Skocz do zawartości

ipsx82

Użytkownik
  • Zawartość

    1063
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ipsx82

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Urodziny 13.07.1982

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Łodzi
  • Auto
    SUBARU LEGACY 2.2 GX 94 AT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ipsx82

    wiazka ej22

    to podaj dane do przelewu na email ipsx@wp.pl
  2. Pytanie czy jesteś pewien ze cieknie z pompy bo u mnie ciekło z magla i przez to uszkodziłem sobie pompę , po regeneracji maglownicy wycieków nie ma ale pompa po dupie dostała i nie trzyma cisnienia a używki z allegro nie lepsze od starej .
  3. Zakupiłem z hameryki pompę wspomagania nową https://www.ebay.pl/itm/272868142377?ViewItem=&item=272868142377 bo już dosyć miałem kupowania na allegro używek w dobrym stanie które później okazuje się że działają gorzej niż moja cieknąca wyjąca. Teraz tylko czekać 10 dni mi pozostaje A sam proces zakupu bez problemu jedynie co potrzeba to konto paypal lub karta kredytowa.
  4. ipsx82

    cham na drodze

    Dziękuję Wam za poruszenie tematu odległości hamowania bo mnie to zawsze zastanawiało oglądając rożne programy motoryzacyjne jak robili pokazówki z testów to na nich widać było jak z 60 km droga hamowania trwa 35 m a nawet 43 m gdzie ja jadąc swoim te 60 km i hamując ale to hamując a nie bawiąc się w hamowanie to drogę hamowania mam poniżej 30 m. To jak to jest z tym hamowaniem w testach specjalnie tak pokazują bo mają przykaz odgórny by uświadamiać jak to niebezpieczna jest prędkość a w raz z nią droga hamowania czy w tych programach jeżdżą kretyni co nie potrafią hamować ?
  5. ipsx82

    Klimatyzacja legacy III

    Jeżeli cały czas pracuje wentylator bez żadnej przerwy to już skraplacz jest do wymiany bo nie jest w stanie schłodzić (skroplić czynnik) i wentylator zapierdziela non stop by obniżyć ciśnienie w układzie które jest zbyt wysokie przez mało wydajny skraplacz.
  6. ipsx82

    Maglownica wyciek

    Koszt regeneracji około 700 - 800 a koszt uszczelniacza do układu wspomagania około 50
  7. ipsx82

    PROBLEM KLIMATYZACJA LEGACY 2.0 2009

    Nowy nowy czy nowy ale używka bo od kogoś z allegro ? bo to 2 rożne pojęcia dla słowa nowy.
  8. ipsx82

    PROBLEM KLIMATYZACJA LEGACY 2.0 2009

    Prawdopodobnie w tym modelu zbieranie informacji z czujników i sterowanie wykonawcze kompresorem odbywa się przez panel (niektóre modele mają przez ECU) i jedynie co pozostaje to wymiana na nowy lub podwiezienie do elektronika by posprawdzał układ w panelu bo może jakieś zimne luty powstały lub uległy spaleniu rezystorki a w najgorszym wypadku spalił się mikrochip odpowiedzialny za zbieranie informacji i sterowanie kompresorem.
  9. ipsx82

    nie zasysa płynu chłodniczego z zbiornika wyrównawczego

    Udało , początki UPG które pozwalały jeździć bez problemu w trasach dłuższych a po mieście w korku grzał sie momentalnie podczas każdego zatrzymywania na światłach.
  10. ipsx82

    Wymiana piasty.

    To jesteś optymistą , bo często piasta nie chce wyjść i trzeba całość zdemontować z wahacza i amortyzatora i w imadle umocowawszy rozpołowić.
  11. ipsx82

    Wymiana piasty.

    Zaopatrz się w ściągacz 3 ramienny by półośkę wypchnąć z piasty bo nawalanie młotkiem było modne w syrence. Reszta narzędzi podstawowych wystarczy. I marker biały do zaznaczenia ustawienia konta by po naprawie nie jechać na ustawianie zbieżności.
  12. ipsx82

    Regeneracja przekładni kierowniczej

    Ja robiłem tam, mija rok od tej regeneracji , układ działa prawidłowo do tej pory.
  13. Ja tam nie widzę problemu , trzeba zmienić mechanika. Tak samo bez próby byłe ASO w Łodzi chciało mi wcisnąć zakup nowej śruby poprzecznej wahacza bo twierdzili że na pewno się nie odkręci i będą ciąć starą bez próby jej odkręcenia, gdzie im niegrzecznie podziękowałem za wymuszanie i samodzielnie odkręciłem bez problemu po wcześniejszym wyczyszczeniu gwintu wystającego z piachu itp za pomocą drucianej szczotki. Nawet WD40 nie było potrzebne.
  14. ipsx82

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Wymieniłem wczoraj przegub wewnętrzny przedniej osi i dziś ledwo żyje , każdy mięsień boli , ale satysfakcja 100%
  15. ipsx82

    Kubica w F1

    Bardziej realne będzie że po 5 tyś km takie pytanie padnie.
×