Skocz do zawartości

Subaru Wilderness/ Outback


Mlody Technik

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 17.07.2023 o 12:24, Kapic napisał(a):

Pozwolę się z tym nie zgodzić. Miałem kilka napraw blacharskich w moim OBK US i nie trwało to długo. 

 

Obecnie jestem na stadium analizy czy sprowadzić OBK Wilnderness i wstępnie wygląda na dość prostą sprawę. Jedynie przewiduje, że auto trzeba sprowadzić wraz nowymi zderzakami. 

Tak jak pisałem wcześniej, jest inna skrzynia i ona jest największym ryzykiem. 

 

To już nie stare Subaru gdzie pewnie można było zmienić razem z tylnym dyfrem i jazda. Tutaj pewnie trzeba będzie ściągać dokładnie ten model. A że auto niszowe to używki będą ciężkie do znalezienia. 

 

Z resztą to już dużo mniejszy problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, że tak chwalą crosstrecka. Ponoć tak dobrze sobie radzi w terenie i w ogóle, och i ach. Kiedyś chciałem to żonie kupić ale teraz nie widzi nic innego niż outback :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rob C napisał(a):

Czytałem, że tak chwalą crosstrecka. Ponoć tak dobrze sobie radzi w terenie i w ogóle, och i ach. Kiedyś chciałem to żonie kupić ale teraz nie widzi nic innego niż outback :D

Trzeba być realistą. Dzielność samochodu to 10% jego możliwości a 90% odporność psychiczna kierowcy i jego umiejętności :)

 

świetnie to widać w Gruzji gdzie ty się cieszysz że masz Jeepa bo nie było by szans na przejechanie, a potem mijasz 20 Letnia bemke 5 bez przedniego zderzaka która jedzie 2x szybciej:)

 

outback wilderness będzie znacznie bardziej dzielny w terenie niż moje poczciwe SG ale na bank dalej dojadę forkiem :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, coocer napisał(a):

Zobacz to :)

 

 

Widziałem to kiedyś, wcale nie odstaje przy tramwaju. Wiesz, że Outback występuje w 9ciu wersjach wyposażenia. Jest w czym wybierać, ja chciałem kupić Touring, całe 42k$. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, coocer napisał(a):

Tak jak pisałem wcześniej, jest inna skrzynia i ona jest największym ryzykiem. 

 

To już nie stare Subaru gdzie pewnie można było zmienić razem z tylnym dyfrem i jazda. Tutaj pewnie trzeba będzie ściągać dokładnie ten model. A że auto niszowe to używki będą ciężkie do znalezienia. 

 

Z resztą to już dużo mniejszy problem. 

Mam podejście, że awaria skrzyni biegów czy silnika jest argumentem do sprzedaży auta. Nie uznaje tych części jako "eksploatacyjnych". :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, diuk napisał(a):

a tak z ciekawości @coocer czy została przypisana jakaś norma Euro dla Wildernessa w CEPiK ? (można sprawdzić w mObywatel / Moje pojazdy lub w https://historiapojazdu.gov.pl/

 

pytam w kontekście SCT

Eur6 ale sposób wpisywania danych to niezła historia, raczej przy piwie :)

 

szkoda że plejad już nie ma :(

Screenshot_2023-11-15-16-24-09-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

  • Super! 1
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
35 minut temu, sebq2004 napisał(a):

To ciekawe z tą masą przyczepy u ciebie. Ja mam hak z USA. W amerykańskiej specyfikacji jest 3500lb. W EU 2000kg. Chyba aptekarza na przeglądzie trafiłem.

Screenshot 2023-11-27 at 22-32-35 Historia pojazdu - Bezpłatny raport z państwowej bazy danych CEP.png

U mnie to była ciakwa sytuacja z danymi więc wszystko możliwe. Przyczepy nie będę ciągnąć, hak zakładam EU w przyszłym miesiącu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...