tps Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Imprezka (2.0 N/A) nie chce jechac na wolnych obrotach (pomiedzy 2 a 3,5 tys), dławi sie, silnik pracuje nie rowno, zero przyspieszenia. Po przekroczeniu 3,t tys. dostaje kopa i już jest OK, w koncu wyrywa sie do przodu. Gorzej niz bym mial turbodziure. Ciezko tak jechac w miescie ... Samochod byl niedawno na przegladzie po 45 tys. i wszystko bylo OK. Podejrzewam ze to kwestia kiepskiego paliwa - tankowalem gdzies w trasie na Orlenie, a problemy zaczely sie gdy po tym tankowaniu poziom paliwa zszedl mi prawie do rezerwy (moze wtedy zassalo wode lub inne smieci z dna baku). Teraz zalalem BP Ulimate. Moze powinienim dolac jakis dodatkow na usuwanie wody ?? Tylko co ?? (denaturatu lac nie bede Gorzej jesli przyczyna jest jeszcze inna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Niby dlaczego nie chcesz wlać denaturatu - wstydzisz się go kupić w sklepie?! W moim przypadku zawsze pomagało po wlaniu chrzczonego paliwa. Sprawdź przewody wysokiego napięcia no i ewentualnie wszystkie kostki czy się dobrze podpięte - szczególnie te na wtryskach. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toyo Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Kurcze! U mnie było to samo i to 2 razy... Zawsze po zatankowaniu na Statoilu. Raz w Bielsku i raz z Zabrzu... Po zalaniu innymi paliwami (BP. Shell) problemu nie ma. swoją drogą Foreś 2.0 Jest dosyć ospały w tym zakresie obrotów - ok. 3000 zawsze dostaje kopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Moze powinienim dolac jakis dodatkow na usuwanie wody ?? Tylko co ?? (denaturatu lac nie bede Gorzej jesli przyczyna jest jeszcze inna ... To może być woda w paliwie. Też tak ostatnio miałem. Np. STP ma preparat do usuwania wody z układu paliwowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Np. STP ma preparat do usuwania wody z układu paliwowego. Naprawdę wystarczy zwykły denaturat, butelka na zbiornik i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 hogi, nic nie uszkodzi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Nic, od tylu lat sie stosowało i było ok. Usuwa wodę z układu bardzo dobrze. Motorynka na samym denaturacie jeździła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tps Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 dzieki za pomoc. szczerze mowiac to najbardziej sie balem, ze to nie kwestia paliwa, a cos innego. Szczescie w nieszczesciu to tylko polskie paliwo wiadomej jakosci. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Szczescie w nieszczesciu to tylko polskie paliwo wiadomej jakosci. To źle czy dobrze? Z tego co mi wiadomo to znakomita większość paliwa jaka znajduje się na stacjach niezależnie od producenta jest rodzimej produkcji. Ewentualne odstępstwa od norm są spowodowane głównie czynnikiem ludzkim - a dokładnej jego pazernością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się