KACPERO_1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 ja polecam nymbus, jest droższy al za to w pełni bezpieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Ja juz po zabiegu. Dp mialem owiniety bo taki juz kupilem. Ale w trasie pieron glosnawo, za to jak sie odwinie to az mnie ciarki przechodza. Mam jeszcze puszke hs na podmianke i zobacze co zostawie. Teraz mam backboxa scoobyworld robionego przez hs i reszt# przelot hs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Drout a jaki DP kupiłeś? Jakie wartości po remapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Hs a wartości 268km i 422nm. I jest wesoło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 i nie jest za głośno ? u mnie w tym zestawie z wymienionym też uppie - było troszeczkę za głośno dopiero wymiana tylnej puszki na Prodrive pomogła a teraz myślę o zamianie na Magnexa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 A czy zauważyłeś po założeniu tej izolacji z nimbusa, że zrobiło się trochę ciszej? Ja obawiam się tej głośności choć u mnie będzie DP ze sportowym katem Perrina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 może delikatnie, ale chyba bardziej w podświadomości, ja założyłem głównie na inne elementy dookoła i u mnie DP jest bez kata, także na pewno jest głośniejszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Herostrates u Ciebie będzie ciszej jeśli masz kata. Ale miny kierowców kiedy ich lodówka(jeszcze z boxem na dachu) wyprzedza na pełnej pi ie - bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 He he u mnie moc nie będzie taka duża jak u Was, bo pewnie okolice seryjnego 2,5xt, ale dla mnie i tak będzie to znaczna poprawa zakładając, że przybędzie około 40-50km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Zobaczysz będzie wesolo, ja poczułem delikatny respekt do mojego forka teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Mój forek I sturbo ma w tym momencie seryjny ukald wydechowy z wywalonym katem. Backbox mam robiony przez proex ale jest za cicho Za czym się rozglądać na tył żeby było bardziej bulgocząco i głośniej bez ruszania innych rzeczy? Oczywiście pomijamy uklady wydechowe za 3kzł Coś z niższej półki cenowej. Nie ma to być ryk i urywanie głowy bo dużo jeżdżę w trasach ale chciałbym podkreślić nieco brzmienie mojej lodówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 wymień tylną puszkę i będzie super o firmach i poziomie głośności było napisane już chyba wszystko - jest bardzo duzy wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 już kiedyś przebrnąłem przez te 40 stron Może źle zapytałem, kto ma coś ciekawego do opchnięcia, posłuchania, przymierzenia na terenie warszawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieba7 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ale miny kierowców kiedy ich lodówka(jeszcze z boxem na dachu) wyprzedza na pełnej pi ie - bezcenne to prawda szczegolnie tych z BedzieszMialWydatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ja mam jeden na sprzedaz, tylko musisz chwilke poczekac bo sie zdecydowac nie moge. Obydwa fajnie bulgoczace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ja się na cobba doczekać nie mogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Zdecydowałem się na uppipe perrina w izolacji nimbusowej rekomendowanej przez kacpera. Downpipe pójdzie chyba w taśmę termiczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 nie idź w tą taśmę termiczną...! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) Na razie to jedyna opcja, i tak się mega wypruję z keszu. Wydaje mi się że dp jest także mniej zagrożony. Poza tym mój dp ma dość nieregularny kształt i będzie go trudniej owinąć. Inna sprawa, że część fachowców nie widzi specjalnego sensu owijania dp. Tak więc pewnie będzie taśma a za jakiś czas kocyk perrina na dp. Edytowane 28 Lutego 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 daj sobie spokój z owijaniem. no chyba, że celujesz w pińcet kunia i zamierzasz non stop jeździć powyże 5 tys. obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Mam pytanie z serii dziwnych Kieeeedyś w moim turbo forku był katalizator, poprzedni właściciel wstawił w to miejsce strumiennice w obudowie kata. Czy ona może powodować pogorszenie dźwięku/bulgotu/itd ? Czy nie ma wpływu? Po prostu nie wiem czy już teraz jechać ją wyciąć i wstawić rurę czy poczekaą aż się przepali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Tak się prezentuje biżuteria Perrina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 ale ładnie i tak trzymać jeżeli kupiłeś już Perrina, to dodatkowy koszt nimbusa trzeba przeboleć, tym bardziej że proponuje owinąć chociaż za katem, tam gdzie nagrzana część DP może narobić kuku dookoła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Decyzja jest na taśmę Dei i owinięcie solidne całości. A za jakiś czas http://www.perrinperformance.com/subaru/forester-xt-04-08/subaru-downpipe-thermal-blanket Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się