Skocz do zawartości

BugWagon WRX


Pifpaf

Rekomendowane odpowiedzi

47 minut temu, xt6 napisał:

Kiedyś wyglądał inaczej :)

2110986466_20160902_155547-Kopia.thumb.jpg.54db22c4aef6286310cc4276573870d4.jpg

DSC_1003.JPG.thumb.jpg.15fa99dd1ce11ea0b857400f8135d113.jpg

 

 

Wow , super wyglądał! Niestety do mnie już dotarł w dość słabym stanie... Na śmierć zapomniałem do ciebie zadzwonić i popytać  :th_dash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w nim w 13 roku chyba robiłem tylne nadkola i przednie sanki wymieniałem na lepsze i dobrze to zabezpieczylem. Sprzęgło robiłem, auto miało dobrą turbinę (wymienialem) i nie brało oleju. Bardzo fajny wydech inoxcar nie jakiś uporczywy a fajnie gadał.

Kupę radości miałem. https://youtu.be/pjiApuGc8vI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, xt6 napisał:

Ja w nim w 13 roku chyba robiłem tylne nadkola i przednie sanki wymieniałem na lepsze i dobrze to zabezpieczylem. Sprzęgło robiłem, auto miało dobrą turbinę (wymienialem) i nie brało oleju. Bardzo fajny wydech inoxcar nie jakiś uporczywy a fajnie gadał.

Kupę radości miałem. https://youtu.be/pjiApuGc8vI

brakuje tylko filmu albo gifa z dachowaniem i do tego komentarz "kupę radości miałem" :lol: to jest coś, co właściciel myślący, że poprzednicy chuchali na pewno marzy usłyszeć :biglol: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w nim w 13 roku chyba robiłem tylne nadkola i przednie sanki wymieniałem na lepsze i dobrze to zabezpieczylem. Sprzęgło robiłem, auto miało dobrą turbinę (wymienialem) i nie brało oleju. Bardzo fajny wydech inoxcar nie jakiś uporczywy a fajnie gadał.
Kupę radości miałem. 

Szkoda że wtedy go od ciebie nie kupiłem. Następni właściciele byli dla niego mniej życzliwi.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Pifpaf napisał:

Szkoda że wtedy go od ciebie nie kupiłem. Następni właściciele byli dla niego mniej życzliwi.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Słyszałem co nie co. Ciężka nogą i silnik kabum. Ja go zawsze rozgrzewałem i studziłem. Zawsze miał dobrego motulka i w silniku i w skrzyni i dyfrach, oem filtry na czas. Dostał nowe sprzęgło exedy, nowa grubsza chłodnica, turbo było kozackie po odpięciu podciśnienia na chwilkę oczywiście kręciło lekko 3 bary. Nowy uppipe, pompa walbro, auto w piku miało doładowanie 1.12 chyba albo 1.2 i bardzo ładnie oddawało moc tak "liniowo" bez żadnych szarpań. Z chęcią go zobaczyć jak skończysz robutkę blacharską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, xt6 napisał:

Słyszałem co nie co. Ciężka nogą i silnik kabum.

 

Tak, teraz jest inny silnik włożony przez Jarcar. Jeszcze chyba mam gwarancję na niego od nich :D Skrzynia biegów tez jest po remoncie i podobno wzmocniona częściami od Forestera XT.

Turbo teraz ładuje w peaku 1.3 bara. Ale w przyszłym tygodniu powalczę z przejściem ECU na Carberry, więc mapy będą dwie i bez szaleństw :) BTW, robiłeś mapę? Jak tak to gdzie? I masz jakiś wykres?

 

3 godziny temu, WueM napisał:

Zrolowałeś sobie nadkola z tyłu?

Nie wiem czy było o to pytanie...Ale warto to zrobić:)

 

Na razie to chyba będę potrzebował dystansów na tył :D Z wystających lekko kół nagle schowały się mocniej po poszerzeniu :) Myślę też nad fender flares za jakiś czas, więc i tak wytnę to co zroluję :D

 

13 godzin temu, xt6 napisał:

Z chęcią go zobaczyć jak skończysz robutkę blacharską.

