Ramo Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Witam Chciałem się przywitać piszę tu po raz pierwszy i od razu z problemem :/ Dwa miesiące temu kupiłem Forstera 2003 silnik ej 201 Kłopot w tym ze podczas jady stracił moc Po rozebraniu głowic okazało się że tłok porysował cylinder a wiec remont Znalazłem blok silnika z Legacy o oznaczeniach EJ 20R ze wzmocnionymi tłokami Moje pytanie brzmi czy ten blok pasuje do mojego EJ201 wizualnie porównując zdjęcia jest identyczny , może poza wytłoczeniami na cylindrach u mnie na tłoku jest wytłoczenie na zawór a w tym EJ 20r jest wytłoczenie prostokatne na srodku tłoka. Czy możecie mi coś doradzić Pozdrawiam użytkowników plejady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 7 minut temu, Ramo napisał: Witam Chciałem się przywitać piszę tu po raz pierwszy i od razu z problemem :/ Dwa miesiące temu kupiłem Forstera 2003 silnik ej 201 Kłopot w tym ze podczas jady stracił moc Po rozebraniu głowic okazało się że tłok porysował cylinder a wiec remont Znalazłem blok silnika z Legacy o oznaczeniach EJ 20R ze wzmocnionymi tłokami Moje pytanie brzmi czy ten blok pasuje do mojego EJ201 wizualnie porównując zdjęcia jest identyczny , może poza wytłoczeniami na cylindrach u mnie na tłoku jest wytłoczenie na zawór a w tym EJ 20r jest wytłoczenie prostokatne na srodku tłoka. Czy możecie mi coś doradzić Pozdrawiam użytkowników plejady Siemano. Po pierwsze to nie ten temat, napisz w odpowiednim dziale albo poproś o przeniesienie. Po drugie kto Ci naopowiadał takich głupot o wzmocnionych tłokach?? 2.0r to silnik dohc o innej konstrukcji. Szukaj takiego jak miałeś bez kombinacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 EJ201. To dobra konstrukcja, nie powinno być problemów. Silników też jest od groma. Szukaj, nie kombinuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramo Opublikowano 4 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Dziekuję Zatem szukam EJ201 Czy pozostałe literki za EJ201... są też istotne szukając tylko tłoków i gołego bloku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Nie. Jeśli będzie to EJ201, to musi pasować. Metalowy kolektor był chyba w nich. Znajdziesz jeszcze wydumki takie jak mój, facet napisze że EJ20 a okazuje się że to EJ20J. Starsza trochę konstrukcja, jest pare drobnych różnic. M.in plastikowy kolektor, ECU na silniku, brak czujnika położenia wałka, a w EJ201 takowy jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Od 98r wszystkie bloki w NA są takie same, odnoszę wrażenie, że autor poszukuje shrotblock raczej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramo Opublikowano 4 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Dokładnie tak poszukuje tylko bloku bez osprzętu . Bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 1 minutę temu, st981777 napisał: Od 98r wszystkie bloki w NA są takie same, odnoszę wrażenie, że autor poszukuje shrotblock raczej.... A nie wiesz może czy bloki silnika sam dół EJ201 i jakiś turbo np. EJ205 będzie taki sam? Słyszałem taką plotkę, chciałbym to potwierdzić. 2 minuty temu, Ramo napisał: Dokładnie tak poszukuje tylko bloku bez osprzętu . Bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi . Nie zastanawiaj się i szukaj na znanym serwisie aukcyjnym bloku silnika ej201, koszta są niskie a remont nieopłacalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 W dniu 4.12.2020 o 08:40, Ericsson napisał: A nie wiesz może czy bloki silnika sam dół EJ201 i jakiś turbo np. EJ205 będzie taki sam? Tak, blok jest ten sam. Nie myl z shortblockiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 W dniu 4.12.2020 o 08:40, Ericsson napisał: Nie zastanawiaj się i szukaj na znanym serwisie aukcyjnym bloku silnika ej201, koszta są niskie a remont nieopłacalny. Dlaczego nieopłacalny? EJ201, jeżeli owalizacja nie przekracza 0,01, można zrobić w granicach 3500 - 4000 i to nie na najtańszych częściach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 W dniu 3.12.2020 o 21:43, Ramo napisał: Po rozebraniu głowic okazało się że tłok porysował cylinder który cylinder Ci zarysowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 (edytowane) 5 godzin temu, st981777 napisał: Tak, blok jest ten sam. Nie myl z shortblockiem. Nie mylę, dzięki za info. Dla mnie w przypadku EJ201 mówię jak rozmawiałem z mechanikiem, koszta kształtują się na poziomie remont silnika 4-6k (w zależności co wyjdzie) i sprawny słupek silnika (ok. 1000) + ok. 500-1000 na jego podmianę. Dlatego dla mnie remont nieopłacalny, w cenie remontu wymienię 3-4 słupki silnika. 5 godzin temu, st981777 napisał: który cylinder Ci zarysowało? Nie do tematu, ale możesz używać kilku cytatów w jednym poście. Dobrze tak, by żyć w zgodzie z administracją Edytowane 5 Grudnia 2020 przez Ericsson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramo Opublikowano 5 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 5 godzin temu, st981777 napisał: który cylinder Ci zarysowało? zarysowany jest (stojąc przed samochodem)pierwszy z prawej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramo Opublikowano 5 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 13 minut temu, Ericsson napisał: Nie mylę, dzięki za info. Dla mnie w przypadku EJ201 mówię jak rozmawiałem z mechanikiem, koszta kształtują się na poziomie remont silnika 4-6k (w zależności co wyjdzie) i sprawny słupek silnika (ok. 1000) + ok. 500-1000 na jego podmianę. Dlatego dla mnie remont nieopłacalny, w cenie remontu wymienię 3-4 słupki silnika. Nie do tematu, ale możesz używać kilku cytatów w jednym poście. Dobrze tak, by żyć w zgodzie z administracją Dokładnie tak pomyślałem ,że taniej będzie wymienić tylko słupek przy okazji można wymienić pierścienie na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się