Skocz do zawartości

Overboost


Racer

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli:

1. Jedziesz sobie spokojnie na 4 albo 5 biegu, masz 3krpm.

2. Wciskasz gaz w podłogę.

3. Obroty skaczą na 4krpm i niewiele się dzieje.

4. Obroty spadają ponownie w okolice 3 z hakiem i auto zaczyna ostro przyspieszac.

 

Jeżeli tak, to właśnie sprzęgło, jeżeli nie to spróbuj to opisać w takiej formie.

 

 

1)tak

2)tak

3)dzieje sie bo wydaje auto przyspiesza troche lepiej niz normalnie... taki swojego rodzaju skok....

4) tak

 

Dadam ze objaw nie zawsze wystepuje??

 

Co do sprzregla to raczej nie wiem jak juz siada sprzegło co sie dzieje

 

 

 

Z tego wynika że Ci oborty opadają niezależnie od prędkosci auta????? To raczej oczywiste że sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli:

1. Jedziesz sobie spokojnie na 4 albo 5 biegu, masz 3krpm.

2. Wciskasz gaz w podłogę.

3. Obroty skaczą na 4krpm i niewiele się dzieje.

4. Obroty spadają ponownie w okolice 3 z hakiem i auto zaczyna ostro przyspieszac.

 

Jeżeli tak, to właśnie sprzęgło, jeżeli nie to spróbuj to opisać w takiej formie.

 

 

1)tak

2)tak

3)dzieje sie bo wydaje auto przyspiesza troche lepiej niz normalnie... taki swojego rodzaju skok....

4) tak

 

Dadam ze objaw nie zawsze wystepuje??

 

Co do sprzregla to raczej nie wiem jak juz siada sprzegło co sie dzieje

 

 

 

Z tego wynika że Ci oborty opadają niezależnie od prędkosci auta????? To raczej oczywiste że sprzęgło.

 

juz miałem dosyc dywagacji i zamowiłem sprzegło, od tego zaczne jak nie to zobaczymy jak bede remap robil i wyjdzie co jest nie tak.......... mysle ze EXEDY bedzie odpowiednie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja sie podlacze, bo zamierzam wymienic sprzeglo przed remapem (bo obroty skacza ;) ).

Ktos polecal Exedy Sport, a inny Ktos, mowi, ze to slabe sprzeglo i poleca sprzeglo "N-kowe".

Nawet do jazdy ulicznej, argumentujac, ze jedyny dyskomfort, to drgania na polsprzegle, a poza tym to same plusy - i do upalania (mnie akurat to nie interesuje) i do strzalow ze sprzegla (to juz bardziej).

Jakies opinie (bo kupowac trzeba) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, JED ma STi, nie strasz go.

Czyli nie ma strachu? Powaznie pytam.

JED, z prawdziwym N-kowym sprzęgłem w ogóle nie dasz rady ruszyć spokojnie.

Wiesz, chodzi mi o takie, hmmm, jak N-kowe ?

Nie organiczne, a ze spiekow, czy cos takiego - slabo sie znam :oops: ...

W kazdym razie ma umozliwiac jazde w korkach itp sytuacjach!

A takie ACT organiczne, jak jest w Waszej ofercie (skoro Exedy organiczne jest "slabe")?

A EXEDY RACING?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma strachu? Powaznie pytam.

 

Skrzynia STi jest w stanie przenieść z pewnością 600Nm.

 

 

Wiesz, chodzi mi o takie, hmmm, jak N-kowe ?

Nie organiczne, a ze spiekow, czy cos takiego - slabo sie znam ...

W kazdym razie ma umozliwiac jazde w korkach itp sytuacjach!

A takie ACT organiczne, jak jest w Waszej ofercie (skoro Exedy organiczne jest "slabe")?

A EXEDY RACING?

 

W kontekście sytuacji na forum nie mogę rozmawiać o produktach niehomologowanych, niedystrybuowanych przez ASO Subaru i sprzecznych z interesami właściciela forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś z kolegą zmieniliśmy w A-grupowym Kadecie GSi sprzęgło z seryjnego na 6-spiekowe i było idealnie. Kleiło dużo lepiej, ale trochę szarpało na półsprzęgle - wystarczyło kilka dni pojeździć i się człowiek tak przyzwyczaił, że można było płynnie ruszać nawet w korkach. Sprzęgło zrobiłem u Radzikowskiego w Warszawie. Ale to było w ośce. Jak będzie działać w AWD nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JED napisał/a:

Czyli nie ma strachu? Powaznie pytam.

Skrzynia STi jest w stanie przenieść z pewnością 600Nm.

A jaki ma to zwiazek z N-kowym sprzeglem, ktore mialoby ew. zalatwic skrzynie?

No i dlaczego, idac dalej tym tokiem, mogloby rozwalic skrzynie w WRX?

