Jump to content

LSD - szpera z tylu w N/A


ppmarian
 Share

Recommended Posts

tak sie zastanawiam czy tylny dyfer pomiedzy N/A i TURBO rozni sie tylko elementami 27020 i 38421 ???

 

czy wystarczy "podmienic" tylko to VISCOUS LSD ASSEMBLY

 

0_S10_195_02.gif

 

kolejne pytanie czy gra warka swiczki i czy nie lepiej zapodac dyfer od TURBO (bedzie pasowac) ???

ale z drugiej strony to co widziałem, to tylna szpera w TURBO także bardzo słabo działa.

 

ile kgf ma tylna szpera w STI bedzie pasowac?

 

a może dostępne jest jakis inny "wkład" LSD do dyfra w N/A

Link to comment
Share on other sites

Dyfer od turbo ma inne przelozenia... widzialem Forestera dostosowanego do terenu, mial dwa hamulce reczne, po jednym na kolo, i to co sie slizgalo mozna bylo zahamowac :wink:

Link to comment
Share on other sites

Zaspawac
w sumie tak ale co z jazda na asfalcie :wink:

 

widzialem Forestera dostosowanego do terenu, mial dwa hamulce reczne, po jednym na kolo, i to co sie slizgalo mozna bylo zahamowac

 

jak skoncze zabawe z plyta pod silnik i dyfer to wezme sie za to :grin:

 

zgadza sie, ale koła talerzowe przeciez przekładasz.

 

to chyba lepiej samo LSD przelozyc do dyfra N/A

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...