 

Oczywiście, nie ma sprawy :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykresu już nie mam dawno :(, mapę robił gość z Fiat Cup Poland ale kontakt się już dawno urwał. Było 260koni nie więcej nie mniej, raz się sprawdziłem z seryjnym 2.5T i nawet się zdziwiłem że mu tak odjechałem. Auto miało wgraną taką prostą procedurę startu - mianowicie na postoju pedal w podłogę i było max chyba 4500 na zegarze, turbo lądowało nie pełną mocą i jak się ruszyło to dostawał dopiero pożądnego kopa. Parę razy spróbowałem tylko bo szkoda mi było sprzęgła. Co do wysokiego kurnika to dbaj o niego, bo to niezła customowa robota, z dobrą aerodynamiką (był dopracowywany w tunelu) powstało bodaj że 4 czy 5 szt takich tylko.

BTW masz jakiegoś dobrego blacharza/lakiernika w okolicach Warszawy od rudej na nadkolach tylnych?

Edytowane przez xt6
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, xt6 napisał:

Wykresu już nie mam dawno :(, mapę robił gość z Fiat Cup Poland ale kontakt się już dawno urwał. Było 260koni nie więcej nie mniej, raz się sprawdziłem z seryjnym 2.5T i nawet się zdziwiłem że mu tak odjechałem. Auto miało wgraną taką prostą procedurę startu - mianowicie na postoju pedal w podłogę i było max chyba 4500 na zegarze, turbo lądowało nie pełną mocą i jak się ruszyło to dostawał dopiero pożądnego kopa. Parę razy spróbowałem tylko bo szkoda mi było sprzęgła. Co do wysokiego kurnika to dbaj o niego, bo to niezła customowa robota, z dobrą aerodynamiką (był dopracowywany w tunelu) powstało bodaj że 4 czy 5 szt takich tylko.

BTW masz jakiegoś dobrego blacharza/lakiernika w okolicach Warszawy od rudej na nadkolach tylnych?

 

No o kurnik to wszyscy pytają. W sumie to nigdy nie wiedziałem co powiedzieć :) Sam się zastanawiałem czy to z jakiejś wersji, czy laminat. Wydech inoxa jest mega fajny. Centerpipe się trochę rozlazł ale został pospawany. Program i tak będzie trzeba chyba zrobić na nowo, bo silnik jest inny i skrzynia inna. Zgrałem sobie swój soft do ecuflasha i zobaczyłem też że trochę błędów jest wyłączonych co mnie martwi. Np błędy stukowca. Ale i tak będę przechodził na Carberry to będzie więcej możliwości. 

 

Co do blacharza, to zobaczymy jak im wyjdzie robota, ale u mnie w okolicy wszyscy chwalili tych co mi teraz robią, i faktycznie jak na razie nie mogę się przyczepić, zwłaszcza że robota mocno customowa. Średnia wieku u tego blacharza to chyba z 70 lat ;D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Pifpaf napisał:

W tym tygodniu odbiór. Blacharz sprawdził też kielichy i są w dobrym stanie YAY emoji16.png
311a6f12a56f751fbcd35df5e842f9e8.jpg82aed83992fc70549999016012cb379d.jpg743a3e3f57ad581aabf2f33e28bcacce.jpge9141d602571512cb5710104199c60e5.jpg

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Odezwij się na priv jak odbierzesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, demsoNs napisał:

Naszło mnie takie głupie pytanie, ale w sumie kto pyta nie błądzi..

Skoro klapa jest z kombii a ćwiartki z sedana, to lampy wejdą na spokojnie? :huh:

zobacz na samą górę- tam zobaczysz co konkretnie jest przeszczepione i że lampy będą pasować ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Infra napisał:

oj znam to

 

Na co dzień musiałem jeździć wyłącznie Volvo V50 1.6 D 109 koni.... to aż mnie serce bolało ;) Normalnie to się jeździło trochę tym, trochę tym, to aż tak mną nie telepało :D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Infra napisał:

odbieraj i trzeba foty robić bo ty widzę somsiad :D

 

Do fot, to się jeszcze nie nadaje. Muszę jeszcze pomalować tylny zderzak i przód, żeby to idealnie wyglądało. Niestety nie starczyło mi funduszy, żeby zrobić wszystko za jednym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...