Skocz do zawartości

Spoty na Podbeskidziu


Paweł_P

Rekomendowane odpowiedzi

Szary, Forki 03-05 są moim zdaniem najładniejsze ale w tym wypadku przemawia do mnie bardziej wolnyssak od Gruchela. Gruchel to oficjalny dealer, raczej nie może sobie pozwolić na wciskanie parcha. Zresztą to poniekąd nasz znajomy i zawsze ceniłem go za solidne podejście do tematu i uczciwe stawianie sprawy. Sam mam Forka z przebiegiem 80 000 więc jakby co to mogę się wypowiedzieć o nim szerzej. Choć nie bardzo jest o czym, nawet się żarówka nie spaliła, zalewam, jeżdżę i tak w kółko.

 

W trasie XT na pewno pojedzie szybciej i będzie dynamiczniejsze. Po zjechaniu na drogi nieutwardzone i różne ścieżki leśne poczujesz przewagę N/A - w piasku się tak łatwo nie zakopuje jak XT. Ogólnie reduktor to pożyteczny wynalazek w Forku. W terenie pozwala bardzo mocno oszczędzić sprzęgło. Ekonomia to sprawa indywidualna. 134 tys km to już sporo, nie wiadomo jak auto było traktowane. Przy N/A jest spora szansa, że auto było serwisowane w ASO Mikołów i możliwe, że ten serwis będzie go znał. N/A ma prawie 160 KM, XT 177. Jedyną przewagą jest turbo, które z dołu nie będzie szło tak jak N/A. Silnik w N/A o ile pamietam ma już zmienne fazy rozrządu - mój 125KM nie ma. W Imprezie natomiast mam zmienne fazy i działa trochę jak turbo tylko nie jest to tak wyczuwalne na plecach. ;) Jestem za N/A. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szary, czy nie marzyłeś nigdy o furce, która objedzie wszystkie Imprezy forumowe oraz Pawłowe i Zdziskowe EVO ???

 

... McLarena F1, Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT,McLaren Mercedes SLR, Lamborghini Murcielago ???

 

Masz tylko jedną alternatywę :

 

Forester 60000 KM !!!

 

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l1qara4gejmc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że ciut wyższe spalanie Forka z turbo nie zmartwi jakoś za bardzo Szarego, tylko na trasie wkurzające jest częste tankowanie.

Natomiast jazda z turbo to zupełnie inna bajka, ja już nie chcę wolnossaków, to ogromna przyjemność kiedy praktycznie z samego dołu masz ogromny moment obrotowy, niby te 20 KM wiele nie zmienia ale moment tak, poza tym w silniku z turbo łatwo można zwiększyć moc w razie potrzeby. Ja stawiam na turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

mnie też by przekonał :twisted::twisted:, ale ten automat :roll: :roll:

 

Mark L.A. ty masz doświadczenia zimowe z automatem a kolegę chcesz w to wpakować zaraz przed sezonem :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szary! Fajny! Jak by co to jestem do dyspozycji w kwestii językowej

 

Dzięki, jak zawsze mozna na Ciebie liczyc :mrgreen:

 

[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 11:46 am ]

Natomiast jazda z turbo to zupełnie inna bajka

 

Jeździłem i jednym i drugim i turbo jest lepsze jesli chodzi o moment, natomiast ten wolnyssak bardzo fajnie daje rade (w porównaniu do legasia jest róznica i to wyczuwalna) pozatym ssaczek ma polowe mniej kilosów, natomiast turbo kusi niemozliwie. I weź sie tu człowieku zdecyduj :-)

 

[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 2:37 pm ]

 

z ostatniej chwili, po negocjacjach :smile:

 

xt - 51 tysi

wolnyssak - 50 tysi

 

i co teraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przyadkiem nie zszedł wcześniej poniżej 50 koła?

 

Zszedł do 51 do negocjacji, ale synus zapomniał ze maja tez nowki zimówki wiec odpada, ciekawe co wyjdzie na przegladzie w 4....o

 

[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 4:27 pm ]

Kup nowsze XT za 60 tysięcy

 

ok, to dawaj kasiorke, moge w zamian nakleic na tylnej klapie, Twojego nicka z dopiskiem sponsor :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szary, jezeli w kraju Ci nic nie siadzie

 

Marek, dzieki, dzisiaj juz za Twoja rada szukalem i mam juz cos na oku wiec jak nie wyjdzie to... braknie piwa :-)

 

Co do XT-ka to odpada, sie wyjasnilo ze byl jeden bok malowany a zapewniali nas jak bylismy z Dyziem ze nie byl :-( wiec kreca chlopy cos niejasno.

 

Jutro jade do 4....o na przeglad czarnucha :-) wiec popoludniu bede mial juz obraz co do wolnegossaka i dam znac.

 

Jakby nie bylo jak juz kupie to bedzie trzeba oblac i to konkretnie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy raczej lodówka ma służyć do wygodnego poruszania się po polskich drogach ?

 

Najpierw ma służyć jak powód do imprezy... :mrgreen:

 

czyli co bo nie kumam, po nim będzie Impreza ?? :shock: :shock:

 

to może od razu kup Imprezę :mrgreen::mrgreen:

 

PS. jak kupisz to od razu oblejemy u Pawła_P

PS2. Zdzisek jak już przyjdzie to http://tnij.org/egmi obowiązkowo !! dla wszystkich bawiących się :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szary, moim zdaniem zmiana Legasia na Forka bez zmiany silnika to bezsens, nie chciałbym być złym prorokiem ale za długo byś się nim nie pocieszył :roll: moim zdaniem bez zastanowienia powinienieć brać turbo, trzeba od razu zrobić rewolucję w związku z autem a nie tylko facelifting :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...