Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 T.Raven, z tego co wiem to uszkodzenia są tutaj na tyle poważne że do dotyczą tylko dołu silnika, o szczegółach niech mówi zainteresowany ale raczej naprawa może byc mało opłacalna/wykonalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Witam po rozebraniu okazało sie ze tłok jest wypalony w głowicy pęknięcia miedzy zaworowe a to nie jest powód stukania dół jeszcze nie jest rozebrany.Mam znajomego w Londynie który załatwia mi już coś.Na dniach sie okaże.Znalazłem tam gościa który przywozi silniki z Japonii. Za kompletny z osprzętem krzyczy 785 funciakow daje 6 miesięcy gwarancji.Rozmowy w trakcie. [ Dodano: Wto Gru 11, 2007 9:05 am ] Mam złe doświadczenia ze spawanymi głowicami wartość nowych przekracza wartość całego używanego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Znalazłem tam gościa który przywozi silniki z Japonii. Za kompletny z osprzętem krzyczy 785 funciakow daje 6 miesięcy gwarancji.Rozmowy w trakcie. W Japonii nie występowała Twoja wersja silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Nie ma 2.0 turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Mariusz Zielonk, pojemnośc to nie wszystko. Japońska wersja różniła się mechanicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Przy wymianie całego chyba nie ma to większego znaczenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Może mieć znaczenie z różnych względów - najprostszy to możliwe niezgodności w zewnętrznych czujnikach i w wiązce. Oczywiście do zrobienia, ale nie będzie to ćwiczenie typu włożyć cały silnik i podłączyć kabelki i wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 + oczywiście remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 + oczywiście remap Różnice mechaniczne + oczywiście remap..........no nie mogę... Szczególnie trzeba uważać na japońskie silniki kupowane w Anglii bo te z Francji to juz OK AK ps. no i benzyna 100 oktan....ale to wiadomo :razz: bo inaczej nie ruszy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 ps. no i benzyna 100 oktan....ale to wiadomo bo inaczej nie ruszy.... Po remapie ruszy. Bez remapu też, tylko trzeba jeździć wyłacznie na 99+ V-power. Stąd mój post m.in. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Czegoś tu nie rozumiem.Po odzianiu gołego silnika moim osprzętem trzeba cokolwiek zmieniać w kapie? Słyszałem ze wersie uk są z lepszych materiałów i mocniejsze. [ Dodano: Wto Gru 11, 2007 6:43 pm ] Tak na marginesie sprawa z silnikiem z Anglii jest dziwna gdy tam zadzwoniłem i powiedziałem ze jestem z polski silnik miał kosztować 1400l zadzwonił mój kolega który mieszka tam i przedstawił im sytuacje ze to dla kolegi z polski cena sie zmieniła 750l koszt przesyłki 275l.Maja tam silniki z demontażu tylko do 30.000mil.Prawie nowe i dają 6miesiecy gwarancji. Ekstra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Czegoś tu nie rozumiem.Po odzianiu gołego silnika moim osprzętem trzeba cokolwiek zmieniać w kapie? Słyszałem ze wersie uk są z lepszych materiałów i mocniejsze. Przed chwilą mówiłęś o wersji Japońskiej. Jeżeli różni się mechanika silnika np. stopień sprężania, wałki rozrządu, zawory to tak trzeba zmieniać mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Czegoś tu nie rozumiem.Po odzianiu gołego silnika moim osprzętem trzeba cokolwiek zmieniać w kapie? Słyszałem ze wersie uk są z lepszych materiałów i mocniejsze. Przed chwilą mówiłęś o wersji Japońskiej. Jeżeli różni się mechanika silnika np. stopień sprężania, wałki rozrządu, zawory to tak trzeba zmieniać mapy. a moze sam shortblock przerzucic ? glowice ja mam do sprzedania kompletne i sprawne - bo mam 2 silniki z tego co sie orientuje glowice w 98 i 99 sa takie same (chyba ze sie myle) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Nie są takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 ale sie zgapilem to WRX jest - ide spac [ Dodano: Wto Gru 11, 2007 11:19 pm ] Nie są takie same. chyba najlepiej glowice od WRXa wrzucic do GT bo chyba maja troche lepsiejsza konstrukcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Podobno uk są jak w Japonii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Nie są. W UK występuje dużo samochodów sprowadzanych indywidualnie z Japonii, ale modele "Type-UK" to osobny rynek należący do większego rynku G&E (General & Europe). Subaru produktuje samochody między innymi na rynki G&E, USA&Kanada, JDM, AU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.