Tuff Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia W styczniu nabyłem drogą kupna forestera 3 gen. SH. Rocznik 2008, silnik 2.0 z fabrycznym LPG i automatyczną skrzynią biegów. Wyposażenie chyba bogate - xenon, panoramiczny dach, tempomat, radio z dotykowym ekranem i zestawem głośnomówiącym, elektryczny fotel kierowcy. Samochód (jako drugi w rodzinie) zastąpił terenówkę, do tej pory miałem ładę nivę, jeepa xj, pajero sporta i zmotaną grand vitarę 1. Z modyfikacji narazie trafiły ATki geolandar o jeden rozmiar większe od oryginału i płyta stalowa pod silnik od Konsy. Kiedyś w memach widziałem, że ktoś miał naklejony napis "BUBARU" zamiast SUBARU i tak mi się spodobało, że mój został ochrzczony bubaru Mam jeszcze golfa 4x4 6 generacji. Z pozytywnych zaskoczeń to spalanie na poziomie 10-11 litrów gazu, granda paliła mi 5 litrów gazu więcej, a pajero to już było 12 litrów diesla. Z negatywnych to radio i obsługa systemów medialnych to jest jakaś tragedia wspomaganie kierownicy działa strasznie mocno, o tym, że będzie głośno i skrzypieć to już przeczytałem na forum wcześniej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia Pamiętaj by co tankowanie sprawdzać poziom oleju w tym silniku , bo brak kontrolki o niskim poziomie oleju w tym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 40 minut temu, Henryk82 napisał(a): brak kontrolki o niskim poziomie oleju w tym modelu. Kontrolka oleju w Subaru nazywa się CHANGE ENGINE 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuff Opublikowano 3 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 44 minuty temu, Henryk82 napisał(a): Pamiętaj by co tankowanie sprawdzać poziom oleju w tym silniku , bo brak kontrolki o niskim poziomie oleju w tym modelu. Dzięki za info, jak kupiłem i sprawdzałem to było zalane ponad stan i po przejechaniu jakiegoś tysiaka dalej tak było. Może poprzedni właściciel lał z zapasem, żeby rzadziej patrzeć 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia Aż się prosi o lift 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 17 godzin temu, Henryk82 napisał(a): Pamiętaj by co tankowanie sprawdzać poziom oleju w tym silniku , bo brak kontrolki o niskim poziomie oleju w tym modelu. czemu w tym silniku miałoby ubywać oleju? Raczej nie zdarza się chyba ze silnik już w stanie do remontu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia (edytowane) Wersje FB mają wadliwe uszczelki na głowicy i pierścienie na tłokach. W USA były akcje serwisowe z tego powodu. A że to rocznik 2008 to te wady posiada, bo je korygowano od 2011 Pytanie czy poprzedni właściciel coś z tym robił Edytowane 4 Kwietnia przez Henryk82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 8 minut temu, Henryk82 napisał(a): Wersje FB mają wadliwe uszczelki na głowicy i pierścienie na tłokach. To przedlift, więc jeszcze EJ20. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 4 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia A to tylko wadliwe uszczelki między blokiem a głowicą w dolnej części gdzie kanał olejowy. Warto na kanale lub podnośniku sprawdzić czy nie poci sie tam i jeździć obserwować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuff Opublikowano 4 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 1 godzinę temu, 555marcin napisał(a): Aż się prosi o lift Kusi mnie, ale z drugiej strony większość jeżdżę po asfalcie, a zjazd na działkę z uskokiem robię bez wieszania się. Po zmotanej grand vitarze jestem ostrożniejszy z modyfikacjami 19 minut temu, beren napisał(a): czemu w tym silniku miałoby ubywać oleju? Raczej nie zdarza się chyba ze silnik już w stanie do remontu. Głos rozsądku! 9 minut temu, 555marcin napisał(a): To przedlift, więc jeszcze EJ20. A nawet EJ20F bo z fabrycznym gazem 6 minut temu, Henryk82 napisał(a): A to tylko wadliwe uszczelki między blokiem a głowicą w dolnej części gdzie kanał olejowy. Warto na kanale lub podnośniku sprawdzić czy nie poci sie tam i jeździć obserwować Oglądałem go przy zakupie i ostatnio byłem na przeglądzie to wszystko wyglądało na suche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuff Opublikowano 5 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia Sytuacja z olejem nieco się wyjaśniła, u mnie na podwórku samochód stoi lekko pochylony na lewe przednie koło i poziom na bagnecie przekracza pełny, natomiast pod sklepem z lekkim nachyleniem na prawą stronę jest minimalnie poniżej minimum Trzeba odnaleźć płaskie miejsce do weryfikowania stanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuff Opublikowano 13 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca Listwa zderzaka z nazwy ochronna a w rzeczywistości niszcząca go ze starym klejem wytargało wszystkie warstwy lakieru do żywego, grzanie nic nie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 13 Czerwca Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 3 godziny temu, Tuff napisał(a): Listwa zderzaka z nazwy ochronna a w rzeczywistości niszcząca go ze starym klejem wytargało wszystkie warstwy lakieru do żywego, grzanie nic nie pomogło A w jakim celu to zdejmujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 13 Czerwca Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 7 godzin temu, Tuff napisał(a): Listwa zderzaka z nazwy ochronna a w rzeczywistości niszcząca go ze starym klejem wytargało wszystkie warstwy lakieru do żywego, grzanie nic nie pomogło Porządny klej, a ja na taśmie dwustronnej kleiłem u siebie i odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuff Opublikowano 14 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 12 godzin temu, Orear napisał(a): A w jakim celu to zdejmujesz? Było odklejone na rogu i podnosiło się w taki sposób, że potrafiło zblokować bagażnik. A już była dość brzydka to postanowiłem wymienić na nową, nie spodziewałem się, że będzie taka zabawa. Wyszło to tak 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuff Opublikowano 14 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 9 godzin temu, Kiwi 4ester napisał(a): Porządny klej, a ja na taśmie dwustronnej kleiłem u siebie i odpada I nic nie pomogło bo na rogu odeszło, a do tego zderzak zniszczyło nowa listwa jest tylko na takiej taśmie dwustronnej zobaczymy jak się będzie trzymać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się