Skocz do zawartości

stuki w silniku


Mariusz Zielonk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam po rozebraniu okazało sie ze tłok jest wypalony w głowicy pęknięcia miedzy zaworowe a to nie jest powód stukania dół jeszcze nie jest rozebrany.Mam znajomego w Londynie który załatwia mi już coś.Na dniach sie okaże.Znalazłem tam gościa który przywozi silniki z Japonii. Za kompletny z osprzętem krzyczy 785 funciakow daje 6 miesięcy gwarancji.Rozmowy w trakcie.

 

[ Dodano: Wto Gru 11, 2007 9:05 am ]

Mam złe doświadczenia ze spawanymi głowicami wartość nowych przekracza wartość całego używanego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ oczywiście remap

 

Różnice mechaniczne + oczywiście remap..........no nie mogę... :mrgreen::mrgreen:

Szczególnie trzeba uważać na japońskie silniki kupowane w Anglii bo te z Francji to juz OK :mrgreen:

AK

ps. no i benzyna 100 oktan....ale to wiadomo :razz: bo inaczej nie ruszy.... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś tu nie rozumiem.Po odzianiu gołego silnika moim osprzętem trzeba cokolwiek zmieniać w kapie? Słyszałem ze wersie uk są z lepszych materiałów i mocniejsze.

 

[ Dodano: Wto Gru 11, 2007 6:43 pm ]

Tak na marginesie sprawa z silnikiem z Anglii jest dziwna gdy tam zadzwoniłem i powiedziałem ze jestem z polski silnik miał kosztować 1400l zadzwonił mój kolega który mieszka tam i przedstawił im sytuacje ze to dla kolegi z polski cena sie zmieniła 750l koszt przesyłki 275l.Maja tam silniki z demontażu tylko do 30.000mil.Prawie nowe i dają 6miesiecy gwarancji. Ekstra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś tu nie rozumiem.Po odzianiu gołego silnika moim osprzętem trzeba cokolwiek zmieniać w kapie? Słyszałem ze wersie uk są z lepszych materiałów i mocniejsze.

 

 

Przed chwilą mówiłęś o wersji Japońskiej.

 

Jeżeli różni się mechanika silnika np. stopień sprężania, wałki rozrządu, zawory to tak trzeba zmieniać mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś tu nie rozumiem.Po odzianiu gołego silnika moim osprzętem trzeba cokolwiek zmieniać w kapie? Słyszałem ze wersie uk są z lepszych materiałów i mocniejsze.

 

 

Przed chwilą mówiłęś o wersji Japońskiej.

 

Jeżeli różni się mechanika silnika np. stopień sprężania, wałki rozrządu, zawory to tak trzeba zmieniać mapy.

 

a moze sam shortblock przerzucic ? glowice ja mam do sprzedania kompletne i sprawne - bo mam 2 silniki :mrgreen: z tego co sie orientuje glowice w 98 i 99 sa takie same (chyba ze sie myle)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...