Jump to content

legas out 2,5 97r--CZY USZCZELKA POD GłOWICĄ???!


kamson

Recommended Posts

Witajcie,

Wczoraj w moj subaraczek zaczal sie grzac, zbiornik wyrownawczy napelnil sie na maksa plynem a temp podskoczyla na szczescie jeszcze nie na maksa.....dzis chcac przelac płyn z zbiornika wyrownawczego do chlodnicy zaskoczylem sie faktem ze płyn zostal wciagniety do chlodnicy spowrotem..odpalilem i chcialem sprawdzic czy nastapi powtorka z dnia wczorajszego....i nic, temp stoi na srodku , w zbiorniczku plynu tyle ile trzeba, w chlodnicy tez ok (to wszystko po przejechaniu jakis 40km)......

czy to moze byc cos innego czy jednak pada uszczelka.....Help!!

 

[ Dodano: Sob Mar 15, 2008 3:40 pm ]

ktos mial podobnie?

Link to comment
Share on other sites

kamson, te silniki sa z tego znane. Sam to przerabialem :wink:

Jesli jezdzisz spokojnie temperatura moze dlugo utrzymywac sie w normie. Sprobuj go troche ostrzej przegonic i wtedy zobaczysz. Zobacz tez, czy nie masz babelkow powietrza w zbiorniczku wyrownawczym.

pozdr.

Szymon

Link to comment
Share on other sites

dzieks za odp, ale dzis sie dowiedzialem ze skoro cofnelo plyn ze zbiornika wyrown to znaczy ze ukł chlodzenia jest szczelny (rozumiem ze przy walnietej uszczelce jest nieszczelny??!) wiec juz sam nie wiem o co chodzi....dzis do roboty jechcalem z sercem w gardl;e w korkach na maksa i nic.... help , moze ktos wie ...bo juz i tak nastawilem sie ze to uszczelka :roll:

Link to comment
Share on other sites

ale dzis sie dowiedzialem ze skoro cofnelo plyn ze zbiornika wyrown to znaczy ze ukł chlodzenia jest szczelny

Nie jest to niestety prawdą, bo jak wzrośnie ciśnienie w układzie to może się okazać, że jednak coś nie trzyma. Przy chłodzeniu silnika panuje podciśnienie, zawór na korku chłodnicy pracuje wtedy zupełnie inaczej tak więc to, że Ci woda wraca, może co najwyżej oznaczać, że nie masz popękanych rur od chłodziwa :) Czy masz padniętą uszczelkę pod głowicą sprawdza się mierząc zawartość dwutlenku węgla w płynie chłodniczym.

Link to comment
Share on other sites

kamson, tak jak Ci napisalem. Mialem bardzo podobne objawy, przy spokojnej jezdzie samochod trzymal temperature. Wystarczylo nieco go "pogonic" - czyli trasa, wyprzedzanie, wuieksza predkosc, zeby wskazowka szla w gore, po czym wracala na miejsce i nic sie nie dzialo.

Kopnij sie gdzies gdzie mozesz sie rozpedzic i przeciagnac samochod na wyzszych obrotach i zobaczysz czy sie grzeje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...