Skocz do zawartości

wtrysiwacze - wtrysKiwacze oczywiście :)


Aero9000

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

podepne sie pod temat bo jest posrednio zwiazany

 

bede wymienial u siebie wtryski na gt99 440 ccm bo u mnie sa 380 ccm i bede wymianial regulator cisnienia paliwa na ten z gt99 bo moj chyba (nie potwierdzone do konca) sie skonczyl, a ze mam pod reka sprawny regulator z 99 to go wymienie i mam pytanka

 

czy regulator z 99 z racji tego ze dziala z wtryskami 440 ma wyzsze cisnienie?

czy oplaca sie np wymienic regulator na taki z regulacja cisnienia i przy wymianie wtryskow delikatnie podniesc cisnienie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamusmax, z tego co wiem Imprezy GT mają wsyzstkie te same parametry ciśnienia paliwa, z resztą wg. manuala dość luźne (chyba 0,5 bar tolerancji na wolnych!).

 

Nie bardzo rozumiem dlaczego chciałbyś zmieniać wtryskiwacze na większe i OPRÓCZ tego podnosić ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamusmax, z tego co wiem Imprezy GT mają wsyzstkie te same parametry ciśnienia paliwa, z resztą wg. manuala dość luźne (chyba 0,5 bar tolerancji na wolnych!).

 

Nie bardzo rozumiem dlaczego chciałbyś zmieniać wtryskiwacze na większe i OPRÓCZ tego podnosić ciśnienie.

 

o ile wzrosnie dawka paliwa podawana przez 440 ? i jak to dokladnie wyglada - komp bedize te wtryski otwieral przez ten sam czas, ale ze sa wieksze to podazda wiecej paliwa - dobrze rozumuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamusmax, Ty chcesz podpiąć inne wtryskiwacze do tego kompa, który masz?!!?

 

Adam mam wrazenie ze ty kompletnie nie rozuiesz jak to działa, a chcesz coś rzeźbić.

 

 

Tak otwarte będą przez ten sam czas (w przybliżeniu bo otwarcie i zamknięcie wtryskiwacza zajmuje im inną ilość czasu), a dawka paliwa większa bo są większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamusmax, Ty chcesz podpiąć inne wtryskiwacze do tego kompa, który masz?!!?

 

Adam mam wrazenie ze ty kompletnie nie rozuiesz jak to działa, a chcesz coś rzeźbić.

 

 

Tak otwarte będą przez ten sam czas (w przybliżeniu bo otwarcie i zamknięcie wtryskiwacza zajmuje im inną ilość czasu), a dawka paliwa większa bo są większe.

 

wrzucam wtryski i regulator od 99 bo caly czas mam problemy z paliwem - i podejrzewamy jeszcze wtryski - jako, ze bede mial wtryski od 99 to chce je do siebie wrzucic - poza tym ten manewr zmniejszy afr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak otwarte będą przez ten sam czas (w przybliżeniu bo otwarcie i zamknięcie wtryskiwacza zajmuje im inną ilość czasu), a dawka paliwa większa bo są większe.

 

A w pętli zamkniętej ECU tego nie skoryguje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leonID, w jakimś stopniu na niskich obciążeniach moze skorygowac, ale bedzie starsznie się wahał bo będize wychodził poza zadany zakres odchylenia od mapy - wracał do bazowych ustawień, wygrywał za bogata meiszankę, znow próbował skorygowac i tak dalej. Nie wiem jak się komp od 98 konkretnie zachowa, na pewno pomysł jest z kosmosu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje to nie wtryski i ćiśnienie paliwa reguluje dawka paliwa a ECU :idea: wtryskiwacze są tylko elementami wykonaczymi ECU zbiera informacje z sądy lambdy , czujnika przep. powietrza, knock sensora i na tej podstawie reguluje ilość paliwa (czas wtrysku) kąt zapłonu ...itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje to nie wtryski i ćiśnienie paliwa reguluje dawka paliwa a ECU :idea: wtryskiwacze są tylko elementami wykonaczymi ECU zbiera informacje z sądy lambdy , czujnika przep. powietrza, knock sensora i na tej podstawie reguluje ilość paliwa (czas wtrysku) kąt zapłonu ...itp.

 

czyli bez stresu wymieniac wtryski i juz :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje to nie wtryski i ćiśnienie paliwa reguluje dawka paliwa a ECU :idea: wtryskiwacze są tylko elementami wykonaczymi ECU zbiera informacje z sądy lambdy , czujnika przep. powietrza, knock sensora i na tej podstawie reguluje ilość paliwa (czas wtrysku) kąt zapłonu ...itp.

 

ECU pobiera dane z czujników i na podstawie map oblicza ilość paliwa, przeliczając na czas wtrysku - to jest pętla otwarta. W pętli zamkniętej ilość paliwa jest korygowana na podstawie danych z sondy L. Problem w tym, czy ECU jet wystarczająco elastyczne, by ogarnąć dość dużą różnicę między tym co obliczył, a co zostało wtryśnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jest ale to jest moje prywatne odczucie nie poparte żadną praktyką FHI programując ECU wzioł wiele okoliczności pod uwagę: żużycie wtryskiwaczy, skoki ciśnienia paliwa , zmiany ciśnienia atmosferycznego, ciśnienia doładowania , zmiany tęperatury powietrza itp. Spróbować można jedyne czym ryzykuje to większe spalanie i uszkodzenie katalizatora :idea: :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jest ale to jest moje prywatne odczucie nie poparte żadną praktyką FHI programując ECU wzioł wiele okoliczności pod uwagę: żużycie wtryskiwaczy, skoki ciśnienia paliwa , zmiany ciśnienia atmosferycznego, ciśnienia doładowania , zmiany tęperatury powietrza itp. Spróbować można jedyne czym ryzykuje to większe spalanie i uszkodzenie katalizatora :idea: :wink: :mrgreen:

 

spalanie jakos mnei nie przeraza ;)

 

katalizator - co to jest katalizator :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamus, to naprawdę jest bez sensu.

Jeżeli podejrzewasz wtryski, to pożycz od kogoś takie same a nie kombinuj.

Może być tak, że lambda i ecu rzeczywiście dadzą radę to skorygować, ale nie miałbym pewności.

 

jedyne co ryzykuje to zalewanie auta ;) a bedziemy mieli pewnosc ;) i bedzie dla potomnych

jezdze na cisnieniu 1,08 bar wiec troche wiecej paliwa nie zaszkodzi - podejrzewam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...