Jump to content

SI MY06 2.0 - dławienie na wolnych obrotach


tps

Recommended Posts

Imprezka (2.0 N/A) nie chce jechac na wolnych obrotach (pomiedzy 2 a 3,5 tys), dławi sie, silnik pracuje nie rowno, zero przyspieszenia. Po przekroczeniu 3,t tys. dostaje kopa i już jest OK, w koncu wyrywa sie do przodu. Gorzej niz bym mial turbodziure. Ciezko tak jechac w miescie ...

Samochod byl niedawno na przegladzie po 45 tys. i wszystko bylo OK. Podejrzewam ze to kwestia kiepskiego paliwa - tankowalem gdzies w trasie na Orlenie, a problemy zaczely sie gdy po tym tankowaniu poziom paliwa zszedl mi prawie do rezerwy (moze wtedy zassalo wode lub inne smieci z dna baku).

Teraz zalalem BP Ulimate. Moze powinienim dolac jakis dodatkow na usuwanie wody ?? Tylko co ?? (denaturatu lac nie bede :)

Gorzej jesli przyczyna jest jeszcze inna ...

Link to comment
Share on other sites

Niby dlaczego nie chcesz wlać denaturatu - wstydzisz się go kupić w sklepie?!

W moim przypadku zawsze pomagało po wlaniu chrzczonego paliwa.

Sprawdź przewody wysokiego napięcia no i ewentualnie wszystkie kostki czy się dobrze podpięte - szczególnie te na wtryskach.

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Kurcze! U mnie było to samo i to 2 razy... Zawsze po zatankowaniu na Statoilu. Raz w Bielsku i raz z Zabrzu... Po zalaniu innymi paliwami (BP. Shell) problemu nie ma. swoją drogą Foreś 2.0 Jest dosyć ospały w tym zakresie obrotów - ok. 3000 zawsze dostaje kopa

Link to comment
Share on other sites

Moze powinienim dolac jakis dodatkow na usuwanie wody ?? Tylko co ?? (denaturatu lac nie bede :)

Gorzej jesli przyczyna jest jeszcze inna ...

To może być woda w paliwie. Też tak ostatnio miałem.

Np. STP ma preparat do usuwania wody z układu paliwowego.

Link to comment
Share on other sites

Szczescie w nieszczesciu to tylko polskie paliwo wiadomej jakosci.

To źle czy dobrze? Z tego co mi wiadomo to znakomita większość paliwa jaka znajduje się na stacjach niezależnie od producenta jest rodzimej produkcji. Ewentualne odstępstwa od norm są spowodowane głównie czynnikiem ludzkim - a dokładnej jego pazernością.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...