Bartek B Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Cześć! Moje pierwsze pytanie do was, próbowałem znaleźć czy ktoś już miał taki problem, ale albo wpisuje złe zapytania w google, albo to się normalnie nie psuje… Chodzi mi o przednią podporę mostu tylnego w Legacy IV 2.0, prawa tuleja pociekła, szukam w internecie części by wymienić, ale widzę tylko niedostępne: https://archiwum.allegro.pl/oferta/subaru-legacy-outback-03-09-tuleja-wspornika-mostu-i5065298832.html całą podporę znajduje tylko w oryginale za 500 zł, nie ukrywam trochę drogo, bo tylko 1 tuleja się posypała. Czy toś może podpowie jak jeszcze można szukać tego elementu jak on się nazywa? Czy jak wymieniam jedną tuleje to od razu powinienem drugą też? Czy może ktoś montował poliuretany (https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleje-podpory-tylnego-mostu-SUBARU-2szt./23111607), ma to sens?
MacGregor Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Tuleja metalowo-gumowa. 41322AG020 41322AG030 Osobiście wymieniłem na dwie takie same z pierwszej pozycji. Pierwsza jest pełna w środku, ta druga ma takie cztery prześwity. Na tych gumach są numery, oczywiście jak są jeszcze całkowicie nie wymęczone, a i jak jeszcze są oryginalne.
Mnobody Posted June 15, 2021 Posted June 15, 2021 Wygląda na to, że są teraz niedostępne. Też chciałem same tuleje kupić, ale jako, że nie było, to wziąłem cały wspornik Febest SBM-B14DM za 170zł. A teraz i wspornika nie widzę w takiej cenie.
Bartek B Posted June 16, 2021 Author Posted June 16, 2021 Dzięki za odpowiedź, na grupie na FB podrzucono mi link do zamiennika właśnie od Febest i na niego się zdecydowałem, co prawda cena już nie tak korzystna jak dawniej, ale i tak taniej niż oryginał.http://e-subaru.pl/uklad-napedowy/3839-subaru-legacy-outback-impreza-forester-xv-podpora-mosty-tylnego-41310ag023-.html Poliuretany odpadły, bo według opinii innych: - poliuretany przenoszą drgania z układu napędowego na łożyska i przyspieszają ich zużycie, drgania przenoszą się również na budę, więc może być głośniej - jeśli już stosować poliuretany to należało by wymienić wszystkie elementy zawieszenia - poliuretany są idealne na tor i gładkie asfalty, na dziurawych drogach przyspieszają zużycie elementów zawieszenia / przeniesienia napędu
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.