Skocz do zawartości

Piasta/łożyska na tył , słaby zapłon Forek III


Valdes73

Rekomendowane odpowiedzi

Polecacie jakies konkretne piasty z łożyskami (bo to nierozłączna część tak?) na tył?  Bo rozbieżność cenowa spora na alle....  Czy wymieniać parami czy tylko to co buczy? 

 Jakiej marki świece? ,   przewody zapłonowe? Auto słabiutko zapala, dlugo trzeba kręcić,  chciałem zacząć od wymiany podstawowych części. 

Edytowane przez Valdes73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z GSP nigdy nie miałem problemu a to jedne z najtańszych części czy to przeguby, piasty czy łożyska.

Na problem z paleniem polecam sprawdzić zaworek zwrotny w pompie paliwa i przy kielichu amortyzatora + czujnik wałka rozrządu.

Przeważnie jak pompa paliwa ma już dość to dłużej trzeba kręcić - przerobiłem to już w wielu autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Gustaf napisał:

Z GSP nigdy nie miałem problemu a to jedne z najtańszych części czy to przeguby, piasty czy łożyska.

Na problem z paleniem polecam sprawdzić zaworek zwrotny w pompie paliwa i przy kielichu amortyzatora + czujnik wałka rozrządu.

Przeważnie jak pompa paliwa ma już dość to dłużej trzeba kręcić - przerobiłem to już w wielu autach.

 

ale te GSP i inne występują jednak jako oddzielne łożyska, bez konieczności kupowania całej kompletnej piasty? Robiłem wczoraj przegląd w serwisie Subaru, nic o czujniku wału rozrządu nie powiedzieli, nie napisali, a dali mi wypis z czynności, podpięcie do kompa , pomiary kompresji, pomiary podczas jazdy. Zasugerowali wymianę świec właśnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Valdes73 zmienił(a) tytuł na Piasta/łożyska na tył , słaby zapłon Forek III

W Foresterze SH wymienia się piastę, Ja u siebie założyłem SNR NTN jest to wydatek około 300zł plus montaż. Wymienia się pojedynczo, nie koniecznie parami. Jeśli chodzi o słabe palenie, to pasowało by sprawdzić luz zaworowy szczególnie jeśli jest gaz. Przewodów zapłonowych nie ma, cewki są bezpośrednio na świecach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, rederyk napisał:

W Foresterze SH wymienia się piastę, Ja u siebie założyłem SNR NTN jest to wydatek około 300zł plus montaż. Wymienia się pojedynczo, nie koniecznie parami. Jeśli chodzi o słabe palenie, to pasowało by sprawdzić luz zaworowy szczególnie jeśli jest gaz. Przewodów zapłonowych nie ma, cewki są bezpośrednio na świecach.

Dziękuję za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2021 o 18:52, Pawel.wro napisał:

Świece polecam NGK.

Łożysko tylko te co wyje, za to lepiej coś porządniejszego kupić.

Czy w autku jest LPG? Jakie napięcie akumulatora podczas odpalania silnika?

1. Auto jest u mechanika, będzie walczył z tematem świec , nie jest to łatwy temat te świeczki, w sensie roboty... a jeszcze wycieki z silnika, podejście mega słabe .

2. Tak , auto jest na instalacji robionej pod Subaru jeszcze w Niemczech - AG SGI.  Na zimnym silniku prawie ładnie zapala, prawie, bo jestem przyzwyczajony do szybszego zapłonu z wczesniejszych aut ;) Na rozgrzanym silniku już jest problem, kręci i kręci, po dwa, trzy razy żeby zapaliło. Jak wróci od mechanika zmierzę mu napięcie podczas odpalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Pawel.wro napisał:

No wymiana świec w boxerze do przyjemnych nie należy.

Jeśli nie akumulator, to problem może leżeć po stronie gazu, konkretnie dostającego się z nieszczelnego reduktora w dolot. 

Akumulator raczej nie, bo skoro na zimnym szybciej odpala, to na ciepłym w ogóle powinien dobrze zapalać ( po przejechaniu powiedzmy 20km naładowany alternatorem) więc póki co trop jest na instalację a konkretnie właśnie reduktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Pawel.wro napisał:

Też myślę że nie aku, tylko dla świętego spokoju. Jak aku będzie ok to podczas odpalania by nie spadał poniżej 9V, a na odpalonym będzie coś koło 14V.

A nie ma charakterystycznego charczenia przy kręceniu ? 

nie zauważyłem, kręci ładnie , tyle, że na zapłon trzeba długo czekać na ciepłym silniku ;) jak odbiorę auto , jadę do gazownika na montaż całego przodu. Jeszcze kwestia tych wycieków z silnika, nie wiem czy mój mechanik się tego podejmie , żeby to ogarnąć bo dojście słabiutkie ...  :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...