AMI Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 ...a teraz szukam nowego silnika najpewniej. Bo mi sie zdaje sie panewka walu skonczyla (czy jakos tak) I pytanie, czy w WRX STI TypeR byl dokladnie taki sam silnik wkladany jak w "zwyklym" STI w odpowiednim roczniku? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 I pytanie, czy w WRX STI TypeR byl dokladnie taki sam silnik wkladany jak w "zwyklym" STI w odpowiednim roczniku? A type R nie ma więcej mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 mógl być taki sam. a nie lepiej kupic USDM STI short block i zalozyc glowice z 2.0 podchodzi bez problemu i nowy blok i wieksza pojemnosc. A cena jest podobana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 a nie lepiej kupic USDM STI short block A może blok 2.2 od legasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Wyglada na to, ze to chyba dokladnie taki sam silnik jak w STi - EJ207. No nic, na razie trzeba bedzie pomyslec co z tym zrobic. Moze najpierw rozebrac i zobaczyc co tam sie dokladnie wydarzylo... A w miedzyczasie rozgladac za silnikiem. Pozdrawiam w kiepskawym nastroju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 A może blok 2.2 od legasy? A ja jeszcze mam taki.... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 A glowica od EJ207 do tego pasuje w ogole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 AMI, nie chcesz bloku od 2.2 wolnossącego,nie daj się wpuścić w maliny... głowice ogólnei pasują wszystkie do wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Wpuszczony to ja juz jestem, ale niekoniecznie w maliny Teraz trzeba z tego szamba wylezc... uzbroic sie w troche czasu,nerwow i kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 AMI, nie chcesz bloku od 2.2 wolnossącego,nie daj się wpuścić w maliny... głowice ogólnei pasują wszystkie do wszystkiego. A dlaczego? Zawsze była mowa, że to najlepsze bloki produkcji subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 huzar105, ale 2.2 turbo nie 2.2 N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Sam mam 2.2 turbo close deck silnik jest jak zyleta mimo to ze ma 200km latam na 1.1 bara i wiem ze jeszcze dlugo polatam. Nie wiem jak w europie ale tutaj coraz ciezej znelsc taki block i to w dobrym stanie z malym przebiegiem. Ale opcja jest dobra. Z tego co wiem 2.2 turbo jak zalozy sie zwyczajne glowiece z GT to obniza sie strasznie kompresja wiec jest wskazane zeby zminic tloki na takie z wieksza kompresja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Sam mam 2.2 turbo close deck silnik jest jak zyleta mimo to ze ma 200km latam na 1.1 bara i wiem ze jeszcze dlugo polatam. Nie wiem jak w europie ale tutaj coraz ciezej znelsc taki block i to w dobrym stanie z malym przebiegiem. Ale opcja jest dobra. Z tego co wiem 2.2 turbo jak zalozy sie zwyczajne glowiece z GT to obniza sie strasznie kompresja wiec jest wskazane zeby zminic tloki na takie z wieksza kompresja. sam chętnie bym kupił kilka sztuk w dobrej cenie od legacy 2.2 turbo US ma ktoś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Dziendobrywieczor Panstwu. Czy ktos z Was dysponuje jakas serwisowka do STI my99? Najlepiej taka latwowysylalna elektronicznie W sumie konkretnie chodzi mi najbardziej o silnik EJ207 i wszystko co jego serwisowania dotyczy. Przejrzalem oczywiscie FAQ - ale chyba nie znalazlem nic zbytnio w tym temacie, chyba, ze podobienstwa silnikow Subaru sa dosc duze,by sie w razie czego posilkowac serwisowka od innego modelu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi