maro555666 Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Cześć ludziska. Zwracam się o pomoc do Was, a mianowicie potrzebuję numer seryjny z naklejki na alternatorze, bo na moim już wszystkie cyferki i literki zniknęły, konkretnie to właściciele Outbacków z roku 2006 z silnikiem 2,5 bez turbo, dajcie znać bardzo proszę. Założyłem inny alternator i coś się gryzie z cpu bo wyrzuca check engine, kasowanie błędu nic nie pomaga bo po sekundzie pojawia się ponownie check. Stary alternator nie nadaje nie do niczego...regeneracja nie chodzi w grę. Ten który założony jest teraz pochodzi od Legacy z 2003r. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia napisz w poniedziałek przypomnienie powinienem cos miec 601231608 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s888 Opublikowano 1 Lutego Udostępnij Opublikowano 1 Lutego Pewnie już ogarnąłeś ale jakby co z katalogu wychodzi mi numer 23700AA521. Z tego co kojarzę to tu akurat jest dodatkowy sygnał obciążenia alternatora więc alternatory od Imprezy i Forka mogą go nie mieć. Jeśli masz sterownik Denso a wyrzuca błędy P2503 i P2504 to zawsze można łatwo wyprogramować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conradek Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Prawda, bo takie mam zdjęcie. @s888 Jak działa ten dodatkowy sygnał? Daje checka w razie awarii alternatora czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 16 godzin temu, conradek napisał(a): ak działa ten dodatkowy sygnał? Obniża napięcie ,gdy ładowanie nie jest potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s888 Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego Na naklejce nawet jest opis wyprowadzeń L S C, L - Kontrolka ładowania, S - napięcie akumulatora, C - sygnał ze sterownika silnika, niektóre alternatory mają po prostu tylko L i S, są bez tego przewodu C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro555666 Opublikowano 10 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego No to powinno to zadziałać, @car1961 wysłał mi oznaczenia swojego alternatora, taki zamówiłem i w oznaczeniu nie posiada literki C więc nie powinno błędu wyrzucać. Z drugiej strony aktualny alternator który mam zalożony również nie posiada w oznaczeniu literki C, ale jest z Legacy II. Zobaczę jak założę. Dam znać. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego (edytowane) 3 godziny temu, maro555666 napisał(a): i w oznaczeniu nie posiada literki C więc nie powinno błędu wyrzucać. Z drugiej strony aktualny alternator który mam zalożony również nie posiada w oznaczeniu literki C Ale ty na 99% potrzebujesz z C, aby ECU błędu nie wyrzucał... Ile przewodów ma kabel i wtyczka gniazda LSC do alternatora? Edytowane 10 Lutego przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro555666 Opublikowano 22 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego Hej. Dzięki wszystkim za pomoc, pierwszy alternator który zamówiłem (ten bez literki C) faktycznie nie przyniósł pozytywnych zmian. @s888 dzięki za podesłanie numerów, bo właśnie o taki alternator chodziło. Temat można zamknąć...albo nie, nie wiem jak to się dalej odbywa, bo jestem tutaj nowy. Pozdrawiam i dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się