Aero9000 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 witam czy sti (2.0) ma wtryski 500 cc? czy wtyczka i oporność jest identyczna jak w wrx? jak jest ich cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 1. Różne źródła podają 500, 550 lub 565 ccm (pewnie w zależności od ciśnienia paliwa). 2. Tak. 3. 2300 brutto z przesyłką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Mozesz sam przerobic swoje wtryski, aby mialy wiekszy przeplyw. Mozesz tez kupic gotowe np tutaj http://www.deatschwerks.com/catalog/pro ... cts_id=128 zaczynaja sie od $319 i jesli wyslesz im swoje wtryski, to dostaniesz $100 z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Dodam, że testowałem to i więcej tak nie zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Ponieważ nie są zbyt równe i ponieważ miałem co najmniej jeden przypadek dziury w tłoku z tego powodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 To dlatego lepiej kupic z tej strony, ktora podalem, albo oddac do pomiaru jesli ktos to robi w PL. Wyjdzie taniej niz wtryski STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Ja po prostu uczę się na błędach - w wypadku "tuningu" subaru - zazwyczaj na własnych (lub w każdym razie takich, za które ja płace). Innym polecam uczenie się na cudzych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 podepne sie pod temat bo jest posrednio zwiazany bede wymienial u siebie wtryski na gt99 440 ccm bo u mnie sa 380 ccm i bede wymianial regulator cisnienia paliwa na ten z gt99 bo moj chyba (nie potwierdzone do konca) sie skonczyl, a ze mam pod reka sprawny regulator z 99 to go wymienie i mam pytanka czy regulator z 99 z racji tego ze dziala z wtryskami 440 ma wyzsze cisnienie? czy oplaca sie np wymienic regulator na taki z regulacja cisnienia i przy wymianie wtryskow delikatnie podniesc cisnienie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 adamusmax, z tego co wiem Imprezy GT mają wsyzstkie te same parametry ciśnienia paliwa, z resztą wg. manuala dość luźne (chyba 0,5 bar tolerancji na wolnych!). Nie bardzo rozumiem dlaczego chciałbyś zmieniać wtryskiwacze na większe i OPRÓCZ tego podnosić ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 adamusmax, z tego co wiem Imprezy GT mają wsyzstkie te same parametry ciśnienia paliwa, z resztą wg. manuala dość luźne (chyba 0,5 bar tolerancji na wolnych!). Nie bardzo rozumiem dlaczego chciałbyś zmieniać wtryskiwacze na większe i OPRÓCZ tego podnosić ciśnienie. o ile wzrosnie dawka paliwa podawana przez 440 ? i jak to dokladnie wyglada - komp bedize te wtryski otwieral przez ten sam czas, ale ze sa wieksze to podazda wiecej paliwa - dobrze rozumuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 adamusmax, Ty chcesz podpiąć inne wtryskiwacze do tego kompa, który masz?!!? Adam mam wrazenie ze ty kompletnie nie rozuiesz jak to działa, a chcesz coś rzeźbić. Tak otwarte będą przez ten sam czas (w przybliżeniu bo otwarcie i zamknięcie wtryskiwacza zajmuje im inną ilość czasu), a dawka paliwa większa bo są większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 adamusmax, Ty chcesz podpiąć inne wtryskiwacze do tego kompa, który masz?!!? Adam mam wrazenie ze ty kompletnie nie rozuiesz jak to działa, a chcesz coś rzeźbić. Tak otwarte będą przez ten sam czas (w przybliżeniu bo otwarcie i zamknięcie wtryskiwacza zajmuje im inną ilość czasu), a dawka paliwa większa bo są większe. wrzucam wtryski i regulator od 99 bo caly czas mam problemy z paliwem - i podejrzewamy jeszcze wtryski - jako, ze bede mial wtryski od 99 to chce je do siebie wrzucic - poza tym ten manewr zmniejszy afr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Adam - NIE MOŻNA zmieniać wtryskiwaczy bez jakiegos strojenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Tak otwarte będą przez ten sam czas (w przybliżeniu bo otwarcie i zamknięcie wtryskiwacza zajmuje im inną ilość czasu), a dawka paliwa większa bo są większe. A w pętli zamkniętej ECU tego nie skoryguje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 leonID, w jakimś stopniu na niskich obciążeniach moze skorygowac, ale bedzie starsznie się wahał bo będize wychodził poza zadany zakres odchylenia od mapy - wracał do bazowych ustawień, wygrywał za bogata meiszankę, znow próbował skorygowac i tak dalej. Nie wiem jak się komp od 98 konkretnie zachowa, na pewno pomysł jest z kosmosu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Z tego co się orientuje to nie wtryski i ćiśnienie paliwa reguluje dawka paliwa a ECU wtryskiwacze są tylko elementami wykonaczymi ECU zbiera informacje z sądy lambdy , czujnika przep. powietrza, knock sensora i na tej podstawie reguluje ilość paliwa (czas wtrysku) kąt zapłonu ...itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Z tego co się orientuje to nie wtryski i ćiśnienie paliwa reguluje dawka paliwa a ECU wtryskiwacze są tylko elementami wykonaczymi ECU zbiera informacje z sądy lambdy , czujnika przep. powietrza, knock sensora i na tej podstawie reguluje ilość paliwa (czas wtrysku) kąt zapłonu ...itp. czyli bez stresu wymieniac wtryski i juz :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Z tego co się orientuje to nie wtryski i ćiśnienie paliwa reguluje dawka paliwa a ECU wtryskiwacze są tylko elementami wykonaczymi ECU zbiera informacje z sądy lambdy , czujnika przep. powietrza, knock sensora i na tej podstawie reguluje ilość paliwa (czas wtrysku) kąt zapłonu ...itp. ECU pobiera dane z czujników i na podstawie map oblicza ilość paliwa, przeliczając na czas wtrysku - to jest pętla otwarta. W pętli zamkniętej ilość paliwa jest korygowana na podstawie danych z sondy L. Problem w tym, czy ECU jet wystarczająco elastyczne, by ogarnąć dość dużą różnicę między tym co obliczył, a co zostało wtryśnięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Według mnie jest ale to jest moje prywatne odczucie nie poparte żadną praktyką FHI programując ECU wzioł wiele okoliczności pod uwagę: żużycie wtryskiwaczy, skoki ciśnienia paliwa , zmiany ciśnienia atmosferycznego, ciśnienia doładowania , zmiany tęperatury powietrza itp. Spróbować można jedyne czym ryzykuje to większe spalanie i uszkodzenie katalizatora :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 wzioł wziął tęperatury temperatury ups :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Według mnie jest ale to jest moje prywatne odczucie nie poparte żadną praktyką FHI programując ECU wzioł wiele okoliczności pod uwagę: żużycie wtryskiwaczy, skoki ciśnienia paliwa , zmiany ciśnienia atmosferycznego, ciśnienia doładowania , zmiany tęperatury powietrza itp. Spróbować można jedyne czym ryzykuje to większe spalanie i uszkodzenie katalizatora :wink: spalanie jakos mnei nie przeraza katalizator - co to jest katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 adamus, to naprawdę jest bez sensu. Jeżeli podejrzewasz wtryski, to pożycz od kogoś takie same a nie kombinuj. Może być tak, że lambda i ecu rzeczywiście dadzą radę to skorygować, ale nie miałbym pewności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 adamus, to naprawdę jest bez sensu. Jeżeli podejrzewasz wtryski, to pożycz od kogoś takie same a nie kombinuj. Może być tak, że lambda i ecu rzeczywiście dadzą radę to skorygować, ale nie miałbym pewności. jedyne co ryzykuje to zalewanie auta a bedziemy mieli pewnosc i bedzie dla potomnych jezdze na cisnieniu 1,08 bar wiec troche wiecej paliwa nie zaszkodzi - podejrzewam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 adamusmax, to nie jest tak ze zalewanie jest dobre i zdrowe, ale Twoje auto, Twoje pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi