krzysiekk Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Mam pytanko dotyczące wspomagania kierownicy w GTku. Ciekną mi trochę przewody i czas się tym zająć i tutaj muszę zasięgnąć trochę informacji. Czy cały układ w MY'99 jest zgodny z WRX'ami czy raczej z imprezami GC? A może miał ktoś podobny problem i wie ile takie ustrojstwo może kosztować? Warto szukać jakiś zamienników czy oryginalne są w odpowiedniej cenie? dzięki za wszystkie rady pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 krzysiekk, napisz dokladnie gdzi ci cieknie bo przewody to dosc oglene stwierdzenie - cieknie ci przy pompie czy na dole kolo maglownicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zwykle ciekną przy przekładni. Każdy kto się zajmuje na stałe Subaru będzie wiedizał co z tym zrobić Zwykle serwis hydrauliki siłowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 najwięcej wycieku widać na dole przy maglownicy... ale w sumie upaprane są oba przewody (ten od pompy i ten do pompy) praktycznie na całej długości... No dobra, ale da się to jakoś naprawić, czy od razu wymiana? Orientujecie się jakie mogą być tego koszta? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 krzysiekk, kilka stówek, trzeba naprawić przewody (znaczną część się przy tej operacji wymienia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zwykle serwis hydrauliki siłowej U mnie taki serwis chyba spaprał robote bo było dobrze tylko przez 2 miesiące, wymienili przewód gumowy i zacisnęli na nowo i poci sie dalej na łączeniu przewód gumowy-zacisk. Nie chce mi sie drugi raz tego robić wolałbym wymienić i tu pytanie czy musze szukać od wolnossącego forka? czy spasuje z nowszych modeli? albo z imprezy? Wiem że angliki odpadają, a może jest inne wyjście może być PW :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Janosik, można nowe, można naprawić jeszcze raz tylko dobrze, ja bym tak awaryjnego elementu nie zmieniał na używane szczególnie ze tonie wychodzi jakoś drogo szczególnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Dzięki za odpowiedzi. W takim razie muszę wyruszyć na poszukiwania nowych przewodów pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Chyba nie ma czego szukać Albo dobry seriws któy wie gdzie to zawieźć, albo jak się umie wyjąć to serwis hydrauliki siłowej (dobry), albo dobry zsprzedawca części do Subaru i kupić nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się