Siderss Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Witam, ostanio wziałem sie za forczesława 98 turbo automat i przy wymianie rury dolotu do turbo okazało sie że turbina ma luzy i ogólnie śmietnik. Wymieniłem turbo na TD04L i dolot na coś takiego (obrazek poniżej), no i poszło przy okazji wydech na przelote bez katów zamontowałem i Y-pipe na intercoolerze zmieniełem (obrazek niżej) Inter zostawiłem oryginalny czarny. No i tutaj mój problem bo auto ładnie ciągnie tylko jak jest tak ok. 3k-3,5k obrotów to (chyba odcina wszystko na pół sekundy, moze sekunde i jedzie dalej) filmik Czy to moze problem natury wystrojenia i turbo za duzo podaje i odcina? co z tym fantem można zrobić, oprócz wstawiania świniaka i jechania na hamownie- chwilowy brak funduszy na to juz FullSizeRender.MOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siderss Opublikowano 17 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 filmik z lagiem silnika FullSizeRender.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remuch Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Przy wymianie wydechu trzeba stroić, a Ty masz jeszcze nowe turbo to tym bardziej na strojenie:)Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Dopóki nie zrobisz mapy pod większe turbo i wydech wstaw auto do garażu bo wysadzisz silnik. Remap jest w tym momencie absolutnie konieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siderss Opublikowano 17 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 ecu DET3 +strojenie załatwi sprawe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 (edytowane) Nie robi się takiej sztuki ''zakładam większe turbo bez strojenia'' szybko zniszczysz silnik. Druga sprawa sylikonowy dolot robi efekt odwrotny do zamierzonego, przy sprężaniu powietrza turbo zasysa powietrze i zgniata ten sylikon. Nie na darmo oem dolot jest plastikowy. Edytowane 17 Stycznia 2022 przez Maniek95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siderss Opublikowano 17 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 no to powiem Tobie ze nieźle musi ciągnąćto turbo żeby ten silikon zgnieść turbo jak turbo, wielkościowo jest takie same jak oryginał forka, dobre turbo z tym dolotem za 8 stówek to aż grzech nie skorzystać było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 6 minut temu, Siderss napisał: no to powiem Tobie ze nieźle musi ciągnąćto turbo żeby ten silikon zgnieść turbo jak turbo, wielkościowo jest takie same jak oryginał forka, dobre turbo z tym dolotem za 8 stówek to aż grzech nie skorzystać było to nie jest jakieś wymyślone info nie wiadomo skąd, znajomy miał właśnie taki problem robili doktorat co jest nie tak z turbo i silnikiem, winny okazał się sylikon dokładnie tej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 możliwe że problem który opisałem nie występuje przy małych doładowaniach poniżej 1bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siderss Opublikowano 17 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 nie mam silikona tej firmy, takie tylko zdjecie dałem. Mniejsza, jest opcja to wysterowac na LPG na razie (instalacja STAG)? bo kupno deta + montaz+ strojenie, hamownia itp to dosc duzy koszt a chciałbym autem dość szybko znowu jezdzić Coś takiego mam podobnego też taka metalowa rurke ma na przodzie i jest dość twarde, na pewno twardsze niz ta oryginalna plastikowa rureczka co była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Ale dramatyzujecie. Dopóki nie przekracza 0.6 bar czy nawet 0.7 nie jest wymagany remap (jeśli auto ma zdrową przepływkę/stukowiec/lambde). Wskaźnik doładowania i patrzeć co robi. Jak solenoid się nie wyrabia to wrzucić MBC - na Wastegate z TD04 i tak w razie czego nie zbije doładowania, bo niema z czego. Skok obrotów brzmi jak by rozłączało LPG. DET3 w forkach 98-00 działa jak się go kumacie podłączy i nie jest to takie oczywiste na początku. Między TF035 a TD04 niema dużej różnicy, mi osobiście TD04 wstaje dosyć normalnie. Do sprawdzenia napięcie sztangi WG czy szukanie nieszczelności przy kolektorze/uppipe. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 17 godzin temu, Siderss napisał: filmik z lagiem silnika Na moje oko robi pik powyżej 0,95 bara i działa fuel cut w tym momencie. Załóż MBC, jakiś wskaźnik doładowania (tylko nie za 50 PLN) ustaw 0,75 (do 0,9 w pik) i będzie jeździł. Jak motor zdrowy, to przeżyje, jak słaby to padnie (ale i tak by w końcu padł). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się