marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Co do sprzregla to raczej nie wiem jak juz siada sprzegło co sie dzieje A miga Ci albo świeci się check engine? Masz zainstalowany BOV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Czyli: 1. Jedziesz sobie spokojnie na 4 albo 5 biegu, masz 3krpm. 2. Wciskasz gaz w podłogę. 3. Obroty skaczą na 4krpm i niewiele się dzieje. 4. Obroty spadają ponownie w okolice 3 z hakiem i auto zaczyna ostro przyspieszac. Jeżeli tak, to właśnie sprzęgło, jeżeli nie to spróbuj to opisać w takiej formie. 1)tak 2)tak 3)dzieje sie bo wydaje auto przyspiesza troche lepiej niz normalnie... taki swojego rodzaju skok.... 4) tak Dadam ze objaw nie zawsze wystepuje?? Co do sprzregla to raczej nie wiem jak juz siada sprzegło co sie dzieje Z tego wynika że Ci oborty opadają niezależnie od prędkosci auta????? To raczej oczywiste że sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Czyli: 1. Jedziesz sobie spokojnie na 4 albo 5 biegu, masz 3krpm. 2. Wciskasz gaz w podłogę. 3. Obroty skaczą na 4krpm i niewiele się dzieje. 4. Obroty spadają ponownie w okolice 3 z hakiem i auto zaczyna ostro przyspieszac. Jeżeli tak, to właśnie sprzęgło, jeżeli nie to spróbuj to opisać w takiej formie. 1)tak 2)tak 3)dzieje sie bo wydaje auto przyspiesza troche lepiej niz normalnie... taki swojego rodzaju skok.... 4) tak Dadam ze objaw nie zawsze wystepuje?? Co do sprzregla to raczej nie wiem jak juz siada sprzegło co sie dzieje Z tego wynika że Ci oborty opadają niezależnie od prędkosci auta????? To raczej oczywiste że sprzęgło. juz miałem dosyc dywagacji i zamowiłem sprzegło, od tego zaczne jak nie to zobaczymy jak bede remap robil i wyjdzie co jest nie tak.......... mysle ze EXEDY bedzie odpowiednie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 mysle ze EXEDY bedzie odpowiednie?? to zależy jaki model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 To i ja sie podlacze, bo zamierzam wymienic sprzeglo przed remapem (bo obroty skacza ). Ktos polecal Exedy Sport, a inny Ktos, mowi, ze to slabe sprzeglo i poleca sprzeglo "N-kowe". Nawet do jazdy ulicznej, argumentujac, ze jedyny dyskomfort, to drgania na polsprzegle, a poza tym to same plusy - i do upalania (mnie akurat to nie interesuje) i do strzalow ze sprzegla (to juz bardziej). Jakies opinie (bo kupowac trzeba) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 JED, jak wstawisz zbyt mocne sprzęgło to może Ci podziękować skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Kruk, JED ma STi, nie strasz go. [ Dodano: Sro Sty 09, 2008 3:29 pm ] JED, z prawdziwym N-kowym sprzęgłem w ogóle nie dasz rady ruszyć spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Kruk, JED ma STi, nie strasz go. Czyli nie ma strachu? Powaznie pytam. JED, z prawdziwym N-kowym sprzęgłem w ogóle nie dasz rady ruszyć spokojnie. Wiesz, chodzi mi o takie, hmmm, jak N-kowe ? Nie organiczne, a ze spiekow, czy cos takiego - slabo sie znam ... W kazdym razie ma umozliwiac jazde w korkach itp sytuacjach! A takie ACT organiczne, jak jest w Waszej ofercie (skoro Exedy organiczne jest "slabe")? A EXEDY RACING? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Czyli nie ma strachu? Powaznie pytam. Skrzynia STi jest w stanie przenieść z pewnością 600Nm. Wiesz, chodzi mi o takie, hmmm, jak N-kowe ? Nie organiczne, a ze spiekow, czy cos takiego - slabo sie znam ... W kazdym razie ma umozliwiac jazde w korkach itp sytuacjach! A takie ACT organiczne, jak jest w Waszej ofercie (skoro Exedy organiczne jest "slabe")? A EXEDY RACING? W kontekście sytuacji na forum nie mogę rozmawiać o produktach niehomologowanych, niedystrybuowanych przez ASO Subaru i sprzecznych z interesami właściciela forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Co do modelu to standart Exedy bo nie zamierzam sie meczyc ze sprzegłem w korkach a podejrzewam ze bedzie wytrzymywac jakies 360nm ?? chyba ze macie inne sugestie co do sprzegieł , wiadomo w rozsadnej cenie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Kiedyś z kolegą zmieniliśmy w A-grupowym Kadecie GSi sprzęgło z seryjnego na 6-spiekowe i było idealnie. Kleiło dużo lepiej, ale trochę szarpało na półsprzęgle - wystarczyło kilka dni pojeździć i się człowiek tak przyzwyczaił, że można było płynnie ruszać nawet w korkach. Sprzęgło zrobiłem u Radzikowskiego w Warszawie. Ale to było w ośce. Jak będzie działać w AWD nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 JED napisał/a: Czyli nie ma strachu? Powaznie pytam. Skrzynia STi jest w stanie przenieść z pewnością 600Nm. A jaki ma to zwiazek z N-kowym sprzeglem, ktore mialoby ew. zalatwic skrzynie? No i dlaczego, idac dalej tym tokiem, mogloby rozwalic skrzynie w WRX? W kontekście sytuacji na forum nie mogę rozmawiać o produktach niehomologowanych, niedystrybuowanych przez ASO Subaru i sprzecznych z interesami właściciela forum. O! Nie wiedzialem! Slabo bedzie... :sad: Kleiło dużo