Jump to content

ipsx82

Użytkownik
  • Content Count

    1340
  • Joined

  • Last visited

About ipsx82

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Łodzi
  • Auto
    SUBARU LEGACY 2.2 GX 94 AT

Contact Methods

  • Website URL
    https://contact.experty.io/henryk-ac-serwis

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do tego tez jest specjalny klucz , inna metoda to pasek skórzany i owijamy wokół tarczy i za pomocą niego blokujemy obracanie się tarczki
  2. Te tarczki są wredne w zdejmowaniu ale da rade właściwym narzędziem i procedurą: 1) odkręcamy śrubę trzymająca tarczkę z wałem kompresora 2) przykładamy nasadkę 11 w miejsce wykręconej śruby i uderzamy młotkiem z 5 razy 3) wstrzykujemy za pomocą strzykawki naftę w miejsce wykręconej śruby i przykładamy wacikiem kosmetycznym nasączonym w nafcie mocując taśmą (jeśli robimy to na samochodzie) 4) po odczekaniu kilku godzin ponownie uderzamy w tarczkę młotkiem za pomocą nasadki 5) wkręcamy śrubę mocująca zabierak z wałkiem do 3/4 długości śruby (potrzebny punk zaparcia dla ściągacza) 6) wkręcamy 3 śruby z talerzem ściągacza do oporu 7) wkręcamy grubą śrubę ściągacza o takiego jak na zdjęciu
  3. Pewnie że jest , jest na to aż 14 dni. Więcej info na email podeśle.
  4. Chyba udało mi się znaleźć koło i tarczę do tych modeli DKV14G trudno dostępnych ale potrzebuje teraz Waszej pomocy bo nie mając fizycznie oryginału nie jestem w stanie 100% potwierdzić czy moje części to te same. Jak by się udało Wam pomierzyć tak jak mi i potwierdzić że to jest to samo to mam dla Was dobrą wiadomość 4 sztuki takie używane jeszcze mam średnica po krawędzi 129,1 mm średnica po rowkach gdzie pasek klinowy pracuje 124,8 mm grubość całkowita koła 31,6 mm wysokość odsadzenia koła bez rowków 14 mm ilość rowków na wale kompresora lub grzbietów w tarczy dociskowej 25 głębokość wielowypustu w tarczy 24,7 mm (tam gdzie te 25 ząbków mierzone do podkładki) średnica tarczki 112 mm wymiary łożyska 35x55x20
  5. Ta metoda z linku to druciarstwo do potęgi 3 bo gumek amortyzujących nie zamienia się metalowymi podkładkami , prawidłowa metoda jest ta w filmie podesłanym przez Bartolini. Panie Marcinie proszę nie tracić nadziei , już wiem że Pana kompresor to DKV14G i będę dziś kopać na strychu w firmie takie sprzęgło , może gdzieś jedno się jeszcze znajdzie. Pozdrawiam Henryk
  6. Aż tak ułomny nie jestem aby nie macać i sprawdzać palcami tam gdzie wzrok nie sięga. Osłona z gładkiej blachy bez śladów rdzy na niej trzyma się solidnie i nie wyczuwałem dziur na paznokciach macając opuszkami tłumika. Dziś jak przestanie padać to zdejmę go z mocowania i odchylę bardziej od osłony bo nie mam długich palców na tyle by sprawdzić centralnie na środku. jedynie śruby mocujące osłonę są zardzewiałe i mocowania przyspawane tłumika też naszły rdzą pozostałe elementy bez korozji.
  7. Byłem sprawdzić z latarką czy ma dziurę i wygląda bardzo zdrowo jak na 5 lat a gdyby była dziura to by tydzień temu nie przeszedł przeglądu. To odpada. Obawiam się 2 rzeczy 1) dochodzi do spalania stkowego (ale bym to usłyszał raczej) bo mam padnięty na amen czujnik 2) za uboga mieszanka lpg i dochodzi do dopalania paliwa w tłumiku w sobotę podjadę do gazownika na kontrole mapy gazu
  8. Po ustaleniu padniętego czujnika spalania stukowego (już zamówiony i w drodze) dziś wracając do domu po testach alternatora odkryłem podczas wyjmowania kartonu z starymi alternatorami że jest bardzo ciepły a podłoga w bagażniku bardzo gorąca nad tłumikiem . Co może być tego przyczyną ?
  9. Przewody masowe i plus do rozrusznika ciściłem w sobotę i spadek napiecia zmniejszył się o 0,4 V a dziś byłem testować nowy alternator i trzyma parametry o takie: Pod obciążeniem 10 A Bez obciążenia takie Oraz obciążenie 20 A
  10. ipsx82

    Kubica w F1

    Jeśli chcesz merytorycznie podyskutować to podsumuj ilość dopadniętych elementów w bolidach Ruselka i Kubicy o prędkościach maksymalnych na prostej długiej o innych kształtach aerodynamicznych wahaczy i powiedz mi gdzie ta równość bolidów o której zapewnia ta kłamczuszka , która gdyby była siostrą Pinokio to dopiero wtedy byście uwierzyli ?
  11. Dotarl ostatni element układanki A w poniedziałek wpis w dziale co dzisiaj zrobiłem
  12. Tak jak w temacie czy czujnik spalania stukowego wadliwy może mieć wpływ na złą prace alternatora lub odwrotnie czy źle pracujący alternator może doprowadzić do uszkodzenia czujnika spalania stukowego ? Czemu pytam ? Bo jakoś nie wierze w zbiegi okoliczności a mam objawy uszkodzonego czujnika spalania i złej pracy alternatora które prawdopodobnie wystąpiły w tym samym czasie. Obecnie mam 3 alternator nowy fabrycznie 3 tygodniowy i prawdopodobnie nie doładowuje akumulatora, akumulator ma około 1,5 roku i sprawność ponad 80% oraz uszkodzony czujnik spalania stukowego który nie żyje na amen bo po podpięciu miernika nie pokazuje żadnego oporu. Oraz pojawiająca się lampka check engine w określonych sytuacjach (po włączeniu klimy, podczas zatrzymania się na dłużej np na przejeździe kolejowym ) a po wy mruganiu kodów pokazuje że to kod 22 i 32 (czujnik spalania + sonda) w towarzystwie skaczącej wskazówki od prędkościomierza góra dół gdy zapali się ten chceck. Zapomniałem napisać że dwa pierwsze alternatory (oryginał od nowości i używka z allegro) mają uwalone regulatory napięcia i pod obciążeniem 10A oryginał tragedia wali 15 i więcej volt a używka ledwie 13 volt. Po podmianie używki jutro pojadę sprawdzić fabrycznie nowy na hamownię.
  13. Dziś poszukam instrukcji i wymrugam kody błędu . Sprawdziłem mruganie check i wyszło ze 2 błędy ma jeden to kod 22 a drugi to kod 32 Jeśli dobrze odczytałem to kod 22 to czujnik stukowy a kod 32 to sonda lambda ?
  14. A jednak chyba od tego, wracając od szwagra wieczorem nagrałem zachowania prędkościomierza który wariował i skakał góra dól podczas hamowania i powolnej jazdy : https://drive.google.com/file/d/1-VvyCY1nhhZGC9Hhq_LRi9YgwVp7C5fA/view?usp=drivesdk Po dojechaniu do domu i odczekaniu z 30 min napięcie na akumulatorze 12,5 v a w południe jak czyściłem klemy i masę to podładowałem akumulator na maksa.
×
×
  • Create New...