ryba_80wrx Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 witam jestem nowy na forum ,posiadam subaru impreze turbo w automacie ,wszystko dziala bez problemow z wyjatkiem na skreconych kolach i wolnym ruszaniu robi dziwne uskoki jak auto terenowe przy wloczonym reduktoze czy ktos mial taki problem prosze o pomoc zanim zaczne rozbierac napedy dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Hmmm ... przerabialem temat . Po wymianie oleju w skrzyni zdecydowanie ustalo . Jezeli nie , to masz problem z sprzeglem wieloplytkowym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Warto również dla profilaktyki rozebrać wszystko wokół przegubów , łożyska, żeby mieć pewność, że tam wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba_80wrx Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 dzieki za pomoc no to przynajmniej wiem od czego zaczac myslalem o oleju ale wolalem popytac ,bo w terenowkach to jest normalne przy zblokowaniu reduktora ,ps moze wiesz cos na temat bezpiecznika w komoze silnika z napisem dif lock,,,wiem ze chodzi o blokade dyferencjialow ale czy to bylo pakowane w tych modelach dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 dzieki za pomoc no to przynajmniej wiem od czego zaczac myslalem o oleju ale wolalem popytac ,bo w terenowkach to jest normalne przy zblokowaniu reduktora ,ps moze wiesz cos na temat bezpiecznika w komoze silnika z napisem dif lock,,,wiem ze chodzi o blokade dyferencjialow ale czy to bylo pakowane w tych modelach dzieki za pomoc Zaworek sterujacy sprzeglem rozdzielajacym nie dziala.Trzeba zdjac tylny dekiel skrzyni ( najpierw wal ) i go wymienic.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba_80wrx Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 dzieki panie Andzeju za pomoc ,no to mamy zajecie na sobotnie popoludnie pozdrawiam seba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość francuz Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Witam wszystkich, tez jestem nowy i też mam podobny problem tyle tylko, że w foresterze 2,0 manualu z 2004 roku z przebiegiem 60 tys. Czy w tym przypadku przyczyna jest taka sama ? Wymieni mi to mechanik, który naprawia terenówki ale z subaru raczej nie miał do czynienia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 wszystko dziala bez problemow z wyjatkiem na skreconych kolach i wolnym ruszaniu robi dziwne uskoki jak auto terenowe przy wloczonym reduktoze miałem te same objawy po dolaniu olejun do skrzyni podskoki znikły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 to ja melduje ten sam objaw, ale na maxa skreconych kolach. Stan oleju w normie, olej czysty . Jaki olej o jakiej specyfikacji jest w imprezie AT 97 rok produkcji??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Dexron III W komorze silnika masz gniazdo bezpiecznika "4WD", wloz tam bezpiecznik 10 A i zrob kilka ciasnych kolek, jesli bedzie OK, to wyjmij bezpiecznik i znowu zrob kilka tak ciasnych kolek jak tylko sie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 co ma na celu ta cala procedura z odlanczaniem napedu tylniego???? Dzieki za info o oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Otoz mechanik w salonie Subaru w Niemczech opowiedzial mi ze tarczki sprzegla wieloplytkowego czasem sie sklejeja, szczegolnie jesli sie zle przeprowadzi wymiane ATF lub jezdzi ze zbyt niskim poziomem albo zuzytym ATF. Po otwarciu sprzegla bezpiecznikiem plyn podobno potrafi zmyc warstwe sklejejaca tarczki. Ja sam zastosowalem te metode w Legacy z bardzo dobrym skutkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 to następne pytanie bo dziś probowałem sparwdzać olej i do koija pana nic na miarce nie widac!!! tzn olej jest sporo nawet, tylko jest czysty ,a bagnet bardzo błyszczący i za diabla nie da sie poprawnie odczytac ile go jest!!!! Zna ktoś jakiś trik na to jak odczytac coś z tego bagnetu!! I w jakiej tem psilnika i na zapalonym motorze rozumiem robić pomiar ?? Jest jakas procedura przy sprawdzaniu oleju (pamietam ze w bmw byla prawie taka jak start promu kosmicznego !!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Tak, pomiar oleju w AT to sztuka sama w sobie. Skrzynia powinna byc nagrzana, a wiec po co najmniej 30 km jazdy, dajemy na P, po minucie przejezdzamy po wszystkich pozycjach zatrzymujac sie na kilka sekund na kazdej z nich i znowu na P. Teraz mozna mierzyc... sama miarka tez jest niespecjalna, ja na plastkikowej, przezroczystej rurce zaznaczylam poziom min i max i potem probowalem strzykawka zaciagac plyn poczynajac od polozenia max. Poziom nalezy tak ustawic by przyzad w polozeniu max nie zasysal oleju, a w polozeniu troche ponizej max zasysal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 tak jak myslalem, ze bedzie podobnie .... Ja wlasnie wykombinowałem stary bagnet z innego auta, przyciolem go do dlogosci bagnetu orginału, pomalowałem czarnym mat . Jak wyschnie powinno byc idealnie widac poziom, tylko skale malnac )) Ogólnie orginalny bagnet to beznadziejna atrapa, z której nic nie odczytamy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się