ppmarian Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 tak sie zastanawiam czy tylny dyfer pomiedzy N/A i TURBO rozni sie tylko elementami 27020 i 38421 ??? czy wystarczy "podmienic" tylko to VISCOUS LSD ASSEMBLY kolejne pytanie czy gra warka swiczki i czy nie lepiej zapodac dyfer od TURBO (bedzie pasowac) ??? ale z drugiej strony to co widziałem, to tylna szpera w TURBO także bardzo słabo działa. ile kgf ma tylna szpera w STI bedzie pasowac? a może dostępne jest jakis inny "wkład" LSD do dyfra w N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 szpera w sti jest typu R180 wiec nie bedzie pasowac(jest za duza) z GT jest typu R160 wiec podejdzie, jest slaba ale lepsza niz zadna :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 ppmarian, dlaczego Ci sie wydaje ze potrzebujesz szpere? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 ppmarian, dlaczego Ci sie wydaje ze potrzebujesz szpere? bo irytuje mnie krecenie 2 kolami na krzyz w terenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Zaspawac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Dyfer od turbo ma inne przelozenia... widzialem Forestera dostosowanego do terenu, mial dwa hamulce reczne, po jednym na kolo, i to co sie slizgalo mozna bylo zahamowac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Dyfer od turbo ma inne przelozenia zgadza sie, ale koła talerzowe przeciez przekładasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Zaspawac w sumie tak ale co z jazda na asfalcie :wink: widzialem Forestera dostosowanego do terenu, mial dwa hamulce reczne, po jednym na kolo, i to co sie slizgalo mozna bylo zahamowac jak skoncze zabawe z plyta pod silnik i dyfer to wezme sie za to :grin: zgadza sie, ale koła talerzowe przeciez przekładasz. to chyba lepiej samo LSD przelozyc do dyfra N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi