Skocz do zawartości

Żółtodziób. Forester 2.0 XT.


Wiatrak

Rekomendowane odpowiedzi

Wykres wziety ze strony vtech-a. Trudno powiedziec, czy to od s-Turbo, czy tez 2.0XT - jeden ma wg fabryki 170, a drugi 177, a na wykresie (linie dla fabryki) 173KM.

 

a ja znalazłem(nie było trudno) takie ciekawe cóś

:

http://www.prodrive.com/up/03MY%20Forester%20PPP.pdf

 

ale u nas to chyba niedostepne a pisza że wszystko Subaru gitakcept

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gdzie to pokazuje? Jest jakiś wzkaźnik?

 

jak sie go kupi to pokaże :wink: ,

to jest element dodatkowy

 

Olleo napisał/a:

Olleo napisał/a:

A masz tak, ze jak wcisniesz gaz do oporu za nisko na obrotach, to czasem zamiast przyspieszac, wrecz jakby zwalnial i dopiero przy 3000rpm dopiero dostaje kopa, ale tak lekko sie zajaknowszy?

 

 

nie próbowałem na niskich wciskac do dechy ale moge dzisiaj sprawdzic i napisze co i jak

 

Tylko jak mowie - to nie zawsze sie tak dzieje. Nie wiem dokladnie od czego to zalezy - chyba najczesciej, jak zachce mi sie ze stanu: niskie obroty + minimalne uchylenie przepustnicy, przejsc do stanu przeciwnego na tym samym biegu. Rzadko jednak tak robie, bo nie jest to cos, co silniki lubia najbardziej.

 

 

Moje spostrzeżenia są identyczne i dotyczą wszystkich aut. Jak zbyt mocno wciśnie się pedał gazu auto nie przyśpiesza trzeba go odjąć i dopiero auto dostaje wigoru.

 

sprawdziłem wczoraj jeden raz i tez tak mam , wciskanie do dechy nie daje efektu takiego jak stopniowe :razz: systematyczne :razz: pompowanie paliwa tam gdzie trzeba :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy te blachy bedziesz mial? Trzeba jakiegos spota zrobic, bo wroclawska sekcja jakas taka leniwa.

 

No kurde, dzisiaj odbieram juz z US i może Celnego świstki, w poniedziałek lub maks we wtorek będa blachy :-) Express

 

I jak najbardziej się zgadzam, trza się spotkać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym expresem tak sie nie ciesz - ja tez mialem miec szybko - kupilem pod koniec stycznia, a jezdzic dopiero moglem w marcu =( Ciagle im czegos cholera brakowalo.

 

Co?????? Niczego mi nie brakuje... Wszystko jest. Tylko świstek z Celnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez sie tak wydawalo =)

 

Mam juz wszystko, wląśnie wróciłem z Urzędów :-) Teroretycznie mógłbym teraz rejestrować, ale już za późno, w pon rano pójdę. Zastanawiam się czego może mi brakować? Co Tobie brakowało? Mam całą listę potrzebnych dokumentów, więc na miejscu przy okienku rejestracji jakieś numerki moga się nie zgadzać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wlasnie przy rejestracji brakowalo - nie zgadzaly sie panu z okienka dane na umowie z danymi na cle ze Szwajcarii.

 

No to rzeczywiście zima :-( Ale miałeś skomplikowane sprowadzenie itp. Jestem optymistą.

Dam znać po rejestracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano zima - caly zeszloroczny snieg auto przeczekalo na parkingu, a w tym roku po snieg musialem jechac az w gory Sowie... i to tylko na pare godzin.

 

Wroclaw jest chyba najlepszym miastem w Polsce dla cabrioletow.

 

Acha, zapomniałem dać znać, od rana mam tablice :-))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem w tym temacie na pierwszej stronie =)

 

http://ipsz.orfika.net/motul/#6100_10w40

 

Ile spala? Pomiedzy wymianami (ok. 10.5kkm) wlalem moze niecale 400ml, ale ciut z tego dlatego, ze przy poprzedniej wymianie bylo chyba ciut za malo wlane. Powiedzmy 200-300ml wsiorbal mozna pewnie powiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem w tym temacie na pierwszej stronie =)

 

http://ipsz.orfika.net/motul/#6100_10w40

 

Ile spala? Pomiedzy wymianami (ok. 10.5kkm) wlalem moze niecale 400ml, ale ciut z tego dlatego, ze przy poprzedniej wymianie bylo chyba ciut za malo wlane. Powiedzmy 200-300ml wsiorbal mozna pewnie powiedziec.

 

To full sytetyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. Olleo: Swoja droga nie mam pojecia czemu (chyba kiedys Az wyjasnial, ale zapomnialem juz) lepiej w moim forku od 2000rpm przyspieszac przy sporo mniejszym, niz maksymalne uchyleniu przepustnicy, a dopiero gdy juz doladowuje, to wdepnac gaz do konca. Moze mi ktos wyjasni?

 

Mam dokładnie takie same spostrzeżenia. Jako że specjalista ze mnie żaden więc nie podpowiem dlaczego tak się dzieje, ale prymitywnie rozumując, przy nagłym zbyt mocnym wciśnięciu gazu silnik dostaje czegoś zbyt dużo i mieszanka przez chwilę jest nieefektywna (ale to tylko domysły laika). Zauwazyłem też że przy niskich obrotach po zbyt mocnym wciśnięciu i pojawieniu się omawianego efektu dobrze jest minimalnie popuścić gaz i za chwilę znów wcisnąć i takim stopniowaniem dojść do pełnego wciśnięcia gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...