radelinus Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 W moim kochanym Legacku sygnalizowany jest błąd czujnika stukowego. Niestety wymiana czujnika niczego nie zmieniła. Co jakis czas, niezależnie od pogody, zapala się CHECK ENGINE i silnik traci moc. Kto mi pomoże? Tylko serwis. Z góry dziękuję. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 A byłes już w serwisie we Wrocławiu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 A byłes już w serwisie we Wrocławiu? nienajlepszy pomysł... choć przykro to pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 A byłes już w serwisie we Wrocławiu? nienajlepszy pomysł... Być może...ale pewnie skontaktują się z Krakowem...a tu mamy osobę, która zajęła II miejsce w Europie w kategorii (może przekręcę) Specjalista ds. elektroniki w Subaru :!: Pan Łukasz Cieszko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 niedawno posadzili STI.... :sad: a jak kiedyś mieli się podpiąć pod OBD2 w pewnej Si pewnej Pani to też musieli dzwonić do Krakowa ...bo nie wiedzieli gdzie to :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 a jak kiedyś mieli się podpiąć pod OBD2 w pewnej Si pewnej Pani to też musieli dzwonić do Krakowa ...bo nie wiedzieli gdzie to :shock: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 ALEX, a myślisz że diagnoza "silnik do wymiany" zaraz po otwarciu maski i posłuchaniu est fachowa i poparta wiedzą i doświadczeniem? Ja takim nie ufam i tyle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 ALEX, a myślisz że diagnoza "silnik do wymiany" zaraz po otwarciu maski i posłuchaniu est fachowa i poparta wiedzą i doświadczeniem? Ja takim nie ufam i tyle... Dramat :???: ...Chciaż znam takich, którzy bez otwarcia maski mogą już wystawić fakturę pro forma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Słyszałem silniki w któych tez bym sam taką diagnoze postawił bez otwierania maski, a nie jestem nawet mechanikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Słyszałem silniki w któych tez bym sam taką diagnoze postawił bez otwierania maski, a nie jestem nawet mechanikiem. Spox, Kuba, silnik padnięty był, ok, ale to samo było słychać bez otwierania machy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 W moim kochanym Legacku sygnalizowany jest błąd czujnika stukowego. Niestety wymiana czujnika niczego nie zmieniła. Co jakis czas, niezależnie od pogody, zapala się CHECK ENGINE i silnik traci moc. Kto mi pomoże? Tylko serwis. Z góry dziękuję.Pozdrawiam U mnie był taki problem (ale mam starsze auto), jak był źle wyregulowany czujnik położenia przepustnicy (inna sprawa, że wtedy były dwa błędy, jeden od TPSa a drugi jako konsekwencja właśnie z czujnika spalania stukowego). A paliwo masz dobre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radelinus Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 TPS jest czysty - nie ma szumów i napięcie OK - w pełnym zakresie wychylenia. POMYŚLMY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radelinus Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Co do paliwa - to tankuję zawsze w przyzwoitych lokalach. A serwis? To często lipa. Bardziej marketing niż fachowość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 radelinus, zamiast pisać jeden post pod drugim, zaprzyjaźnij się z funkcją edytuj w prawym górnym rogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lawa Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 BARDZO WAZNE PRZY WYMIANIE CZUJNIKA SPALANIA STUKOWEGO JEST PRZYKRECENIE GO ODPOWIEDNIA SILA <2KILO>BO MOZE WTEDY ZLE DZIALAC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi