KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Witam. To jeden z moich pierwszych postów na tym forum więc proszę o wyrozumiałość :wink: Niedawno Tata (jestem synem mam 15 lat i Tata nie lubi komputerów więc ja siedzę w sieci) kupił nasze 5-te Subaru a mianowicie Impreze GT z skrzynią tylko do 180 podobno setkę robi w 4.7 lecz nie mieliśmy okazji tego sprawdzić, 97r. ściągnięty z Anglii już przerobiony na normalnostronny ruch. Problem jest taki że przy ok. 4 tys. obr. coś tnie tak jakby obroty się kończyły jakby gaz się kończył i powyżej tych 4 tys. nie idzie, trzeba zmienić na wyższy bieg i znów to samo. Co jest nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Proponuje wybrać się do warsztatu, jesteś z Poznania więc podjedzcie do Kocara. Jeśli to jest samochód importowany z Japonii (krótkie szkrzynie występowały w tym roczniku tylko na rynku JDM) może być nie przystosowany do paliwa 98. Generalnie tego typu usterkę ciężko jest zdiagnozować "wirtualnie". BTW to nie jest GT, tylko WRX jeśli pochodzi z rynku japońskiego, albo Impreza Turbo jeśli pochodzi z rynku Angielskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Autko zostało kupione w Australii i tam jeździło do 2006 r. wtedy zostało przywiezione do Anglii a z Anglii trafiło do nas. A może jakieś wskazówki dotyczące tego problemu ? Do tych 4 tys. jedzie jak normalny samochód, czy napewno paliwo może mieć jakieś znaczenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 SzamaN, niech twoj tata zaleje v-power racing i zobaczy czy jest jakaś roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Nie ma żadnej na v-power na vervie na zwykłej 95 z auchan jest to samo tak samo tnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Całkowicie odcina i nie da sie przekroczyc 4000 obrotow nawet powoli przyspieszajac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Tak, no jedziesz gaz w podłogę dochodzi do ok 4 tys. i gaz sie kończy tak jakby było odcięcie, jakby się obroty kończyły, niezależne czy przyśpieszasz powoli czy szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Tak, no jedziesz gaz w podłogę dochodzi do ok 4 tys. i gaz sie kończy tak jakby było odcięcie, jakby się obroty kończyły, niezależne czy przyśpieszasz powoli czy szybko. Albo wciskasz gaz w podłogę, albo przyspieszasz powoli. Jak jest bo Marcin zadał dobre pytanie. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Niezależnie od tego jakbyś nie dodawał gazu to i tak przy tych 4 tys. tnie. czy przyśpieszasz powoli czy szybko, dawkowanie gazu nie ma znaczenia. Tak jak masz normalnie odcięcie np. jak w Legacy 93 2.2 przy 6,5 tys. tak samo jest w tej imprezie przy 4 tys. dziwna sprawa :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 SzamaN, od kiedy ja kupiliście tak było :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Nie, po kupnie od razu odstawiliśmy ją do lakiernika ponieważ była lekko z tyłu stuknięta, w piątek kiedy ja odbieraliśmy po wyjechaniu tak zaczęło się dziać, a tam nikt nią nie jeździł. Przecież uszkodzonego byśmy nie kupili :neutral: // Warsztat, serwis ?? bo nie chcielibyśmy z wszystkim uciekać do ostateczności. Komputer, paliwo ? no bo co może być ? // Chyba nie potrzebnie zakładałem temat, głupio mi trochę. Jutro pojadę do warsztatu i zobaczy się co się zepsuło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Czyli cięcie od przeładowania odpada. No to jeżeli tak jest to chyba pozostaje tylko problem z sygnałem obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Nie, po kupnie od razu odstawiliśmy ją do lakiernika ponieważ była lekko z tyłu stuknięta, w piątek kiedy ja odbieraliśmy po wyjechaniu tak zaczęło się dziać, a tam nikt nią nie jeździł. Przecież uszkodzonego byśmy nie kupili :neutral: // Warsztat, serwis ?? bo nie chcielibyśmy z wszystkim uciekać do ostateczności. Komputer, paliwo ? no bo co może być ? // Chyba nie potrzebnie zakładałem temat, głupio mi trochę. Jutro pojadę do warsztatu i zobaczy się co się zepsuło. Czy jakieś spawania miały miejsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Daj znać co to było, bo "nic się nie trzyma kupy" w faktach (opisie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Trochę :???: jak problem się rozwiąże napisze co było. Pozdrawiam, dzięki za pomoc :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Odnośnie tego co się spytałmarcin@klubsubaru.pl, mój błąd, pokręci się trochę więcej jeśli się będzie się powoli przyśpieszać. Przepraszam że tak niemrawo opisuje problem ale to mój pierwszy raz na tym forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 I tankowane było w międzyczasie? I tak samo źle jeździł. Po naprawie blacharskiej tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Tak, przecież pisałem że na różnych benzynach jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Myślisz Jako, że to pompa paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Lepsze osiągi tego auta wydają się być spowodowane tylko krótszą skrzynią więc dlaczego myślicie o pompie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Myślisz Jako, że to pompa paliwa? Myślę że nie, hogi :wink: Ale ciekawe co było naprawiane z tyłu, jeżeli to ma jakiś związek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 moze dostal takiego strzala, ze wydech zalamany i ma efekt kartofla w wydechu :wink: jedz do kocaru i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Czyli cięcie od przeładowania odpada. a z tym co ? napisałem że jak się powoli dodaje gazu to sie więcej pokręci i później odcina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 moze dostal takiego strzala, ze wydech zalamany i ma efekt kartofla w wydechu :wink: jedz do kocaru i tyle. Ciekawy jestem, czy Tata stoi za SzamaneM, czy SzamaN stara się znaleźć rozwiązanie na własną rękę. (co mu się chwali). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się