lepiej, ale trochę szarpało na półsprzęgle - wystarczyło kilka dni pojeździć i się człowiek tak przyzwyczaił, że można było płynnie ruszać nawet w korkach. No, o tym wlasnie pisalem u gory! Wiec da sie w miare normalnie jezdzic, tak? ak będzie działać w AWD nie mam pojęcia. PODOBNO, tak samo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 No, o tym wlasnie pisalem u gory! Wiec da sie w miare normalnie jezdzic, tak? Kruk napisał/a: ak będzie działać w AWD nie mam pojęcia. PODOBNO, tak samo! JED, chodzi o to że zbyt mocne sprzęgło w ośce zerwie najwyżej przyczepność opony, a w AWD raczej nie zerwie i większa część obciążenia pójdzie w przeniesienie napędu czyli skrzynię, półosie, dyfry... w AWD trzeba dokładniej mierzyć siły na zamiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Co do sprzregla to raczej nie wiem jak juz siada sprzegło co sie dzieje A miga Ci albo świeci się check engine? Masz zainstalowany BOV? zapala sie czasami ale to chyba raczej zwiazane z wymiana wydechu na przelot SS BOV tez mam co do sprzegła : to czy seria EXEDY wystarczy mi do ok 260km 370nm?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 JED, chodzi o to że zbyt mocne sprzęgło w ośce zerwie najwyżej przyczepność opony, a w AWD raczej nie zerwie i większa część obciążenia pójdzie w przeniesienie napędu czyli skrzynię, półosie, dyfry... w AWD trzeba dokładniej mierzyć siły na zamiary. Wiec jaka jest finalna odpowiedz? Jakie sprzeglo do jazdy po miescie, z jakimis strzalami z niego, od czasu do czasu? Auto bedzie mialo max. 310KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 JED, ja proponowałbym dla Twoich zastosowań sprzęgło Exedy Hyper Single. Cena ok. 5000tyś.zł za komplet z dociskiem. Uważam że jest to rozsądny kompromis pomiędzy komfortem jazdy codziennej a zwiększoną odpornością na upalanie w stosunku do serii. Jak chcesz zaoszczędzić to możesz też zadzwonić do Radzikowskiego do Warszawy to Ci doradzi jaki spiek włożyć żeby było dobrze - jak się dogadacie to wysyłasz mu paczke z seryjnym sprzęgłem z Twojego auta a on przerobi je i Ci odeśle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 JED, ja proponowałbym dla Twoich zastosowań sprzęgło Exedy Hyper Single. Cena ok. 5000tyś.zł za komplet z dociskiem. Dziekuje za PROpozycje, ale zapomnialem napisac, ze ja nie kawior, a pasztet raczej... Wiec cena powinna byc max - MAX. 3000PLN, ze wskazaniem na <2500PLN. Uważam że jest to rozsądny kompromis pomiędzy komfortem jazdy codziennej a zwiększoną odpornością na upalanie w stosunku do serii. Nie upalam. Tylko strzelam - to ta sama kategoria? Jak chcesz zaoszczędzić to możesz też zadzwonić do Radzikowskiego do Warszawy Ktos, gdzies go nie polecal, wiec nie chcialbym pozniej zalowac "zaoszczedzonych" pieniedzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Nie upalam. Tylko strzelam - to ta sama kategoria? Przy strzale sprzęgło też nieźle dostaje jak i skrzynia i cały napęd.Kruk napisał/a:Jak chcesz zaoszczędzić to możesz też zadzwonić do Radzikowskiego do Warszawy Ktos, gdzies go nie polecal, wiec nie chcialbym pozniej zalowac "zaoszczedzonych" pieniedzy... Ja u niego robiłem i byłem bardzo zadowolony - pół Krakowa u niego robi sprzęgła do rajdówek więc chyba nie jest tak źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Kruk, jeździłeś kiedyś z Hypersingle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Azrael, nie. Pisałem przecież że jeździłem na spiekach od Radzikowskiego. Hyper Single poleciłem dlatego ponieważ ktoś kiedyś z wiadomej firmy polecił mi je do mojego GT-ka przy podobnym setupie jak chce mieć JED choć jego auto to STi New Age ale to chyba w tym przypadku nie ma znaczenia. A dlaczego Hyper Single nie będzie dobre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Kruk, bo delikatnie móówiąc nie jest zby sympatyczne do jazdy codziennej, a JED nie upala tylko jeździ sobie STi i to praktycznie serią, a wy kombinujecie jakby miał kosmolot i pożeał nim kilometry OESów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Azrael, napisałem JED-owi wyżej że w AWD trzeba uważać z mocnymi sprzęgłami i dobrze się zastanowić, ale dalej dopytywał się co może wsadzić więc staram mu się jakoś doradzić na bazie własnych skromnych doświadczeń, ale mając seryjne STi też zostawiłbym sprzęgło w spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Nie takie ono seryjne ! No, prawie - napisalem, ze skonczy sie na Stage 1, czyli max. 310KM, jesli dobrze rozumiem. Decyzja jest taka, ze skoro W4TURBO jezdzi na organicznym, to GSP.... tez moze! O! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Nie takie ono seryjne ! Dla mnie auto z seryjnym turbo i silnikiem to jest praktycznie seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 JED napisał/a: Nie takie ono seryjne ! Dla mnie auto z seryjnym turbo i silnikiem to jest praktycznie seria. No dobra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się