Jump to content

Lpg do h6 3.0


Łukasz Bzinkowski

Recommended Posts

Tu masz wszystko.

Generalnie chodzi źle jeśli paproki dobiorą graty i jeszcze gorzej wykonają montaż i później strojenie. Gniazda nie są wzmacniane. Lepsze ponoć do LPG jest 3.6 H6. Z oszczędności na paliwie stać cię będzie na pewno na regulację luzu po 60-100 tyś km. Bo już trzeba do tego silnik wyjąć. Ale luz będzie się zmniejszał gdy instalacja jest źle ustawiona. Dobry monter to kluczowa sprawa. I nie pytaj się o graty, bo nawet najlepsze mogą Ci silnik zajechać jak właśnie paprok się za to weźmie. 

 

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Lipton napisał(a):

Ooo, naprawdę?

 

Chodzi jak ta lala, 100tyś i nie ruszasz w ogóle zaworów. Chyba nawet lepiej znosi 3.6 LPG niż EJ20F. W 3.6 nie ma zmiennego wzniosu na zaworach dolotowych jak w 3.0, jest tylko jedna pokrywa rozrządu(w 3.0 jest zewnętrzna i wewnętrzna). Generalnie nawet jak już trzeba zdjąć wałki, to dużo lepiej się robi 3.6 od 3.0. 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • chojny locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...