Jump to content

Forester 2.0 vs 2.0 XT


Wojtek_Kraków
 Share

Recommended Posts

Jako, że jestem tu nowy witam serdecznie wszystkich użytkowników forum.

Pytanie mam pewnie, jak nie jeden z nowicjiuszy.

Stare autko sie sypie, potrzeba mi nowego (absolutnie nie fabrycznie nowego).

Konretnie poluje na Forestera, rocznik 2005-2006

i Tu zasadniczy problem czy wybrać taki całkiem normalny 2.0 (158 KM) czy tez w wersji 2.0 XT (177 KM).

Przyznam, że po przeczytaniu wątków na forum mętlik w głowie mam większy niż przed lekturą.

Sprawy zasdnicze. 80% jazd to miasto bądź trasa (tu rozłożenie 70-30 na korzyść jazdy po mieście), 20% teren (narty i wędkarstwo).

Manual czy automat (niegdy nie miałem autka z automatycza skrzynią).

Będę wdzięczny za wszelkie rady.

Tu link do Forestera który by mi się jako laikowi (narazie :smile: ) widział.

http://www.autotrader.pl/details,30131,107085793.asp

tylko cena chyba trochę wysoka :shock:

Link to comment
Share on other sites

Wojtek_Kraków, zapraszam do przejrzenia tego tematu:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=121451

tam znajdziesz odnosniki do kolejnych dyskusji na ten temat.

 

O konkretne samochody pytamy sie tutaj:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=104767

 

udanych zakupow :)

pozdrawiam

Szymon

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

2,0 w automacie mam zagazowane i w mieście (przedwczoraj sprawdzane) spaliło 14,2 l przy normalnej jeździe . polecam ci automat .do tej pory miałęm manuala i żałuej że tak długo. teraz zupełnie obojetne mi stanie w korku.w trasie też wystarczająco .po za tym jest fajny tempomat. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio dyskutowaliśmy na podobny temat tutaj :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=122141

 

[ Dodano: Nie Sty 18, 2009 11:02 pm ]

Sprawy zasdnicze. 80% jazd to miasto bądź trasa (tu rozłożenie 70-30 na korzyść jazdy po mieście), 20% teren (narty i wędkarstwo).

Manual czy automat (niegdy nie miałem autka z automatycza skrzynią).

Będę wdzięczny za wszelkie rady.

 

W podanych wątkach znajdziesz bardzo podzielone zdania na ten temat. Dla jednych wersja turbo zawsze będzie lepsza od wolnego ssaka, inni nie znajdą aż takiej różnicy (szczególnie gdy obie wersje to 2.0).

 

Przy Twoim podziale procentowym miasto/trasa/teren rozważ wolnego ssaka. A jeśli ta jazda w terenie to naprawdę nie mniej niż 20%, to przemyśl jazdę z automatem. Moim zdaniem fajnie by Ci się jeździło z automatem zarówno w terenie, jak i w mieście. Nie jest to może rewelacyjna skrzynia, ale IMHO naprawdę dobra i na przykład u mnie (odpukać) bez problemowa.

 

Najlepiej byłoby gdybyś mógł się przejechać obydwoma wersjami. To by Ci pewnie rozwiązało temat.

Link to comment
Share on other sites

Dobra to ona była może 15 lat temu. To antyczna konstrukcja strasznie wolna i bardzo pogarszająca osiągi. Brać tylko jeżeli komuś kompletnie nie zależy na osiągach a ceni sobie komfort.

Link to comment
Share on other sites

Dobra to ona była może 15 lat temu. To antyczna konstrukcja strasznie wolna i bardzo pogarszająca osiągi. Brać tylko jeżeli komuś kompletnie nie zależy na osiągach a ceni sobie komfort.

 

Najkrócej pisząc nie zgadzam się z tą opinią. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...