Jump to content

Regeneracja lampy od środka czy zakup samego klosza ?


ipsx82
 Share

Recommended Posts

40 minut temu, artaa napisał:

Same osłony poliwęglanowe to strata kasy.

 

Regeneracja droga, ale całe lampy np DEPO itp kupisz często za poniżej 600PLN

Cała lampa xenonowa 1700 najtaniej .

 

@Kiwi 4ester podrzuciłeś trop słuszny oryginał w podobnej cenie tylko że nie u nas w polsce  https://burjauto.com/oem/84990sa241-subaru-lens-ext-compl/7795035 prawie podobnej bo tu jedna w cenie dwóch z chin

Edited by ipsx82
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, ipsx82 napisał:

Cała lampa xenonowa 1700 najtaniej .

 

Ja mam zwykłe H1, stąd mi taka cena wyszła.. ;-)

 

https://allegro.pl/kategoria/lampy-przednie-i-elementy-lampy-przednie-255099?string=Forester SG II Lift&order=p&stan=nowe

Edited by artaa
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, artaa napisał:

Same osłony poliwęglanowe to strata kasy.

 

Regeneracja droga, ale całe lampy np DEPO itp kupisz często za poniżej 600PLN

Zobacz sobie u mnie w temacie, do przedlifta kupujesz OEM klosz, wymieniasz i masz lampę jak nową. Regeneracja nigdy nie da takiego efektu, a kosztuje podobnie.

Ale w poliftach i tak nie ma takiej opcji, bo same klosze nie są dostępne. A lampy Depo nie mają homologacji na EU i czepliwy diagnosta czy policjant może pozbawić dowodu.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hmm kłamliwie piszą że jakąś mają:

SUBARU FORESTER SG II 2 LIFT FL rok produkcji od 2005 do 2008

  • RODZAJ NADWOZIA : wszystkie nadwozia, tylko wersje bez fabrycznie montowanych Xenonów
  • DOSTĘPNA STRONA :   lewa + prawa strona = komplet
  • RODZAJ ŻARÓWEK : H1 hb3 bez żarówek, lampa z dekielkiem na żarówkę
  • STEROWANIE: elektryczne , z silniczkiem elektrycznym do regulacji góra dół
  • ZASTOSOWANIE : podłączenie kolorystyka i budowa  zbliżona do oryginalnej lampy
  • KOLOR WYPEŁNIENIA : , chromowany środek
  • OPIS : dodatkowy metalowy ślizg mocujący zderzak przykręcany do lampy
  • WERSJA : europejska, dla ruchu prawostronnego
  • NUMER ORYGINAŁU OE : 84001SA873 3784948010  840015A863
  • JAKOŚĆ : Pj  część zamienna renomowanego producenta porównywalnej jakości do części stosowanej do montażu auta
  • PRODUCENT : Depo Made in Taiwan
  • HOMOLOGACJA : posiada homologacje ECE
  • STAN TOWARU : fabrycznie nowy w idealnym stanie
  • ILOŚĆ : dwie sztuki - dwie strony - komplet - para
  • NUMER MHMTUNING : 724209-E + 724210-E
Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, artaa napisał:

Hmm kłamliwie piszą że jakąś mają:

 

W opisach już nie takie cyrki widziałem z lampami, niech pokażą co jest na kloszu

Link to comment
Share on other sites

Ale te z linku  co wrzuciłeś  w opisie pierwsze zdanie najwazniejsze. Do wszystkich wersji forestera bez fabrycznie montowanych ksenonów. Czyli do mojego nie pasują.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, skwaro napisał:

Zobacz sobie u mnie w temacie, do przedlifta kupujesz OEM klosz, wymieniasz i masz lampę jak nową. Regeneracja nigdy nie da takiego efektu, a kosztuje podobnie.

Ale w poliftach i tak nie ma takiej opcji, bo same klosze nie są dostępne. A lampy Depo nie mają homologacji na EU i czepliwy diagnosta czy policjant może pozbawić dowodu.

