inquiz Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Jakos nie znalazlem tego w wyszukiwarce wiec pytam, mam OBK 97 i chyba spelnia moje potrzeby z malym ale. Mianowicie dla mnie jest ciut za niski, dotyczy to zwlaszcza dlugiego zwisu z tylu. Troche juz zderzaka naderwalem. Jestem na etapie szukania nowych amorkow na tyl i zastanawiam sie nad podwyzszeniem - ktos moze robil, moze doradzic? Moze szukac jakichs wyzszych sprezyn lub moze z czegos innego da sie dopasowac? Wszelkie sugestie mile widziane. [ Dodano: Sob Gru 08, 2007 11:18 am ] UP, czy nikt się tak nie bawił :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImprezaSTi Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Gdzies w USA czy australii byla firma specjalizujaca sie w podnoszeniu subarowek ale teraz nie kojarze gdzie to widzialem z tego co pamietam outbacka podnosili z 3 cale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankes Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 1.5 cala na zawieszeniu poprzez wymianę sprężyn (nie trzeba wymieniać całych kolumn McPhersona) na Scorpiony oraz 2 czy 3 cale poprzez podłożenie podkładek między "ramę" a budę. Najwięcej "materiałów" ma Australia, w US nie tak łatwo jest dostać te rzeczy ale da się. Nawet nie sprawdzałem bo jak do tej pory wysokośc mego OBK wystarcza a w teren mam czym jeździć. :-D Tu są zdjęcia podniesionego Szuwarka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Outback nie ma ramy, wiec wszelkie tego typu interwencje, jak podkladki, moga (a moim zdaniem nawet musza, ale chyba nie jestem kompetentny =) wplywac bardzo negatywnie na konstrukcje nadwozia i zawieszenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankes Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Outback nie ma ramy jako takiej dlatego wziąłem słowo w cudzysłów. Ma zaś coś na kształt ramy jeśli chodzi o przednie czy tylne zawieszenie i właśnie tu jest różnica między Legacy a Outback - w Outback są dystanse pomiędzy "ramą" a budą i dlatego jest wyższy...w Legacy tego nie ma. Podkładki do liftu przychodzą specjalnie poskładane by zachować właściwy sposób montażu zawieszenia. wiadomo, że prawie każda interwencja w zawieszenie będzie miała jakiś tam wpływ na sposób w jaki auto się zachowuje. I tu już wszystko zależy od nas, od tego co my chcemy tym autem robić, jak chcemy by wyglądało. Wystarczy zajrzeć pod spód by zobaczyć w jak cwany sposób całe podwozie Outbacka jest razem połączone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inquiz Posted December 10, 2007 Author Share Posted December 10, 2007 Jankes dzieki za info, poczytalem sobie u producenta zestawow lift kit no i chyba 900$ nie wloze, ale na dodatkowe 1,5 cala na samych sprezynach chyba sie skusze Jade obadać speców od sprężyn. Szkoda ze dopiero teraz to zobaczylem, pewno bym kupil turbodziadka i zestawik, to by byl dopiero killer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankes Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Sprężyny mogę sprawdzić. Ktoś to musi tu sprzedawać. Zdaje się, że do zmiany sprężyn trzeba zmienić coś na kolumnach... Link to comment Share on other sites More sharing options...
inquiz Posted December 11, 2007 Author Share Posted December 11, 2007 Sprężyny mogę sprawdzić. Ktoś to musi tu sprzedawać. Zdaje się, że do zmiany sprężyn trzeba zmienić coś na kolumnach... Dzieki za pomoc, jak cos uda sie ustalic bede wdzieczny. Na ebayu nie znalazlem. Jakby co to opcję zapasowa mam, rozmawialem z zakladem ktory dorabia i przehartowuje sprezyny do terenowek, najwyzej z nich skorzystam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jankes Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 to sprawdź u nich a ja jakby co się rozejrzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sylvan Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 podnoszenie imprezy do lasu - Tutaj było conieco w temacie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
petronews Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Poarcheologuje trochę, a nuż ktoś tu znowu kiedyś trafi: Dobrym sposobem na lift OBK 1-generacji jest zestaw zawieszenia z Forestera z lat 03-08 (podobno pasują całe kolumny McPhersona z grn. mocowaniami). Przy okazji można dzięki temu trochę odmłodzić zawieszenie… 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now