tps Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Imprezka (2.0 N/A) nie chce jechac na wolnych obrotach (pomiedzy 2 a 3,5 tys), dławi sie, silnik pracuje nie rowno, zero przyspieszenia. Po przekroczeniu 3,t tys. dostaje kopa i już jest OK, w koncu wyrywa sie do przodu. Gorzej niz bym mial turbodziure. Ciezko tak jechac w miescie ... Samochod byl niedawno na przegladzie po 45 tys. i wszystko bylo OK. Podejrzewam ze to kwestia kiepskiego paliwa - tankowalem gdzies w trasie na Orlenie, a problemy zaczely sie gdy po tym tankowaniu poziom paliwa zszedl mi prawie do rezerwy (moze wtedy zassalo wode lub inne smieci z dna baku). Teraz zalalem BP Ulimate. Moze powinienim dolac jakis dodatkow na usuwanie wody ?? Tylko co ?? (denaturatu lac nie bede Gorzej jesli przyczyna jest jeszcze inna ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Niby dlaczego nie chcesz wlać denaturatu - wstydzisz się go kupić w sklepie?! W moim przypadku zawsze pomagało po wlaniu chrzczonego paliwa. Sprawdź przewody wysokiego napięcia no i ewentualnie wszystkie kostki czy się dobrze podpięte - szczególnie te na wtryskach. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
toyo Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Kurcze! U mnie było to samo i to 2 razy... Zawsze po zatankowaniu na Statoilu. Raz w Bielsku i raz z Zabrzu... Po zalaniu innymi paliwami (BP. Shell) problemu nie ma. swoją drogą Foreś 2.0 Jest dosyć ospały w tym zakresie obrotów - ok. 3000 zawsze dostaje kopa Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Moze powinienim dolac jakis dodatkow na usuwanie wody ?? Tylko co ?? (denaturatu lac nie bede Gorzej jesli przyczyna jest jeszcze inna ... To może być woda w paliwie. Też tak ostatnio miałem. Np. STP ma preparat do usuwania wody z układu paliwowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Np. STP ma preparat do usuwania wody z układu paliwowego. Naprawdę wystarczy zwykły denaturat, butelka na zbiornik i jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 hogi, nic nie uszkodzi :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Nic, od tylu lat sie stosowało i było ok. Usuwa wodę z układu bardzo dobrze. Motorynka na samym denaturacie jeździła Link to comment Share on other sites More sharing options...
tps Posted December 18, 2007 Author Share Posted December 18, 2007 dzieki za pomoc. szczerze mowiac to najbardziej sie balem, ze to nie kwestia paliwa, a cos innego. Szczescie w nieszczesciu to tylko polskie paliwo wiadomej jakosci. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Szczescie w nieszczesciu to tylko polskie paliwo wiadomej jakosci. To źle czy dobrze? Z tego co mi wiadomo to znakomita większość paliwa jaka znajduje się na stacjach niezależnie od producenta jest rodzimej produkcji. Ewentualne odstępstwa od norm są spowodowane głównie czynnikiem ludzkim - a dokładnej jego pazernością. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now