Skocz do zawartości

Forester SG - LPG


Tami_K

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam zagazowanego forka, prawdopodobnie fabrycznie, tak mówił sprzedający. Z tyłu pod nazwą modelu jest plakietka ekomatic. Na wolnych obrotach mi lekko szarpie, czasami strzeli z rury. Byłem w Opolu w dwóch serwisach, niestety żaden nie ma możliwości podłączenia się do tego typu instalacji. Czy ma ktoś może sprawdzony nas serwis na śląsku. Na zdjęciu nazwa instalacji.

 

IMG_1318.HEIC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tami_K napisał:
Witam,
mam zagazowanego forka, prawdopodobnie fabrycznie, tak mówił sprzedający. Z tyłu pod nazwą modelu jest plakietka ekomatic. Na wolnych obrotach mi lekko szarpie, czasami strzeli z rury. Byłem w Opolu w dwóch serwisach, niestety żaden nie ma możliwości podłączenia się do tego typu instalacji. Czy ma ktoś może sprawdzony nas serwis na śląsku. Na zdjęciu nazwa instalacji.
 
IMG_1318.HEIC

Katowice, Silesia Cars.

Zawsze  łatwiej pomóc gdy się wie skąd ktoś jest. Uzupełnij profil choćby o lokalizacje. 

Teraz dopiero zobaczyłem na zdjęcie, nowy format zdjęć HEIC...

Masz  AG, szczerze to do wywalenia i wymiana przodu instalacji na coś normalnego. Nie warto naprawiać tego. Wtryskiwacze są sakramencko drogie, na komplet nowych wydasz tyle co prawie na nową instalacje.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ewemarkam napisał:

Katowice, Silesia Cars.

Zawsze  łatwiej pomóc gdy się wie skąd ktoś jest. Uzupełnij profil choćby o lokalizacje. 

Teraz dopiero zobaczyłem na zdjęcie, nowy format zdjęć HEIC...

Masz  AG, szczerze to do wywalenia i wymiana przodu instalacji na coś normalnego. Nie warto naprawiać tego. Wtryskiwacze są sakramencko drogie, na komplet nowych wydasz tyle co prawie na nową instalacje.

Oki. to co mam zrobić? heh to moje trzecie w garażu  auto po 540 xd (w trasy) i A45 AMG(dla fanu)  Ale do roboty najwygodniejsze.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam raz jeszcze. Po analizie doszedłem do wniosku że nie warto remontować starej instalacji. Będe wymieniał cały „przód”. Jakiej firmy polecacie?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Generalnie firma nie ma większego znaczenia. Grunt abyś nie dał sobie wcisnąć BRC, bo będziesz uwiązany do warsztatu. Jakiś KME albo STAG.

 

Ale zawsze to jest wszędzie powtarzane. Najważniejsze to jak instalacja zostanie zamontowana i kto to wystroi. Bo będziesz miał nawet najlepsze graty za worek pieniędzy, a ktoś Ci to wrzuci pod maskę i będzie lipa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, ewemarkam napisał:

Generalnie firma nie ma większego znaczenia. Grunt abyś nie dał sobie wcisnąć BRC, bo będziesz uwiązany do warsztatu. Jakiś KME albo STAG.

 

Ale zawsze to jest wszędzie powtarzane. Najważniejsze to jak instalacja zostanie zamontowana i kto to wystroi. Bo będziesz miał nawet najlepsze graty za worek pieniędzy, a ktoś Ci to wrzuci pod maskę i będzie lipa.

 

zgadza się. Ja osobiscie polecam komputer STAG QBox (basic lub inny), wtryski barracudy a reduktor Magic Jet III (mam taką insalacje w 2 autach i jest SUPER) w SF zrobionym na 250KM tez pięknie daję rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...