W kontekście sytuacji na forum nie mogę rozmawiać o produktach niehomologowanych, niedystrybuowanych przez ASO Subaru i sprzecznych z interesami właściciela forum.

O! Nie wiedzialem! Slabo bedzie... :sad:

Kleiło dużo lepiej, ale trochę szarpało na półsprzęgle - wystarczyło kilka dni pojeździć i się człowiek tak przyzwyczaił, że można było płynnie ruszać nawet w korkach.

No, o tym wlasnie pisalem u gory! Wiec da sie w miare normalnie jezdzic, tak?

ak będzie działać w AWD nie mam pojęcia.

PODOBNO, tak samo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, o tym wlasnie pisalem u gory! Wiec da sie w miare normalnie jezdzic, tak?

Kruk napisał/a:

ak będzie działać w AWD nie mam pojęcia.

 

PODOBNO, tak samo!

 

JED, chodzi o to że zbyt mocne sprzęgło w ośce zerwie najwyżej przyczepność opony, a w AWD raczej nie zerwie i większa część obciążenia pójdzie w przeniesienie napędu czyli skrzynię, półosie, dyfry... w AWD trzeba dokładniej mierzyć siły na zamiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sprzregla to raczej nie wiem jak juz siada sprzegło co sie dzieje

 

A miga Ci albo świeci się check engine?

Masz zainstalowany BOV?

 

zapala sie czasami ale to chyba raczej zwiazane z wymiana wydechu na przelot SS BOV tez mam

co do sprzegła : to czy seria EXEDY wystarczy mi do ok 260km 370nm??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JED, chodzi o to że zbyt mocne sprzęgło w ośce zerwie najwyżej przyczepność opony, a w AWD raczej nie zerwie i większa część obciążenia pójdzie w przeniesienie napędu czyli skrzynię, półosie, dyfry... w AWD trzeba dokładniej mierzyć siły na zamiary.

Wiec jaka jest finalna odpowiedz?

Jakie sprzeglo do jazdy po miescie, z jakimis strzalami z niego, od czasu do czasu?

Auto bedzie mialo max. 310KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JED, ja proponowałbym dla Twoich zastosowań sprzęgło Exedy Hyper Single. Cena ok. 5000tyś.zł za komplet z dociskiem. Uważam że jest to rozsądny kompromis pomiędzy komfortem jazdy codziennej a zwiększoną odpornością na upalanie w stosunku do serii. Jak chcesz zaoszczędzić to możesz też zadzwonić do Radzikowskiego do Warszawy to Ci doradzi jaki spiek włożyć żeby było dobrze - jak się dogadacie to wysyłasz mu paczke z seryjnym sprzęgłem z Twojego auta a on przerobi je i Ci odeśle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JED, ja proponowałbym dla Twoich zastosowań sprzęgło Exedy Hyper Single. Cena ok. 5000tyś.zł za komplet z dociskiem.

Dziekuje za PROpozycje, ale zapomnialem napisac, ze ja nie kawior, a pasztet raczej... :oops:

Wiec cena powinna byc max - MAX. 3000PLN, ze wskazaniem na <2500PLN. :cry:

Uważam że jest to rozsądny kompromis pomiędzy komfortem jazdy codziennej a zwiększoną odpornością na upalanie w stosunku do serii.

Nie upalam. Tylko strzelam - to ta sama kategoria?

Jak chcesz zaoszczędzić to możesz też zadzwonić do Radzikowskiego do Warszawy

Ktos, gdzies go nie polecal, wiec nie chcialbym pozniej zalowac "zaoszczedzonych" pieniedzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie upalam. Tylko strzelam - to ta sama kategoria?
Przy strzale sprzęgło też nieźle dostaje jak i skrzynia i cały napęd.
Kruk napisał/a:

Jak chcesz zaoszczędzić to możesz też zadzwonić do Radzikowskiego do Warszawy

 

Ktos, gdzies go nie polecal, wiec nie chcialbym pozniej zalowac "zaoszczedzonych" pieniedzy...

Ja u niego robiłem i byłem bardzo zadowolony - pół Krakowa u niego robi sprzęgła do rajdówek więc chyba nie jest tak źle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, nie. Pisałem przecież że jeździłem na spiekach od Radzikowskiego. Hyper Single poleciłem dlatego ponieważ ktoś kiedyś z wiadomej firmy polecił mi je do mojego GT-ka przy podobnym setupie jak chce mieć JED choć jego auto to STi New Age ale to chyba w tym przypadku nie ma znaczenia. A dlaczego Hyper Single nie będzie dobre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, napisałem JED-owi wyżej że w AWD trzeba uważać z mocnymi sprzęgłami i dobrze się zastanowić, ale dalej dopytywał się co może wsadzić więc staram mu się jakoś doradzić na bazie własnych skromnych doświadczeń, ale mając seryjne STi też zostawiłbym sprzęgło w spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...