Skocz do zawartości

GT tnie przy 4 ty.s obr.


KamilL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. To jeden z moich pierwszych postów na tym forum więc proszę o wyrozumiałość :wink: Niedawno Tata (jestem synem mam 15 lat i Tata nie lubi komputerów więc ja siedzę w sieci) kupił nasze 5-te Subaru a mianowicie Impreze GT z skrzynią tylko do 180 podobno setkę robi w 4.7 lecz nie mieliśmy okazji tego sprawdzić, 97r. ściągnięty z Anglii już przerobiony na normalnostronny ruch. Problem jest taki że przy ok. 4 tys. obr. coś tnie tak jakby obroty się kończyły jakby gaz się kończył i powyżej tych 4 tys. nie idzie, trzeba zmienić na wyższy bieg i znów to samo. Co jest nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje wybrać się do warsztatu, jesteś z Poznania więc podjedzcie do Kocara. Jeśli to jest samochód importowany z Japonii (krótkie szkrzynie występowały w tym roczniku tylko na rynku JDM) może być nie przystosowany do paliwa 98. Generalnie tego typu usterkę ciężko jest zdiagnozować "wirtualnie".

 

BTW to nie jest GT, tylko WRX jeśli pochodzi z rynku japońskiego, albo Impreza Turbo jeśli pochodzi z rynku Angielskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko zostało kupione w Australii i tam jeździło do 2006 r. wtedy zostało przywiezione do Anglii a z Anglii trafiło do nas. A może jakieś wskazówki dotyczące tego problemu ? Do tych 4 tys. jedzie jak normalny samochód, czy napewno paliwo może mieć jakieś znaczenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, no jedziesz gaz w podłogę dochodzi do ok 4 tys. i gaz sie kończy tak jakby było odcięcie, jakby się obroty kończyły, niezależne czy przyśpieszasz powoli czy szybko.

 

Albo wciskasz gaz w podłogę, albo przyspieszasz powoli. Jak jest bo Marcin zadał dobre pytanie.

 

Pozdrawiam,

jako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie od tego jakbyś nie dodawał gazu to i tak przy tych 4 tys. tnie. czy przyśpieszasz powoli czy szybko, dawkowanie gazu nie ma znaczenia. Tak jak masz normalnie odcięcie np. jak w Legacy 93 2.2 przy 6,5 tys. tak samo jest w tej imprezie przy 4 tys. dziwna sprawa :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, po kupnie od razu odstawiliśmy ją do lakiernika ponieważ była lekko z tyłu stuknięta, w piątek kiedy ja odbieraliśmy po wyjechaniu tak zaczęło się dziać, a tam nikt nią nie jeździł. Przecież uszkodzonego byśmy nie kupili :neutral: // Warsztat, serwis ?? bo nie chcielibyśmy z wszystkim uciekać do ostateczności. Komputer, paliwo ? no bo co może być ? // Chyba nie potrzebnie zakładałem temat, głupio mi trochę. Jutro pojadę do warsztatu i zobaczy się co się zepsuło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, po kupnie od razu odstawiliśmy ją do lakiernika ponieważ była lekko z tyłu stuknięta, w piątek kiedy ja odbieraliśmy po wyjechaniu tak zaczęło się dziać, a tam nikt nią nie jeździł. Przecież uszkodzonego byśmy nie kupili :neutral: // Warsztat, serwis ?? bo nie chcielibyśmy z wszystkim uciekać do ostateczności. Komputer, paliwo ? no bo co może być ? // Chyba nie potrzebnie zakładałem temat, głupio mi trochę. Jutro pojadę do warsztatu i zobaczy się co się zepsuło.

 

Czy jakieś spawania miały miejsce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze dostal takiego strzala, ze wydech zalamany i ma efekt kartofla w wydechu :lol:

 

 

:wink:

 

 

jedz do kocaru i tyle.

 

Ciekawy jestem, czy Tata stoi za SzamaneM, czy SzamaN stara się znaleźć rozwiązanie na własną rękę. (co mu się chwali).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...