133699 Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 (edited) Czołem, sprawa wygląda następująco - jeżdżę sobie na barze doładowania (1.1 peak) i postanowiłem wrzucić mojego Staga AFR na stałe do samochodu zwłaszcza, że mam zewnętrzny wskaźnik. Stag ma opcje NarrowBand, emuluje sygnał sondy wąskopasmowej dla ECU samochodu. Testował ktoś takie rozwiązanie w Subaru? nasze ECU normalnie z tym współpracuje czy są problemy? słyszałem, że nie każda sonda współpracuje, a wole sobie oszczędzić ewentualnej pracy i cięcia wtyczki z innej sondy. Edited November 3, 2020 by 133699 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawinyo Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 Bardzo ciekawy temat, jeżeli okazałoby się że istnieje taka możliwość to nie ma sensu wymieniać sondy na uniwersalne, bo szerokopasmówka jest tańsza niż OEM Subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted November 3, 2020 Author Share Posted November 3, 2020 Owszem, ale ta szerokopasmówka jest obsługiwana przez kontroler który jako zestaw nie jest tani reszta to fakt, LSU z vaga kosztuje kilka dych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawinyo Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 Biorąc pod uwagę że do mnie sonda OEM kosztuje 600, a sonda ze sterownikiem STAGA 640 to wychodzi na prawdę opłacalnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustaf Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 Jak będziesz jeździł stale z tą sondą to musisz liczyć, że padają i to nawet często. Nie wiem co jest powodem bo dieslach wytrzymują długo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now