Jump to content

Forester SG - LPG


Recommended Posts

Witam,

mam zagazowanego forka, prawdopodobnie fabrycznie, tak mówił sprzedający. Z tyłu pod nazwą modelu jest plakietka ekomatic. Na wolnych obrotach mi lekko szarpie, czasami strzeli z rury. Byłem w Opolu w dwóch serwisach, niestety żaden nie ma możliwości podłączenia się do tego typu instalacji. Czy ma ktoś może sprawdzony nas serwis na śląsku. Na zdjęciu nazwa instalacji.

 

IMG_1318.HEIC

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Tami_K napisał:
Witam,
mam zagazowanego forka, prawdopodobnie fabrycznie, tak mówił sprzedający. Z tyłu pod nazwą modelu jest plakietka ekomatic. Na wolnych obrotach mi lekko szarpie, czasami strzeli z rury. Byłem w Opolu w dwóch serwisach, niestety żaden nie ma możliwości podłączenia się do tego typu instalacji. Czy ma ktoś może sprawdzony nas serwis na śląsku. Na zdjęciu nazwa instalacji.
 
IMG_1318.HEIC

Katowice, Silesia Cars.

Zawsze  łatwiej pomóc gdy się wie skąd ktoś jest. Uzupełnij profil choćby o lokalizacje. 

Teraz dopiero zobaczyłem na zdjęcie, nowy format zdjęć HEIC...

Masz  AG, szczerze to do wywalenia i wymiana przodu instalacji na coś normalnego. Nie warto naprawiać tego. Wtryskiwacze są sakramencko drogie, na komplet nowych wydasz tyle co prawie na nową instalacje.

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, ewemarkam napisał:

Katowice, Silesia Cars.

Zawsze  łatwiej pomóc gdy się wie skąd ktoś jest. Uzupełnij profil choćby o lokalizacje. 

Teraz dopiero zobaczyłem na zdjęcie, nowy format zdjęć HEIC...

Masz  AG, szczerze to do wywalenia i wymiana przodu instalacji na coś normalnego. Nie warto naprawiać tego. Wtryskiwacze są sakramencko drogie, na komplet nowych wydasz tyle co prawie na nową instalacje.

Oki. to co mam zrobić? heh to moje trzecie w garażu  auto po 540 xd (w trasy) i A45 AMG(dla fanu)  Ale do roboty najwygodniejsze.  

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam raz jeszcze. Po analizie doszedłem do wniosku że nie warto remontować starej instalacji. Będe wymieniał cały „przód”. Jakiej firmy polecacie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites
Witam raz jeszcze. Po analizie doszedłem do wniosku że nie warto remontować starej instalacji. Będe wymieniał cały „przód”. Jakiej firmy polecacie?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Generalnie firma nie ma większego znaczenia. Grunt abyś nie dał sobie wcisnąć BRC, bo będziesz uwiązany do warsztatu. Jakiś KME albo STAG.

 

Ale zawsze to jest wszędzie powtarzane. Najważniejsze to jak instalacja zostanie zamontowana i kto to wystroi. Bo będziesz miał nawet najlepsze graty za worek pieniędzy, a ktoś Ci to wrzuci pod maskę i będzie lipa.

 

Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, ewemarkam napisał:

Generalnie firma nie ma większego znaczenia. Grunt abyś nie dał sobie wcisnąć BRC, bo będziesz uwiązany do warsztatu. Jakiś KME albo STAG.

 

Ale zawsze to jest wszędzie powtarzane. Najważniejsze to jak instalacja zostanie zamontowana i kto to wystroi. Bo będziesz miał nawet najlepsze graty za worek pieniędzy, a ktoś Ci to wrzuci pod maskę i będzie lipa.

 

zgadza się. Ja osobiscie polecam komputer STAG QBox (basic lub inny), wtryski barracudy a reduktor Magic Jet III (mam taką insalacje w 2 autach i jest SUPER) w SF zrobionym na 250KM tez pięknie daję rade.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...