warp9 Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Problem to nie telepanie, krzywe tarcze itd. Przekopalem forum ( ten temat tez :wink: ) Po wizycie w Miedzianej Gorze stwierdzilem, ze hamulcow prawie nie ma. Czy ktos moze ma pomysl/informacje co mozna zrobic aby to zmienic ? Z tego co wiem do tej pory, rozwiazanie to: 1) przeszczep z STI, 2) zestaw plywajacy D2. Nie udalo mi sie znalezc lepszych zamiennikow serii, wiec przerobka "podstawowa"(lepsze tarcze, klocki, przewody,plyn) odpada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Problem to nie telepanie, krzywe tarcze itd.Przekopalem forum ( ten temat tez :wink: ) Po wizycie w Miedzianej Gorze stwierdzilem, ze hamulcow prawie nie ma. Czy ktos moze ma pomysl/informacje co mozna zrobic aby to zmienic ? Z tego co wiem do tej pory, rozwiazanie to: 1) przeszczep z STI, 2) zestaw plywajacy D2. Nie udalo mi sie znalezc lepszych zamiennikow serii, wiec przerobka "podstawowa"(lepsze tarcze, klocki, przewody,plyn) odpada. Musisz sprawdzic czy zestaw D2 zmiesci sie pod seryjną felgą..jeżeli tak to OK. Ma tylko jedna wade jest bardzo głośny :!:(chyba , że jakies nierowkowane sa) :wink: Przeszczepu z Sti nie zrobisz , bo nie ma takiej felgi , ktora by nie wystawała poza obrys auta, z tymi zaciskami :!: Jedynie SR 700 , 17" miesci się ale to nie ma zwiazku z hamulcami a raczej z oponami 17 jakby ktos chciał na takich jezdzic... Pozdr. AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 BTW glosnosci... Hamulce w Subaru sa dosyc glosne tak czy inaczej. A jak wlaczy sie ABS to jakby ktos serie z karabinu puscil..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
warp9 Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 Przeszczepu z Sti nie zrobisz , bo nie ma takiej felgi , ktora by nie wystawała poza obrys auta, z tymi zaciskami :!: Ale to dotyczy tylko europejskiego spec. B (czy spec.B w ogole) ? Czy chodzi tylko o ET felgi czy jakies inne warunki techniczne montazu ? Znalazlem zestawy STI zamontowane w US: Rota Tokyos (18X8, +51 offset) 53 offset Enkei STI 18 x 7.5 wheels Ponizej temat z forum US: http://legacygt.com/forums/showthread.p ... STI+brakes Glosnosc przezyje, wazne zeby hamowalo a nie spowalnialo :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
buri Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 A jako to jest z tymi D2. Jak się spisują w wrx. Gdzieś czytałem że podróbki i nie wolno nimi handlować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 warp9, te zestawy z "STI" to moga byc z Legacy STI, niekoniecznie z Imprezy STI (tak podejrzewam). Jesli tak, to moze byc problem z dostepnoscia. Ale szczerze mowiac jestem zaskoczony Twoimi problemami, bo u mnie hamuje porzadnie! Nie staje deba, ale hamuje. Inna sprawa, ze nie bylem tez jeszcze na zadnym torze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
warp9 Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 warp9, te zestawy z "STI" to moga byc z Legacy STI, niekoniecznie z Imprezy STI (tak podejrzewam). Jesli tak, to moze byc problem z dostepnoscia. Sa z Imprezy. Ale szczerze mowiac jestem zaskoczony Twoimi problemami, bo u mnie hamuje porzadnie! Nie staje deba, ale hamuje. Inna sprawa, ze nie bylem tez jeszcze na zadnym torze... Porownanie mam z Leonem (masa troche mniejsza - ok. 1390), ktory ma na przedzie zestaw 312 mm (Tarox G88), klocki Ferodo Performance, przewody Goodridge, Motul RBF600. Leon staje deba :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Ale to dotyczy tylko europejskiego spec. B (czy spec.B w ogole) ? Czy chodzi tylko o ET felgi czy jakies inne warunki techniczne montazu ? Dotyczy spec.B europejskiego. Nie wiem co to jest spec.b US . Nie ma problemu np leg. GT US bo to to samo co H6 UE. Powiem inaczej ...nie potrafiłem znalesc rozwiazania z felgami , które miescilyby zacisk Brembo i jednocześnie nie wystawałyby poza obrys samochodu.(dotyczy Spec.B UE :!: ) AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
warp9 Posted February 25, 2008 Author Share Posted February 25, 2008 Dotyczy spec.B europejskiego. Nie wiem co to jest spec.b US . http://www.worldcarfans.com/2050921.004 ... dition-usa Z tego co pisza o tarczach : "12.3-in. front ventilated discs and 11.3-in. rear ventilated discs" Z kolei EU znalazlem takie: Ventilated 12.4 ins (316 mm) front discs, 11.5 ins (290 mm) ventilated rear discs with 4-sensor, 4-channel ABS with EBD A wiec niewielka roznica, ale jest ? Jaki jest rozmiar tarcz w spec. B EU - taki jak podalem wyzej ? Nie ma problemu np leg. GT US bo to to samo co H6 UE. Powiem inaczej ...nie potrafiłem znalesc rozwiazania z felgami , które miescilyby zacisk Brembo i jednocześnie nie wystawałyby poza obrys samochodu.(dotyczy Spec.B UE :!: )AK To nie za dobra wiadomosc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 To nie za dobra wiadomosc.Niestety leg.2.5 gt spec b w wersji US to to samo co np. leg.H6 UE i z tym nie ma problemu. Leg.Spec.B w wersji UE to inne wahacze . dłuzsze półosie itd....bez klopotu założysz hamulce np. od STI ale pozostaje problem felg , które bedą wystawały poza błotniki. Chyba , że jakas firma takie coś robi..ale ja nie znalazłem. Pozdr.AK ps. Tarcze i klocki spec.b od modelu MY07 sa zdecydowanie lepsze od poprzednio zakladanych ale do upalania na torze raczej sie nie nadają :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
