RozradowanyRadomirr Posted October 6, 2020 Posted October 6, 2020 Witam, widziałem że kilka osób zmagało się z błędami silnika i kontroli trakcji, dla których rozwiązaniem był nowy EGR. Mechanik wspomniał mi o cenie ~2200zł za oryginalny i ~800zł za zamiennik. Na allegro jednak pełno EGRów do Subaru w okolicach 350zł. Czy ktoś może podpowiedzieć czy warto się w nie pchać? Czy to jakiś badziew który za moment będzie do wymiany? Pozdrawiam!
BartD Posted October 6, 2020 Posted October 6, 2020 Wyrzuc to w ogole. Zaslepic, wywalic z programu i spokoj
RozradowanyRadomirr Posted October 6, 2020 Author Posted October 6, 2020 Poważnie? A filtr cząsteczek nie oberwie? Innych konsekwencji nie będzie?
dommarc Posted October 6, 2020 Posted October 6, 2020 Bez EGR silnik będzie "oddychał pełną piersią" , za to ucierpi środowisko.
owad Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 Oryginalny egr z tego co pamietam kosztuje okolo 1000. Skad 2200 nie wiem.... Można zaślepić, ale w wyższych rocznikach wyskakujewtedy błąd o niedrożności ukladu. U mnie tak jest. W 2012 nie powinno tego byc.
BartD Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 22 godziny temu, dommarc napisał: Bez EGR silnik będzie "oddychał pełną piersią" , za to ucierpi środowisko. jasne .....
dommarc Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 21 minut temu, BartD napisał: jasne ..... z czym się nie zgadzasz ?
BartD Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 36 minut temu, dommarc napisał: z czym się nie zgadzasz ? z wpływem na środowisko
dommarc Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 Przy otwartym EGRze część spalin jest ponownie spalana, co powoduje że emisja tlenków azotu jest niższa. To jest niezaprzeczalnie lepsze dla środowiska
ir3n3usz Posted October 9, 2020 Posted October 9, 2020 W dniu 6.10.2020 o 17:17, RozradowanyRadomirr napisał: Witam, widziałem że kilka osób zmagało się z błędami silnika i kontroli trakcji, dla których rozwiązaniem był nowy EGR. Mechanik wspomniał mi o cenie ~2200zł za oryginalny i ~800zł za zamiennik. Na allegro jednak pełno EGRów do Subaru w okolicach 350zł. Czy ktoś może podpowiedzieć czy warto się w nie pchać? Czy to jakiś badziew który za moment będzie do wymiany? Pozdrawiam! Zmień mechanika, bo próbuje Cię naciągnąć. Oryginalny EGR w ASO kosztuje poniżej 1100zł. Wymiana trwa 40 minut max w Foresterze. Nie kupuj zamienników, bo wytrzymują 1/10 tego co oryginał. Na oryginale zrobisz ze 150tyś km, a zamienniki często nie wytrzymują 15tyś km. Szkoda pieniędzy i czasu na zamiennik.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.