rydzada Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Witam serdecznie z pierwszym postem na tym forum. Zamierzam kupić Legacy Outbacka 2001 3,0 ze skrzynią automatyczną. Nie miałem wiele do czynienia z automatami, jedynie Vectra, stare Audi i troszkę Mercedes E320, ale to dorywczo i na niewielkich odcinkach trasy. Stąd moje bardzo istotne pytanie: jak zachowuje się Legacy automat w "terenie", to znaczy w błotnistych koleinach na wiejskich drogach, miękkiej zapadającej się trawie, itp. Dużo jeżdżę po różnych nie nadających się do normalnego poruszania drogach, nie raz zakopałem się Mondeo w błocie, ale przeważnie można się z tego jakoś wygrzebać przy manualnej skrzyni, automatem - nigdy nie próbowałem. Proszę o poradę - czy automat w takiej namiastce terenówki, jaką jest Outback będzie jakąś przeszkodą, czy wręcz przeciwnie ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Witamy, Automat to wygoda. Szczególnie w mieście. Na trasie też można się zrelaksować. W terenie radzi sobie wysmienicie, czy to manaula, czy też automat. Bierz śmiało, nie zawiedziesz się :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Poprzednie moje auto to było Mondeo, nie mam co prawda automatu w Subaru ale różnica jest z Mondkiem taka, że tam gdzie on się zagrzebywał to w Subaru nie wiem wogóle, że są jakiekolwiek kłopoty. To nie znaczy,że sie go nie da zagrzebać bo i to mi się udało ale wtedy to żadna skrzynia nie pomoże - one się zagrzebują w niezłym g... dopiero. No a zagrzebałem go tam gdzie żadną ośką nawet bym nie próbował jechać - cóż - zbyt mu zaufałem. No i prześwit w Mondeo, tam mało trzeba by trzeć spodem - filtr oleju łatwo urwać bo on nisko strasznie jest. Nie można tego porównać - zupełnie to inne światy do takich zastosowań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Jeżeli do tego co napisałeś dodatkowo planujesz coś holować to reduktor z wersji 2.5 manual wydaje się sensownym rozwiązaniem. Ale H6 to H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Fakt - być może wersja 2,5 w manualu w teren by była lepsza z uwagi na reduktor ale tak tylko przypuszczam bo oboma z asfaltu nie zjechałem. Może ktoś sie wypowie kto nimi po terenie śmigał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się