evo IX, choc ja slyszalem, ze Mitsu ma opuscic IX i od razu pojechac z X, ale to moze dotyczylo tylko Polski, gdzie ponoc ma nie byc w sprzedazy wersji IX :roll: ...): "However, there will be no top-of-the-range 400bhp variant. The most powerful Evo IX will be the FQ-340. Cynics have suggested that's because 44 of the 100 limited-edition FQ-400 versions of the Evo XIII built remain unsold." Zrodlo: http://www.autoexpress.co.uk/?http://ww ... p?id=53493 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 .... because 44 of the 100 limited-edition FQ-400 versions of the Evo XIII built remain unsold.... Jakies tajne zapasy trzynastej ewolucji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel Opublikowano 27 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Patrzcie na tego farciarza: ;] http://forums.evolutionm.net/showthread ... ge=1&pp=15 FQ-340 też jest limitowana jak FQ-400 :?: bo nie rozumiem co w tym takiego fartownego :roll: No właśnei do tej pory tak mi się zdawało, ale sam już nie wiem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 .... because 44 of the 100 limited-edition FQ-400 versions of the Evo XIII built remain unsold.... Jakies tajne zapasy trzynastej ewolucji... Cytat - nie ingerowałem. Ale faktycznie wygląda zabawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się