jarus Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Otoz tak jak nigdy nie narzekalem na hamulce, to tutaj raptem po paru zakretach (ok 2km) nagle samochod zaczal wibrowac przy hamowaniu. Slychac bylo takie dududududu oraz czu wibracje na kierownicy. Hamowaly wciaz skutecznie ! ale bylo to dosc niepokojace. Co ciekawe, jak zjechalem po 1 okrazeniu (przypominam: jedno okrazenie ma 20km) to po 10min studzeniu znowu wszystko bylo ok, czyli hamowaly i nie wibrowaly. Za to znowu po 2km na torze zaczynalo sie to samo. Wstepna diagnoza na odleglosc to miejscowe przegrzanie tarcz. Niedlugo mam termin w serwisie wiec napisze co sie okazalo. Nie spiesze sie, bo w jezdzie codziennej ten problem nie wystepuje. Właśnie dokładnie o to mi chodzi. w codziennej jeździe i to po mieście nie ma najmniejszego problemu, ale spróbuj np przejechać szybko autostradę Katowice Kraków. Po kilku hamowaniach z prędkości powyżej 140-160 kierownic ciężko utrzymać w rękach a i na pedale czuć wibracje wydaję mi się,że a w samochodzie z takimi osiągami i za taka kase takie rzeczy nie mogą wystepować. Chyba ,ż e Subaru wpadnie na genialny pomysł i wsadzi oranicznik do prędkosci 130kmh wtedy problem zniknie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Po kilku hamowaniach z prędkości powyżej 140-160 kierownic ciężko utrzymać w rękach a i na pedale czuć wibracje dziwne. już po tym jak mialem ten problem na Ringu zrobilem 2000km jadac do Krakowa i to wlasnie takimi predkosciami glownie i wtedy juz nie dawalo o sobie znac Poza tym na pedale nic nie czulem, bo wlasnie moga uwage zwrocilo to, ze nie bylo to jak przy ABS. Zobaczymy co powiedza w serwisie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 szociu, widziałem Spec B. z taroxem i chyba z seryjną felgą. Może spytaj na www.sunhouse.pl - czy zacisk wchodzi pod seryjną felgę, bo np. Tarox - jako jedni z niewielu produkują coś - co wchodzi pod OEM felgę w mojej Hondzie... O ile nic sie nie zmienilo przez ostatnie pare miesiecy - to nie maja rozwiazania. Ja moze niedlugo podziele sie wrazeniami z upgrade'u hamulcow spec. B - o ile doczekam sie oclenia przesylki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Bylem w serwisie, zdziwienia w reakcji na opis problemu brak. Wymienione zostaly tarcze i klocki z przodu. Mechanik twierdzil ze to kwestia dosc twardych seryjnych klockow. Jesli sprawa sie powtorzy w przyszlosci to zaloze jakies bardziej miekkie. Polecacie cos konkretnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Kilkaset km przejechane, czas na opinie: Zestaw: tarcze nacinane DBA 4000 (przod i tyl), klocki Hawk HPS(przod) i EBC Red Stuff (tyl), przewody TechnaFit, Motul RBF 660. Poprawilo sie czucie hamulca, chwyta wczesniej. Przy mocnym docisnieciu - tez znacznie lepiej. Nie wykazuje oznak zmeczenia, oczywiscie zadnych drgan na kierownicy. Podsumowujac: poprawa znaczna, choc moze nie dramatyczna. Dla ciekawskich: czesci z US (ok. 2600 PLN , przesylka lotnicza, clo included) + robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Hmm... Za 2600 to jak dobrze poszukać, to można big brake kit kupić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Hmm... Za 2600 to jak dobrze poszukać, to można big brake kit kupić... ...i jeszcze +/- tyle samo na odpowiednie felgi pod ten BBK :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Hmm... Za 2600 to jak dobrze poszukać, to można big brake kit kupić... Ale co najwyżej na przód, a nie na wszystkie 4 kola. Pozatym SpecB. ma BBK w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 owoc666, mialem Ci odpowiedziec , ale koledzy mnie uprzedzili i na dodatek zrobili to bardzo dobrze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Nie wiem czy znalezliscie felgi do Spec.B co by sie zaciski od STi zmiescily, ale przerabialem hamulce w swoim SAABARU jakis czas temu na STi oczywistym jest ze oryginalne felgi nie weszly, pasuja na styk oryginalne zlote 17" od STi natomiast mam jeszcze jedne na lato 18" robione na zamowienie i zupelnie przypadkiem maja taka konstrukcje ramion ze pomiedzy nimi i zaciskiem to niemalze w pilke mozna grac. Felga ma ksztalt pieciu podwojnych ramion, ale ramiona sa w ksztalcie litery U z wygieciem na zewnatrz auta, stad sytuacja o ktorej pisze, czyli zacisk by tam wszedl od traktora chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się