Jump to content

Luzy zaworowe - 3 sztuki 0.05mm za dużo. Zostawić?


133699

Recommended Posts

Jak wyżej. Coś mi nie pykło, źle sobie zapisałem albo przeliczyłem się ze szczeliniomierzem co ma skale tylko co 0.05mm.

 

Na 16 zaworów wyszły mi trzy doloty na 0.25, jeden wydechowy 0.30. Głowice po obróbce więc pewnie coś tam się jeszcze doklepie. Raczej nie mam już z czego podmieniać ale jeszcze powalczę z dwoma. 

 

Kłaść jak jest czy domawiać? nie będę ukrywać, drugi miesiąc będę zaraz stać przez te głowice :biglol: 

 

Link to comment
Share on other sites

42 minuty temu, badyl napisał:

Może zostać raczej :)

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka


 

Szczerze w to wierze :P bo niemam do tego siły już, chciałbym iść dalej z tym już. 

 

Link to comment
Share on other sites

Brak, 98 bądź RON100. Może kiedyś ten silnik doczeka się gazu, na razie nie. 

 

W Forku którąś płytkę mam za luźną i faktycznie silnik się tłucze na wolnych obrotach, ale tam nie było różnicy 0.05 tylko znacznie więcej z tego co zrozumiałem od byłego właściciela. 

 

Link to comment
Share on other sites

Za duży luz krzywdy nie zrobi, składaj jak jest, doklepie się kiedyś.

Link to comment
Share on other sites

Tolerancja jest +/- 0.02, na dolocie powinno być max 0.22, na wydechu 0.27. Ale tragedii nie ma, można zostawić, tylko będzie mocno klepać na zimnym.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, skwaro napisał:

tylko będzie mocno klepać na zimnym.

No... z tym mocno to nie wiem.

W DOHC 04- (szklanki) na wydechu ma być 0,35mm.

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, house_1 napisał:

No... z tym mocno to nie wiem.

W DOHC 04- (szklanki) na wydechu ma być 0,35mm.

Będzie, tu są płytki na szklance i inne tolerancje. Kiedyś przez pomyłkę włożyłem za luźną płytkę w takim Foresterze co dało 0.32mm, klepało tak, że rozbierałem jeszcze raz poprawić. 

Link to comment
Share on other sites

Będzie klepanie dość mocne u siebie tak miałem, dźwięk nie dawał mi spokoju musiałem rozbierać jeszcze raz.

Ja bym to poprawił puki silnik jest na stojaku wydaje się nie wielka różnica, silnik będzie działał poprawnie tylko będzie głośny. Z drugiej strony po remoncie po 5kkm i tak pasuje zajrzeć do zaworów i ewentualnie skorygować luzy.

Link to comment
Share on other sites

Jak ma tylko klepać to do przeżycia. Lepiej żeby jeździło i klepało niż stało pół roku i nie klepało.

 

Link to comment
Share on other sites

Udało się pozamieniać co nieco. Został jeden wydech na 0.30 niestety. 

W nocy jak będę na garażu to wezmę z ciekawości szklanki, może tam da się co nieco ugrać. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...