Jump to content

ipsx82

Użytkownik
  • Content Count

    1600
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ipsx82 last won the day on September 19

ipsx82 had the most liked content!

Community Reputation

746 Wspaniały

About ipsx82

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 07/13/1982

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Łodzi
  • Auto
    SUBARU LEGACY 2.2 GX 94 AT

Contact Methods

  • Website URL
    https://contact.experty.io/henryk-ac-serwis

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie było czasu na to do wczoraj, po rozebraniu okazało się że faktycznie wytopiło cenę w połączeniu plusowym gniazda zapalniczki. Po włożeniu nowej cyny zapalniczka działa.
  2. Zapewne przegiął pałę jak to ostatnio bywa
  3. Obowiązek spełniony , 12 głosów oddane szkoda że nie można więcej ale zasady to zasady.
  4. No niestety ten tył za bardzo siadł i musze dorobić dystanse na 2 cm. Ten fotel nie taki tragiczny , tylko jeden fotel skórzany masz czy cały zestaw ?
  5. A tak wygląda już po roku jeżdżenia i ułożeniu się sprężyn
  6. W dniu montażu nowego zawiasa tak wyglądał i szkoda że tak nie wygląda teraz bo jeszcze bardziej się obniżył obecnie
  7. Gąbki siedziska mnie interesuje jak zbędne w tym skórzanym to chętnie odkupię
  8. U mnie tez butla LPG 48L oraz pełny bak benzyny (nie ma miejsca wtedy na skraplanie się wody) a sprężyny H&R to wersja sportowa twardsza a pomimo tego i tak tył siedzi bardziej. Jestem na etapie szukania dystansów 2 cm do tylnego mocowania. PS. W opisie masz informację ze masz dawce części a czy z tego dawcy dało by radę fotel kierowcy sprzedać o ile nie jest jeszcze zużyty ?
  9. Sprężyny mam H&R a amorki KYB AGX z regulacją twardości. Po ustawieniu twardości na minimum i obłożeniu na maksa w tyle ociera nadkola po wjechaniu na uśpionego policjanta, ale jak ustawie twardość na 4 z regulacji 1-8 to już nie ociera.
  10. I jeszcze połączenie zasady pierwszeństwa na światłach z zasadami ogólnymi gdy dwóch stoi na przeciw siebie na skrzyżowaniu świetlnym i chce skręcić w ta samą uliczkę poprzeczną gdzie skręcający w prawo będzie miał pierwszeństwo od tego skręcającego w lewo
  11. Przerabiałem ten temat u siebie i obniżyłem zestawem od legacy I GT ale jest jeden mały problem. Sprężyny przednie są za mocne (dedykowane do wersji turbo ) i w wolnym ssaku tył siedzi niżej o 1,5 cm bez obciążenia a z obciążeniem 3 cm od przodu
  12. Przecież punkt 3 artykułu 5 jasno określa hierarchię i to wystarcza , no chyba że brakuje Ci @DEXiu podania powodów nie działania sygnalizacji ale to by zabrakło miejsca w kodeksie jak by mieli się rozpisywać tak szczegółowo.
  13. Długość standardowej wersji mocowania amorka ma 2,7 cm
  14. Jeśli brak intercoolera to będzie brudzić , ja musiałem zamontować na kilka miesięcy od twinturbo do wolnosaka na czas naprawy maski bez kurnika to pełno syfu było.
  15. I brudzi komorę silnika pięknie (wiem z autopsji)
×
×
  • Create New...