Skocz do zawartości

Gabaryty wydechu WRX


JonesB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Wiem ze pytanie bardzo dziwne ale dla mnie bardzo istotne. Jestem na urlopie , jade we wtorek na wymiane wydechu i musze wiedzieć czy zdemontowany seryjny wydech zmiesci mi sie do bagaznika czy nie. Uzaleznone jest to zabraniem rodziny na wycieczke do Łodzi wiec sami rozumiecie :) Nie chce im odmawiać a przekonac sie na miejscu ze wchodzi bez problemu.

 

Wkładał ktoś taki wydech do bagaznika?

 

Bede bardzo wdzięczny za pomoc.Jestem chwilowo w Bełchatowie i mam okazje napisać ten temat. Kuzyn bedzie śledził odpowiedzi i da mi znać

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech wszedł bez problemu...z piwem nie sprawdzałem ale widac ze skrzynka by weszła spokojnie :) Auto gada jak przystało na Subaru. W drodze powrotnej po ok 1h jazdy (5bieg/120h) zapalił mi sie Check Engine. Spodziewałem sie tego ale myślałem że zapali sie po paru minutach a nie po godzinie. Zakładam oczywiście ze jest to spowodowanie uwolnieniem wydechu. Gniazdo sondy wspawane pod katem 45 stopnii i dystansem ok. 6cm.Auto jezdzi normalnie...Check jak narazie nie zgasł. Odłącze dzisiaj akumulator...moze pomoze. Zauwazyłem że słychać świszczenie turbiny czgo przy seryjnym wydechu nie miałem. Żeby zadziałal blow off musiałem wkrecac na ok.6 k rpm zeby popsytał a teraz to samo słychać od 4.5 - 5k rpm. Turbina nie ładuje przypadkiem za bardzo? Mam turbo timera...mozna na nim sprawdzic jakie jest doładowanie? I jeszcze jeden problem który był tez przy starym wydechy...po przygazowanie do ok 3krpm i puszczaniu gazu (stojac na luzie ) pojawia sie brzeczenie , rodzaj rezonansu? Wszystkie osłony pod autem posprawdzane , opukane gumowym mlatkiem...nic nie brzeczy. Jak odkrecili wydech od turbo to z ciekawosci obejrzałem turbine i zawor ktory w niej jest (wast gate czy jakos tak ? ) Z tego co zauwazylem to sa tam chyba 2 okragla blaszki wielkosci monety 2zł i dosc luzne. To moze byc przyczyna tego rezonansu? Przy spadaniu obrotow z np. 6krpm rezonans powstaje dopiero od 3 w dół.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest przelot bez kata i nie było remapu ECU to turbina Ci przeładowuje i niedługo może zakończyć żywot.Powinieneś sprawić sobie zegar z doładowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JonesB, to Ty mi tak niedobry pierdzisz pod oknami? :wink:

Moja Kurewna* w naprawie wiec masz jeszcze pare dni na lansowanie :mrgreen:

 

 

 

ON TOPIC podjedz do Marka to Ci sprawdzi co i jak z tym brzeczeniem czy tez innym doladowaniem.

 

 

 

*Jest to nazwa wlasna mojej zabci zielonej z czasow przed ogolnym liftingiem i liposukcja zwanymi tez odnowa biologiczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę że wskaźnik jest niezbędny ale jak ktoś robi kompletny przelotowy wydech i zastanawia się czy mu turbina nie przeładowuje to wskaźnik moim zdaniem byłby wskazany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Turbo Timer. Znalazłem tam wskaźnik doładowania turbiny. Na 3 biegu 0,87 a na 4 0,96 Kontrolka zapaliła sie znowu...w podobnej sytuacji...Ciagła jazda...5bieg /120km/g. Przy wciskaniu w pedał nic mi sie nie zapalało.

 

Remek...wydech zrobiłem we wtorek i dopiero dzisiaj wróciłem do Bielawy wiec to pewnie nie ja, a na seryjnym wydechu to prawie nic nie słychać :)

 

 

A puszke koncowa moge sprzedać tyle że ma obciete prety do powieszenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...