sypki Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Zgodnie z obietnicą - daję znać :smile: Co prawda długo to trwało, ale lepiej późno niż wcale -decyzja podjęta (teraz już wiem, że jedyna słuszna) Jaka decyzja - wystarczy zerknąć do opisu "Auto" w moim profilu :cool: Jak na razie OBK - super - choć już wiem, że automat mi nie podejdzie w tym aucie :???: Generalnie radzi sobie przyzwoicie, ale wolałbym jednak pomieszać lewarkiem :wink: Jedynym rozwiązaniem jest tryb manualny, ale tutaj z kolei "+" i "-" powinny zamienić się miejscami. Ale nie narzekam - jeździ się super i czekam na śnieg :grin: Postaram się zapodać coś niedługo do topicu Moje Subaru :smile: Pozdrawiam i dzięki za rady i sugestie, które z całą pewnościa przyczyniły się do podjęcia decyzji :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Gratuluje! OBK to fajne auto jest - pewnie sam bym takim pomykal, gdybym zostal w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Wiele osób narzeka na automat 5EAT w nowym legacy z silnikami 3.0. A wg mnie ten automat jest rewelacyjny w trybie sport. Napewno fajniejszy niż wynalazki audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypki Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Than_Junior - dzięki :smile: Kario - generalnie nie narzekam :wink: Rzeczywiście tryb sport radzi sobie bardzo dobrze. Apropos audi - mam porównanie z A6 w tiptronicu - i tu odczucia są takie - tryb zwykły - zdecydowana przewaga audi, tryb sport - jest porównywalnie (ale chyba rzeczywiście z przewagą OBK). A6 ma jedną zaletę - łopatki pod kierownicą :smile: (chyba polubiłem je dzięki RBR) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopi Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Też na początku miałem podobne odczucia z AT w OBK, ale... po 5-6 tys kilometrów że tak powiem nauczyłem się tym jeździć. Największy Fun jest na #S Dla mnie rewelka, nigdy więcej manualów w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Moge tylko potwierdzic pozytywne opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 A6 ma jedną zaletę - łopatki pod kierownicą :smile: (chyba polubiłem je dzięki RBR) Z tego co pamiętam to w OBK z AT też są łopatki :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypki Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Adam12 - ma, ale dopiero nowy model (z Si-Drive). Mój ('04) jeszcze nie miał. Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Sypki : Masz racje. Może ktoś podzielić się doświadczeniami jak się sprawuje ten wynalazek w OBK ? pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypki Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Osobiście nie jeździłem, ale znam relację z pierwszej ręki - podobno w trybie S# (Sport Sharp) wymiata i robi wrażenie w porównaniu ze starym OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopi Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Może ktoś podzielić się doświadczeniami jak się sprawuje ten wynalazek w OBK ? Generalnie ja uzywam do redukcji i działa świetnie, nie mam potrzeby do zmiany na bieg wyższy. Przy #S nie ma potrzeby machania łopatkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekO Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Mam co prawda Legacy kombi 06 2,0 manual, ale potwierdzam, że fajny wóz, bardzo duży i komfortowy. P.S. Miłego użytkowania, a i tak kiedyś kupisz Impreze pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypki Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 KrzysiekO, oj kupie :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Mam co prawda Legacy kombi 06 2,0 manual, ale potwierdzam, że fajny wóz, bardzo duży i komfortowy. P.S. Miłego użytkowania, a i tak kiedyś kupisz Impreze pozdrawiam Krzysiek Wcześniej niż przypuszcza. Ja wytrzymałem 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Adam12, ja mam w Sniezce lopatki, ale to to samo co w OBK. Z trybu automatycznego korzystam tylko przy bardzo spokojnej jezdzie, normalnie to wlasnie z drążka albo łopatek (z lopatek szczegolnie przy dynamicznej jezdzie). Chodza bardzo przyjemnie jesli chodzi o sama prace lopatek, daja lekki opor, ale bez przesady. Nie kreca sie razem z kierownica, dzieki czemu zawsze wiadomo gdzie je znalezc. Jesli zas chodzi o czas reakcji skrzyni, to sekwencja/DSG to to nie jest oczywiscie, ale wg mnie zmienia b dobrze, czyli szybko nie wiem jakie jest dokladnie opoznienie, ale jakbym mial strzelac, to bym powiedzial ze =< 0,5sek. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Adam12, ja mam w Sniezce lopatki, ale to to samo co w OBK. Z trybu automatycznego korzystam tylko przy bardzo spokojnej jezdzie, normalnie to wlasnie z drążka albo łopatek (z lopatek szczegolnie przy dynamicznej jezdzie). Chodza bardzo przyjemnie jesli chodzi o sama prace lopatek, daja lekki opor, ale bez przesady. Nie kreca sie razem z kierownica, dzieki czemu zawsze wiadomo gdzie je znalezc. Jesli zas chodzi o czas reakcji skrzyni, to sekwencja/DSG to to nie jest oczywiscie, ale wg mnie zmienia b dobrze, czyli szybko nie wiem jakie jest dokladnie opoznienie, ale jakbym mial strzelac, to bym powiedzial ze =< 0,5sek. :roll: Dzięki za informacje. Muszę się przejechać. Czas zmiany auta się zbliża pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 otoz to, najlepiej sie przejechac samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się