Skocz do zawartości

Subaru Impreza - drgania skrzynia


kubaxc332

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio w swojej Imprezie pojawiają się wibracje na luzie. Zauważyłem to wrzucając luz przed samym zahamowaniem. Od kiedy mam ten samochód zawsze występowały wibracje od skrzyni na luzie w przypadku dodania i puszczenia gazu. Czy jest to normalne dla tego modelu? W Foresterze SF takiego problemu nigdy nie miałem. Nie jestem mechanikiem, ale z tego co się orientuję takie wibracje mogą być spowodowane uszkodzoną poduszką skrzyni/silnika. Czy jest to w ogóle normalne przy przebiegu 180 tys. KM? Zrobiłem tym samochodem 60 tys. KM. Wcześniej jeździł głównie po mieście (niestety lepszego egzemplarza nie znalazłem).

Z góry dziękuję za pomoc!

 

Edytowane przez kubaxc332
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kubaxc332 zmienił(a) tytuł na Subaru Impreza - drgania skrzynia
W dniu 29.01.2022 o 14:33, kubaxc332 napisał:

Witam,

ostatnio w swojej Imprezie pojawiają się wibracje na luzie. Zauważyłem to wrzucając luz przed samym zahamowaniem. Od kiedy mam ten samochód zawsze występowały wibracje od skrzyni na luzie w przypadku dodania i puszczenia gazu. Czy jest to normalne dla tego modelu? W Foresterze SF takiego problemu nigdy nie miałem. Nie jestem mechanikiem, ale z tego co się orientuję takie wibracje mogą być spowodowane uszkodzoną poduszką skrzyni/silnika. Czy jest to w ogóle normalne przy przebiegu 180 tys. KM? Zrobiłem tym samochodem 60 tys. KM. Wcześniej jeździł głównie po mieście (niestety lepszego egzemplarza nie znalazłem).

Z góry dziękuję za pomoc!

 

Kolego to że założysz nowy temat o tym samym nie przyśpieszy odpowiedzi. Jeśli nie masz kanału to oddaj do mechanika na weryfikację. Jeśli będzie uszkodzona faktycznie to Ci powie. Nikt szklanej kuli nie ma. Przebiegiem bym się nie sugerował, bo może mieć więcej niż masz na liczniku, od nowości go nie masz. Nic wieczne nie jest, poduszka mogła się zużyć. 

Edytowane przez ewemarkam
  • Super! 1