roberto Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 To nie za dobra wiadomosc..... ps. Tarcze i klocki spec.b od modelu MY07 sa zdecydowanie lepsze od poprzednio zakladanych ale do upalania na torze raczej sie nie nadają :!: ..u mnie w MY'07 przed 30 kkm na gwarancji wymieniono kpl. tarcz i klocków z przodu.. biły.. i to nie od upalania na torze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 To nie za dobra wiadomosc..... ps. Tarcze i klocki spec.b od modelu MY07 sa zdecydowanie lepsze od poprzednio zakladanych ale do upalania na torze raczej sie nie nadają :!: ..u mnie w MY'07 przed 30 kkm na gwarancji wymieniono kpl. tarcz i klocków z przodu.. biły.. i to nie od upalania na torze... Może bezwiednie opóżniasz hamowanie.... :shock: AK ps.w nowej Oktawi :!: b. wolno jeżdzonej przez starszą osobę..tarcze biły po 7 tyś km ( gdybym nie widział to bym nie uwierzył )..to jako ciekawostka ..a nie próba usprawiedliwienia :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin@klubsubaru.pl Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Nie miałem pojęcia że tarcze (i tym bardziej klocki) podlegają gwarancji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roberto Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Nie miałem pojęcia że tarcze (i tym bardziej klocki) podlegają gwarancji. ...no i widzisz Kiedy reklamowany produkt ma wadę materiałową gwarant musi go wymienić, naprawa byłaby w tym przypadku trudna i mało skuteczna... Wymiana tarczy to i wymiana klocka... ..brawo dla SIP za odwagę w przyznaniu się do usterki i szybką wymianę... :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Nie miałem pojęcia że tarcze (i tym bardziej klocki) podlegają gwarancji. ...no i widzisz Kiedy reklamowany produkt ma wadę materiałową gwarant musi go wymienić, naprawa byłaby w tym przypadku trudna i mało skuteczna... Wymiana tarczy to i wymiana klocka... ..brawo dla SIP za odwagę w przyznaniu się do usterki i szybką wymianę... :smile: :shock: :shock: ........ :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 roberto, fajny masz woz powiedz mi, tak btw, jakie masz felgi? standard? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roberto Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 roberto, fajny masz woz powiedz mi, tak btw, jakie masz felgi? standard? standard ! spec.B ma 18" -215x45; na zimę polecm zdecydowanie 17" 215x50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Jakbys zmienial kiedys to polecam 225ki - znacznie lepiej wygladaja 8) a prowadzenie sie nie zmienia na gorsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarus Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Ja mam przy 65tyś km już 4 komplet klocków i tarcz wymieniony na gwarancji. niestety tarcze i klocki z MY'07 są tak samo kiepskie jak wcześniejsze tzn: po ok 5-7 tyś km zaczynają bić . Hamowanie z prędkości powyżej 140kmh wiąże się z niezłym stresem czy auto w ogóle zahamuje. Chłopcy z nie-ASO coś kombinowali ale nie znaleźli żadne go rozwiązania(za duże zaciski pod seryjną felgę). Ten model chyba tak ma. Jakby ktoś miał rozwiązanie tego problemu bardzo prosze o jakieś info pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Wsadzić większą felgę ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Wsadzić większą felgę ;] 19-ke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarus Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 A może 20?? już 18 na naszych kochanych drogach jest przynajmniej o 2 rozmiary za duża :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 problem jest nie w rozmiarze felgi bo pod 18 bez problemu zacisk by wszedł, problem jest z Et felgi, ramiona seryjnych felg haczą o każdy większy zacisk :neutral: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 jarus, szczerze mowiac kompletnie nie potrafie sobie wyobrazic tego o czym mowisz. Ja w zeszlym tygodniu mialem przeglad po 30.000 i klocki byly dopiero w 20% zuzyte :roll: Choc musze przyznac, ze tego samego dnia jak pojechalem na Ring, zostalem dosc niemile zaskoczony. Otoz tak jak nigdy nie narzekalem na hamulce, to tutaj raptem po paru zakretach (ok 2km) nagle samochod zaczal wibrowac przy hamowaniu. Slychac bylo takie dududududu oraz czu wibracje na kierownicy. Hamowaly wciaz skutecznie ! ale bylo to dosc niepokojace. Co ciekawe, jak zjechalem po 1 okrazeniu (przypominam: jedno okrazenie ma 20km) to po 10min studzeniu znowu wszystko bylo ok, czyli hamowaly i nie wibrowaly. Za to znowu po 2km na torze zaczynalo sie to samo. Wstepna diagnoza na odleglosc to miejscowe przegrzanie tarcz. Niedlugo mam termin w serwisie wiec napisze co sie okazalo. Nie spiesze sie, bo w jezdzie codziennej ten problem nie wystepuje. problem jest z Et felgi ktos wie jakie jest ET w Legacy STI? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 szociu, widziałem Spec B. z taroxem i chyba z seryjną felgą. Może spytaj na www.sunhouse.pl - czy zacisk wchodzi pod seryjną felgę, bo np. Tarox - jako jedni z niewielu produkują coś - co wchodzi pod OEM felgę w mojej Hondzie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now