WaldemarGompka Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Witam. W mojej imprezie padł mi pierwszy silnik, zdecydowałem się na zakup drugiego póki co. Silnik już leży ładnie, też jeśli chodzi o pracę to super jak narazie ale był problem z doładowaniem konkretnie falowało i biło za dużo ciśnienia(1.3), zmieniłem gruszkę od swojej starej turbiny i był już tylko problem z falowaniem. Dziś śledząc posty postanowiłem sprawdzić te pastylkę zapomniałem nazwy chyba chodziło o restryktor. I w mojej starej był większy otwór no to skoro przedtem działało to zmieniłem i wyregulowałem wg pełne otwarcie 0.9 i jest super ale czasem nawet rzadko to falowanie jest już mniejsze(wahanie 0.8-0.9) ale się zdarza . I teraz pytanie czy to jeszcze kwestia regulacji wg czy już można jechać do Panów na mapę i oni już z tym coś za radzą? Czy wgl nie przesadziłem z tym 0.9? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Wrx prawidlowo powienien miec 0.9bar doladowania i -0.7 podcisnienia ale mowimy zdrowym silniku w std. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WaldemarGompka Posted October 16, 2020 Author Share Posted October 16, 2020 No to wszystko jest w porządku jeśli o to chodzi tylko to falowanie, chciałbym aby na mapę wszystko było w porządku, może po prostu pojadę i zapytam się czy coś zaradzą będzie pewnie najlepiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 W dniu 14.10.2020 o 20:31, WaldemarGompka napisał: 2 godziny temu, WaldemarGompka napisał: No to wszystko jest w porządku jeśli o to chodzi tylko to falowanie, chciałbym aby na mapę wszystko było w porządku, może po prostu pojadę i zapytam się czy coś zaradzą będzie pewnie najlepiej Widze ze jestes odemnie z miasta pozdrawiam. Czy one faluja przy dawaniu gazu do deski ? i nie trzyma rowno 0.9 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WaldemarGompka Posted October 16, 2020 Author Share Posted October 16, 2020 Tak dokładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Przyczyn może być kilka jakaś nieszczelność na wezykach, boost kontroler masz to na kielich pasażera może się wieszać, lub najgorsza opcja to turbo wastgate nie trzyma i przepuszcza lub może ciepła muszla jest pęknięta i puszcza doładowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 TD04 zdycha do sprawdzenia nieszczelności, DV (u mnie spadało na 0.6 przez to), wężyki, solenoid do przeczyszczenia, zabawa restryktorem, napięcie sztangi wastegate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diuk Posted October 23, 2020 Share Posted October 23, 2020 jeszcze jedna przyczyna nie zostala wymieniona - wezyki w solenoidzie wpiete na odwrot. wezyk z cisnieniem z trojnika powinien isc "do boku" solenoida, inaczej samo nadcisnienie bedzie otwierac solenoid, a nie komputer sterujacy solenoidem i efekt jest taki, ze wtedy cisnienie doladowania faluje Link to comment Share on other sites More sharing options...
WaldemarGompka Posted October 23, 2020 Author Share Posted October 23, 2020 Dopiero jutro się zabieram za to bo z czasem ciężko. Podciśnienie 0.7 więc chyba jest okej ale profilaktycznie węże zmienię bo koszt nieduży. Regulacje sztangi też robiłem. Zostaje jeszcze podpięcie ale o tym gdzieś czytałem na forum i chyba zwracalem na to uwagę i było okej, wyczyszczę jeszcze i zobaczę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now