Jump to content

Dziwne dudnienie


Dracula

Recommended Posts

Czesc, pacjent legacy iv 138km. W kabinie slychac dziwne dudnienie tak jakby kolo pasowe na wale sie konczylo lub dwumasa. Jednak paski zdjalem didnienie nie zniknelo. Gdyby to bylo sprzeglo to po jego wcisnieciu dudnienie powinno ustac.

Dodam ze slychac tylko w kabinie pod maska nic takiego nie slychac. Niestety nie jestem w stanie nagrac dzwieku bo jest za cichy jednak na wolnych obrotach upierdliwy. Na wyzszych obrotach nie slychac.

 

Wysłane z mojego 5051X przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Dracula napisał:

 

Czesc, pacjent legacy iv 138km. W kabinie slychac dziwne dudnienie tak jakby kolo pasowe na wale sie konczylo lub dwumasa. Jednak paski zdjalem didnienie nie zniknelo. Gdyby to bylo sprzeglo to po jego wcisnieciu dudnienie powinno ustac.

Dodam ze slychac tylko w kabinie pod maska nic takiego nie slychac. Niestety nie jestem w stanie nagrac dzwieku bo jest za cichy jednak na wolnych obrotach upierdliwy. Na wyzszych obrotach nie slychac.

 

Wysłane z mojego 5051X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Nasila się wraz z obrotami, czy wraz z prędkością jazdy? Czy jest to niezależne od w/w rzeczy?

Link to comment
Share on other sites

Slychac tylko na niskich obrotach. Moge jechac 100km/h na luzie wtedy slychac. Na wyzszych obrotach albo ginie albo nie slychac

Wysłane z mojego 5051X przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Tak. Na paskach mie ma sladu. Maja ok 8tys najechane. Po zdjeciu paskow dudnienie nie milknie. Wykluczam wiec problem z napedem osprzetu. Dudnienie slychac w kabinie tylko. Moze jakis element gumowo metalowy. Poduszka? Na kanal dopiero w sobote bede mogl wjechac

Wysłane z mojego 5051X przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Problem znaleziony. Podpora walu. Po dluzszej jezdzie nawet bieznia obraca sie w gumie. I przy okazji do eymiany prawa oslona przegubu przy skrzyni biegow. I teraz pytanie czy ktos jest w stanie podac numery z oryginalu? Legacy iv 2003r 138kuni.

Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Problem znaleziony. Podpora walu. Po dluzszej jezdzie nawet bieznia obraca sie w gumie. I przy okazji do eymiany prawa oslona przegubu przy skrzyni biegow. I teraz pytanie czy ktos jest w stanie podac numery z oryginalu? Legacy iv 2003r 138kuni.

Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka


Poszukaj:)
http://opposedforces.com/parts/
Link to comment
Share on other sites

Z tego co ja się orientowałem kiedy posypał mi się wał, Subaru traktuje to jako jedną część, także możesz zamówić co najwyżej cały wał za 5k.

U mnie skończyło się na używce (150pln), ale zdaje się że zakłady zajmujące się regeneracją wałów napędowych bez problemu potrafią i podporę wymienić, musiałbyś podzwonić i popytać.

Link to comment
Share on other sites

Podpory są dostępne ale w zamienniku. Nie ma większego problemu aby ją wymienić. Wał jest rozkręcalny. Jedna śruba trzyma dwie części, widać ją przy krzyżaku środkowym. Trzeba zadzwonić do dobrej hurtowni motoryzacyjnej u zamówić.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...