polo Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Jakie są dopuszczalne wartości ciśnienia/podciśnienia w rurze dolotowej w GT na biegu jałowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 U mnie jest prawie 30 InHg - dolot seria tylko z wkladka. A jakie sa dopuszczalne nie mam pojecia... [ Dodano: Pon Mar 31, 2008 8:14 pm ] Jakie są dopuszczalne wartości ciśnienia/podciśnienia w rurze dolotowej w GT na biegu jałowym ? Spawdz TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 U mnie jest 50 cmHg na wolnych na seryjnym filtrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 W rurze dolotowej czy w kolektorze? Co ma filtr do rzeczy!?!?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Azrael, w kolektorze ssącym. Filtr nie ma nic do rzeczy - mówię tylko że dolot seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Nic co jest przed przepustnicą nie ma znaczenia. Powinno być -0,60-0,65 na wolnych obrotach przy odłącoznych wsyztskich odbiornikach prądu. TO jest wartość ktora świadczy o poprawnej kompresji i szczelności układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Azrael, jak kupiłem auto było -50cmHg. Ostatnio przed remapem wymieniłem cały dolot w sensie uszczelek pod kolektorem ssącym, rury zasilającej turbo i wszystkich wężyków i dalej jest -50cmHg. Na strojeniu też nie wykryto nieszczelności więc widocznie tak powinno być albo mi zegar przekłamuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Powinno być -0,60-0,65 na wolnych obrotach przy odłącoznych wsyztskich odbiornikach prądu. TO jest wartość ktora świadczy o poprawnej kompresji i szczelności układu Azrael,Dziękuję za sensowną odpowiedz. Podpiąłem sobie w poniedziałek KTS Bosch 650 bo sobie robiłem diagnostyke i właśnie nie wiedziałem jak zinterpretować wartośc w rurze dolotowej. Teraz wiem że wszystko jest w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Kruk, raczej zegar śmietnik, przy 50 to kompresja musiałaby być mocno słaba.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Kruk, -50 cmHg = -0.66 bar co jest jak najbardziej poprawnym podciśnieniem i o to Kubie na pewno chodzi, tyle tylko, że jednostki Wam się pomieszały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 radex, no i wszystko jasne - dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Nic co jest przed przepustnicą nie ma znaczenia. Nie zebym chcial siac zamet ale to nie do konca prawda ze nie ma znaczenia Podcisnienie w kolektorze to składowa wszystkich oporow na drodze powietrza :cool: - czyli rury filtry turbiny (chyba najwiekszy opor przeplywu dopoki nie zacznie pracowac na wlasciwych obrotach) i przepustnica oczywiscie tez ... Tyle ze poziom podcisnienia powinien wysterowac sam komp - jesli opory w dolocie sa male to przymknie przepustnice lub bypass - jesli opory duze w dolocie to przepustnica lub bypass zostanie uchylone zeby utrzymac odpowiednie podcisnienie w kolektorze ktore to przeklada sie na wartosc obrotow biegu jalowego :cool: Przypomina mi sie regulacja wolnych obrotow na gazniku fiatowskim - regulowalo sie sklad mieszanki do "prawidlowej" i przymyklalo przepustnice do ustalenia wolnych. W momencie sciagniecia filtra powietrza (czyli oporu przeplywu) cala regulacja brala w leb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Bez filtra i z filtrem jest ta sama wartość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Bez filtra i z filtrem jest ta sama wartość Jesli mowa o subarynie to dlatego ze robote odwala ecu i ... wlasnie jeszcze sie nie dokopalem do informacji czy przepustnica jest sterowana czy jest bypass ... utrzymuje odpowiednie podcisnienie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Bastek333, zależy w jakim roczniku. pre99 mają zawor wolnych obrotów, po 99 jest silnik krokowy, w najnowszych elektroniczna przepustnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Bastek333, zależy w jakim roczniku. pre99 mają zawor wolnych obrotów, po 99 jest silnik krokowy, w najnowszych elektroniczna przepustnica. I wlasnie dlatego lubie to forum :cool: - mozna sie czegos konkretnego dowiedziec - swoja droga przydaloby mi sie jakies dobre serwisowe opracowanie do 98 - mam to co jest w podwieszonym watku ale strasznie ogolne informacje niestety tylko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się