Skocz do zawartości

Za wysoka temperatura wody


Rozaar

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent impreza GH w dieslu… Problem zaczął się po jednym razie gdy na autostradzie złapał zbyt wysoką temperaturę i wywalił wodę. Od wtedy samochód nawet przy zwykłej dynamicznej jeździe po mieście po jakimś czasie łapie temperaturę wody 95-100°C przy czym przed tym incydentem nawet spokojnie trzymał zawsze 90°.Płynu ze zbiorniczka nie ubywa. Jako winowajcę obstawiam termostat ale może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rozaar napisał(a):

Pacjent impreza GH w dieslu… Problem zaczął się po jednym razie gdy na autostradzie złapał zbyt wysoką temperaturę i wywalił wodę. Od wtedy samochód nawet przy zwykłej dynamicznej jeździe po mieście po jakimś czasie łapie temperaturę wody 95-100°C przy czym przed tym incydentem nawet spokojnie trzymał zawsze 90°.Płynu ze zbiorniczka nie ubywa. Jako winowajcę obstawiam termostat ale może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem.

 

Tak, kilka razy. Pęknięta głowica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Rozaar napisał(a):

Niema żadnych wycieków pod samochodem, wszystko suche 


Nie ma to żadnego znaczenia. Pęknięcia są na płaszczu wodnym, ciśnienie gazów spalinowym z komory spalania dostaje się do układu chłodzenia. Tak samo może dostawać się przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Chociaż z tym się nie spotkałem. 100% przypadków wyrzucania płynu w dieslu, to były pęknięte głowice. Robiłem kilka razy takie silniki. A pękniętych głowic przy okazji wymiany shortblocków było na tony. 

Zawsze jest cień nadziei, że to może być termostat. Nie kosztuje dużo, wymień go, ale nie licz na cuda. 

Edytowane przez ir3n3usz
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ir3n3usz napisał(a):


Nie ma to żadnego znaczenia. Pęknięcia są na płaszczu wodnym, ciśnienie gazów spalinowym z komory spalania dostaje się do układu chłodzenia. Tak samo może dostawać się przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Chociaż z tym się nie spotkałem. 100% przypadków wyrzucania płynu w dieslu, to były pęknięte głowice. Robiłem kilka razy takie silniki. A pękniętych głowic przy okazji wymiany shortblocków było na tony. 

Zawsze jest cień nadziei, że to może być termostat. Nie kosztuje dużo, wymień go, ale nie licz na cuda. 

W takim razie jak to zweryfikować od zewnątrz? Jest jakiś sposób? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...