A która  strona bo aż  30 jest :P

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, skwaro napisał:

Regeneracja nigdy nie da takiego efektu,

Dość odważna teza

Subaru w reflektorach przednich do roku 2015 (bo o nowszych nie mam danych) to kaszana okrutna

Jakość odbłyśników - dramat, nie wspominając o wiecznie parujących (nieszczelnych) kloszach 

 

Link to comment
Share on other sites

Teraz, szamot napisał:

Dość odważna teza

Subaru w reflektorach przednich do roku 2015 (bo o nowszych nie mam danych) to kaszana okrutna

Jakość odbłyśników - dramat, nie wspominając o wiecznie parujących (nieszczelnych) kloszach 

 

Mowa o SG. Jak jest w nowszych nie wiem, nie rozbierałem. Poza tym w SG klosze pękają z czasem od środka, robią się takie drobne mikropęknięcia, których nie naprawi żadna regeneracja. 

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

@skwaro odszukałem  Twojego nielegala i info o podmianie klosza ale u Ciebie wersja na H1 a u mnie na D2R i montaż  klosza z przedlifta  do polifta odpada bo w przedliftach nie było  ksenonów. Pozostaje mi chyba sprowadzić  same klosze oem do polifta z japoni lub arabi saudyjskiej lub zaryzykować  z tymi chinczykami albo dać  do polerki od środka. 

 

 

Hmmm chyba już  wiem , zakup całej nowej oem  lampy na h1 i z niej odkleić klosz i podmienić klosze.  Czy klosze w polifcie na h1 i D2R  są  identyczne ?

Edited by ipsx82
Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, ipsx82 napisał:

@skwaro odszukałem  Twojego nielegala i info o podmianie klosza ale u Ciebie wersja na H1 a u mnie na D2R i montaż  klosza z przedlifta  do polifta odpada bo w przedliftach nie było  ksenonów. Pozostaje mi chyba sprowadzić  same klosze oem do polifta z japoni lub arabi saudyjskiej lub zaryzykować  z tymi chinczykami albo dać  do polerki od środka. 

Mimo wszystko polecam OEM :D satysfakcja gwarantowana :)

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, skwaro napisał:

Zobacz sobie u mnie w temacie, do przedlifta kupujesz OEM klosz, wymieniasz i masz lampę jak nową. Regeneracja nigdy nie da takiego efektu, a kosztuje podobnie.

Ale w poliftach i tak nie ma takiej opcji, bo same klosze nie są dostępne. A lampy Depo nie mają homologacji na EU i czepliwy diagnosta czy policjant może pozbawić dowodu.

Możesz podać link do Twojego tematu? 

Edited by grechu
Link to comment
Share on other sites

W dniu 31.12.2021 o 12:48, ipsx82 napisał:

Hmmm chyba już  wiem , zakup całej nowej oem  lampy na h1 i z niej odkleić klosz i podmienić klosze.  Czy klosze w polifcie na h1 i D2R  są  identyczne ?

Mam ten sam dylemat. HID, a halogen mają ten sam nr części, więc powinno być git.
Same klosze w 4t kosztują 1400 pln/szt… w aso może taniej. 
Sam planowałem kupić te z aliexpress, ale chyba odpuszczę.

I tak jak pisze Skwaro, te klosze pękają i wątpię, czy polerka to naprawi. U mnie w każdym razie nie pomogło, ale robiłem to sam…

Edited by MrJ
Link to comment
Share on other sites

Sam klosz u Emil Frey Subaru bez rabatów  po detalu 922 zł ale nowy system jeszcze nie działa  i nie wiedzą  czy dostępne. 

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, ipsx82 napisał:

Sam klosz u Emil Frey Subaru bez rabatów  po detalu 922 zł ale nowy system jeszcze nie działa  i nie wiedzą  czy dostępne. 

Prawie 3x drożej niż do przedlifta...

 

P.S. Sprawdziłem w katalogu, ten sam jest do zwykłych i HID

Edited by skwaro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, skwaro napisał:

Prawie 3x drożej niż do przedlifta...

 

P.S. Sprawdziłem w katalogu, ten sam jest do zwykłych i HID

Catalog on-line ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...