ppmarian Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 tak sie zastanawiam czy tylny dyfer pomiedzy N/A i TURBO rozni sie tylko elementami 27020 i 38421 ??? czy wystarczy "podmienic" tylko to VISCOUS LSD ASSEMBLY kolejne pytanie czy gra warka swiczki i czy nie lepiej zapodac dyfer od TURBO (bedzie pasowac) ??? ale z drugiej strony to co widziałem, to tylna szpera w TURBO także bardzo słabo działa. ile kgf ma tylna szpera w STI bedzie pasowac? a może dostępne jest jakis inny "wkład" LSD do dyfra w N/A Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 szpera w sti jest typu R180 wiec nie bedzie pasowac(jest za duza) z GT jest typu R160 wiec podejdzie, jest slaba ale lepsza niz zadna :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 ppmarian, dlaczego Ci sie wydaje ze potrzebujesz szpere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 ppmarian, dlaczego Ci sie wydaje ze potrzebujesz szpere? bo irytuje mnie krecenie 2 kolami na krzyz w terenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Zaspawac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Dyfer od turbo ma inne przelozenia... widzialem Forestera dostosowanego do terenu, mial dwa hamulce reczne, po jednym na kolo, i to co sie slizgalo mozna bylo zahamowac :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Dyfer od turbo ma inne przelozenia zgadza sie, ale koła talerzowe przeciez przekładasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted June 4, 2008 Author Share Posted June 4, 2008 Zaspawac w sumie tak ale co z jazda na asfalcie :wink: widzialem Forestera dostosowanego do terenu, mial dwa hamulce reczne, po jednym na kolo, i to co sie slizgalo mozna bylo zahamowac jak skoncze zabawe z plyta pod silnik i dyfer to wezme sie za to :grin: zgadza sie, ale koła talerzowe przeciez przekładasz. to chyba lepiej samo LSD przelozyc do dyfra N/A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts