Rozaar Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Pacjent impreza GH w dieslu… Problem zaczął się po jednym razie gdy na autostradzie złapał zbyt wysoką temperaturę i wywalił wodę. Od wtedy samochód nawet przy zwykłej dynamicznej jeździe po mieście po jakimś czasie łapie temperaturę wody 95-100°C przy czym przed tym incydentem nawet spokojnie trzymał zawsze 90°.Płynu ze zbiorniczka nie ubywa. Jako winowajcę obstawiam termostat ale może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Godzinę temu, Rozaar napisał(a): Pacjent impreza GH w dieslu… Problem zaczął się po jednym razie gdy na autostradzie złapał zbyt wysoką temperaturę i wywalił wodę. Od wtedy samochód nawet przy zwykłej dynamicznej jeździe po mieście po jakimś czasie łapie temperaturę wody 95-100°C przy czym przed tym incydentem nawet spokojnie trzymał zawsze 90°.Płynu ze zbiorniczka nie ubywa. Jako winowajcę obstawiam termostat ale może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem. Tak, kilka razy. Pęknięta głowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozaar Opublikowano 29 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 22 minuty temu, ir3n3usz napisał(a): Tak, kilka razy. Pęknięta głowica. Niema żadnych wycieków pod samochodem, wszystko suche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 (edytowane) 19 minut temu, Rozaar napisał(a): Niema żadnych wycieków pod samochodem, wszystko suche Nie ma to żadnego znaczenia. Pęknięcia są na płaszczu wodnym, ciśnienie gazów spalinowym z komory spalania dostaje się do układu chłodzenia. Tak samo może dostawać się przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Chociaż z tym się nie spotkałem. 100% przypadków wyrzucania płynu w dieslu, to były pęknięte głowice. Robiłem kilka razy takie silniki. A pękniętych głowic przy okazji wymiany shortblocków było na tony. Zawsze jest cień nadziei, że to może być termostat. Nie kosztuje dużo, wymień go, ale nie licz na cuda. Edytowane 29 Czerwca 2023 przez ir3n3usz 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 jesteś pewien że nie ubywa, czy nie ubywa tak jak u mnie nie ubywało, czyli na tyle powoli ze nie zauważyłem u mnie okazało się że problemem jest nagrzewnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozaar Opublikowano 29 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Godzinę temu, ir3n3usz napisał(a): Nie ma to żadnego znaczenia. Pęknięcia są na płaszczu wodnym, ciśnienie gazów spalinowym z komory spalania dostaje się do układu chłodzenia. Tak samo może dostawać się przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Chociaż z tym się nie spotkałem. 100% przypadków wyrzucania płynu w dieslu, to były pęknięte głowice. Robiłem kilka razy takie silniki. A pękniętych głowic przy okazji wymiany shortblocków było na tony. Zawsze jest cień nadziei, że to może być termostat. Nie kosztuje dużo, wymień go, ale nie licz na cuda. W takim razie jak to zweryfikować od zewnątrz? Jest jakiś sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2023 Teraz, Rozaar napisał(a): W takim razie jak to zweryfikować od zewnątrz? Jest jakiś sposób? tester na co2 w układzie zamiennie- test na upg 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się