Skocz do zawartości

Ciężka awaria w skrzyni Subaru Outback 2018MY - proszę specjalistów o wycenę naprawy


LoneTux

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 12.01.2024 o 12:27, LoneTux napisał(a):

Swojego stylu jazdy nie zmienię bo to by było jak cofanie się wstecz do ery kamienia łupanego, więc zaryzykuję.

No to mam nie za miłe wiadomości.

Wymieniona skrzynia zapewne długo nie pożyje.

Czy nie byłoby taniej i prościej zainwestować kasę w dobre hamulce i upalaj do woli.

Nie zamieniaj zaprojektowanymi zadaniami dla hamulców i skrzyni CVT, bo jeżeli lubisz taki styl jazdy, to na dłuższą metę żadna skrzynia tego nie wytrzyma.

Bo o ile sporadyczne, niezbyt agresywe hamowanie silnikiem niczego nie zmienia, to ciężkie traktowanie tej skrzyni poprostu ja wykończy, coś musi klęknąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 hours ago, olo11 said:

Nie zamieniaj zaprojektowanymi zadaniami dla hamulców i skrzyni CVT, bo jeżeli lubisz taki styl jazdy, to na dłuższą metę żadna skrzynia tego nie wytrzyma.

 

Wiem, ale i tak będę żył po swojemu. Nie lubię żyć tak jak ktoś mi mówi, lubię żyć tak jak mi się podoba.

 

Będę kombinował z ceramizerami, chłodnicami i różnymi dziwnymi usprawnieniami na które tylko ja bym wpadł i miał odwagę je robić.

 

A jak to nie pomoże to zwyczajnie zmienię auto na jakieś rozsądniejsze.

 

W sumie to już bym zmienił, gydby nie to, że Outback to praktycznie jedyne auto na rynku, które jest wystarczająco uniwersalne żeby spełnić moje wymagania... Ale może coś wyszło już lepszego w USA, pewnie rozejrzę się.  Europa ze swoimi ekologiami i normami jest skończona jeśli chodzi o motoryzację.

Edytowane przez LoneTux
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, LoneTux napisał(a):

Wiem, ale i tak będę żył po swojemu. Nie lubię żyć tak jak ktoś mi mówi, lubię żyć tak jak mi się podoba.

 

Będę kombinował z ceramizerami, chłodnicami i różnymi dziwnymi usprawnieniami na które tylko ja bym wpadł i miał odwagę je robić

Oczywiście, każdy ma prawo żyć i robić po swojemu. Up to you.

Większa chlodnica oleju A/T to nie dziwne usprawnienie, nastomiast zbędne dla znakomitej większości kierowców nie holujących ciężkich przyczep/łodzi i nie upalających.

Nie jeżdżę jak dziadzuś, bardzo rzadko hamuję silnikiem w trybie manualnym łopatkami, tarcze przednie wytrzymały 70kkm a H6 jest trochę cięższy od H4, tylne nadal mają się świetnie.

Wolnoć Tomku w swoim domku, każdy może robić ze swoim autem co mu się podoba:rolleyes:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...