Skocz do zawartości

smieszne zachowanie na skreconych kolach


ryba_80wrx

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem nowy na forum ,posiadam subaru impreze turbo w automacie ,wszystko dziala bez problemow z wyjatkiem na skreconych kolach i wolnym ruszaniu robi dziwne uskoki jak auto terenowe przy wloczonym reduktoze czy ktos mial taki problem prosze o pomoc zanim zaczne rozbierac napedy dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc no to przynajmniej wiem od czego zaczac myslalem o oleju ale wolalem popytac ,bo w terenowkach to jest normalne przy zblokowaniu reduktora ,ps moze wiesz cos na temat bezpiecznika w komoze silnika z napisem dif lock,,,wiem ze chodzi o blokade dyferencjialow ale czy to bylo pakowane w tych modelach dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc no to przynajmniej wiem od czego zaczac myslalem o oleju ale wolalem popytac ,bo w terenowkach to jest normalne przy zblokowaniu reduktora ,ps moze wiesz cos na temat bezpiecznika w komoze silnika z napisem dif lock,,,wiem ze chodzi o blokade dyferencjialow ale czy to bylo pakowane w tych modelach dzieki za pomoc

Zaworek sterujacy sprzeglem rozdzielajacym nie dziala.Trzeba zdjac tylny dekiel skrzyni ( najpierw wal ) i go wymienic....

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich, tez jestem nowy i też mam podobny problem tyle tylko, że w foresterze 2,0 manualu z 2004 roku z przebiegiem 60 tys. Czy w tym przypadku przyczyna jest taka sama ?

Wymieni mi to mechanik, który naprawia terenówki ale z subaru raczej nie miał do czynienia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otoz mechanik w salonie Subaru w Niemczech opowiedzial mi ze tarczki sprzegla wieloplytkowego czasem sie sklejeja, szczegolnie jesli sie zle przeprowadzi wymiane ATF lub jezdzi ze zbyt niskim poziomem albo zuzytym ATF. Po otwarciu sprzegla bezpiecznikiem plyn podobno potrafi zmyc warstwe sklejejaca tarczki. Ja sam zastosowalem te metode w Legacy z bardzo dobrym skutkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to następne pytanie bo dziś probowałem sparwdzać olej i do koija pana nic na miarce nie widac!!!

tzn olej jest sporo nawet, tylko jest czysty ,a bagnet bardzo błyszczący i za diabla nie da sie poprawnie odczytac ile go jest!!!!

Zna ktoś jakiś trik na to jak odczytac coś z tego bagnetu!!

I w jakiej tem psilnika i na zapalonym motorze rozumiem robić pomiar ??

Jest jakas procedura przy sprawdzaniu oleju (pamietam ze w bmw byla prawie taka jak start promu kosmicznego !!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, pomiar oleju w AT to sztuka sama w sobie. Skrzynia powinna byc nagrzana, a wiec po co najmniej 30 km jazdy, dajemy na P, po minucie przejezdzamy po wszystkich pozycjach zatrzymujac sie na kilka sekund na kazdej z nich i znowu na P. Teraz mozna mierzyc... sama miarka tez jest niespecjalna, ja na plastkikowej, przezroczystej rurce zaznaczylam poziom min i max i potem probowalem strzykawka zaciagac plyn poczynajac od polozenia max. Poziom nalezy tak ustawic by przyzad w polozeniu max nie zasysal oleju, a w polozeniu troche ponizej max zasysal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak myslalem, ze bedzie podobnie ....

Ja wlasnie wykombinowałem stary bagnet z innego auta, przyciolem go do dlogosci bagnetu orginału, pomalowałem czarnym mat .

Jak wyschnie powinno byc idealnie widac poziom, tylko skale malnac :)))

Ogólnie orginalny bagnet to beznadziejna atrapa, z której nic nie odczytamy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...